Miten se välien katkaisu käy niin kivuttomasti joiltakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oliko tämä se kuoriaisimurijuttu? Mä luulen, että hänellä oli jokin muukin syy olla siivoamatta kuin "ei huvita" vaikka hän sen asian piilottaisikin sinulta. Ja jos joku asia on vinksallaan, kai sitten voi ilmetä sellaistakin käytöstä, että puuskahtaa pärjäävänsä itse ennemmin kuin kertoisi, millaista apua oikeasti tarvitsee. Jäähän siinä hylätty osapuoli ihmettelemään, kun tuollainen tulee yhtäkkiä "tyhjästä"

Oliko tämä se kuoriaisimurijuttu? Mä luulen, että hänellä oli jokin muukin syy olla siivoamatta kuin "ei huvita" vaikka hän sen asian piilottaisikin sinulta. Ja jos joku asia on vinksallaan, kai sitten voi ilmetä sellaistakin käytöstä, että puuskahtaa pärjäävänsä itse ennemmin kuin kertoisi, millaista apua oikeasti tarvitsee. Jäähän siinä hylätty osapuoli ihmettelemään, kun tuollainen tulee yhtäkkiä "tyhjästä"

Juu on sama juttu. Nyt on hommannut veljeni sinne muuttamaan. Eli muuttaa nyt pois mun läheltä paikkaan, josta ei edes kauppaan pysty toipumisaikanaan kävelemään.

No voi että..mä olen kuullut ennenkin juttuja näistä nimenomaan äideistä jotka katkaisevat välinsä aikuisiin lapsiinsa jos he käyttäytyvät ei-toivotulla tavalla. Kai se on jotain ultimate-vallankäyttöä...?

jeps yks katkas välinsä tyttäreensä koska ei pitänyt hänen miehestään ja sano jos ei eroa ni ei oo enää tekemisi:O muille mummeli väittää ettei saa tavata lapsen lapsiaan(tyttären lapsia) ..

Voi sinua. Varmaan on tosi kurja olo. Mulla ei ole olleet välit kotiin enää entisellään, kun otin ja vaihdoin ammattialaa, likipitäen katkesivat kokonaan. Kummallistahan se on, kun joku sanelee noin rankoilla säännöillä kuka saat olla ja miten toimia.

:hug:

Voi sinua. Varmaan on tosi kurja olo. Mulla ei ole olleet välit kotiin enää entisellään, kun otin ja vaihdoin ammattialaa, likipitäen katkesivat kokonaan. Kummallistahan se on, kun joku sanelee noin rankoilla säännöillä kuka saat olla ja miten toimia.

:hug:

:hug: Kiitos. Muistetaan me tämä sitten ja ollaan aikuisille lapsillemme reiluja eikö vaan?

Yhteistyössä