Äitini katkaisi minuun välit, koska en siivonnut sen kämppää. Mä jaksan ihmetellä äitinä, miten se käy niin helposti ja kivuttomasti. Niinkin "pienestä" asiasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oliko tämä se kuoriaisimurijuttu? Mä luulen, että hänellä oli jokin muukin syy olla siivoamatta kuin "ei huvita" vaikka hän sen asian piilottaisikin sinulta. Ja jos joku asia on vinksallaan, kai sitten voi ilmetä sellaistakin käytöstä, että puuskahtaa pärjäävänsä itse ennemmin kuin kertoisi, millaista apua oikeasti tarvitsee. Jäähän siinä hylätty osapuoli ihmettelemään, kun tuollainen tulee yhtäkkiä "tyhjästä"
Voi sinua. Varmaan on tosi kurja olo. Mulla ei ole olleet välit kotiin enää entisellään, kun otin ja vaihdoin ammattialaa, likipitäen katkesivat kokonaan. Kummallistahan se on, kun joku sanelee noin rankoilla säännöillä kuka saat olla ja miten toimia.
:hug:
Tuntuu vaan niin pahalta, etten mä ollutkaan kun yhden siivouksen arvoinen.![]()