Mun mielestä on naurettavaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niiskunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niiskunen

Vieras
Täällä nyt tunnutaan joulun alla kilpailtavan että kuka on ostanut eniten lahjoja lapsilleen. Mitä väliä , jos joku ostaa sata lahjaa ja joku vaan muutaman? Jos jotku haluaa laittaa rahaa ja sit ehkä ens vuonna mahdollisesti täällä valitella, et hitsi ku rahat vähissä, ni mun puolesta ihan rauhassa vaan.
Oma mielipiteeni on se että joulu on Jeesuksen syntymäjuhla.

Kiitos sitä samaa!
Ja tuli viel toinen pohdinna aihe...
Kun oli siitä Jokelan turmasta monta ketjua, jotka sitten yhdisteltiin, niin miks näitä joka päiväisiä lahjakeskusteluja ei voitais kans yhdistää?

mä tykkään ostella lahjoja,etenkin jouluna.ostankin välillä turhankin kanssa se myönnettäköön mutta en tavastani irti pääse enkä kyllä haluiskaan,on kiva ilahduttaa ja muistaa rakkaitaan.enkä valita kun rahat on loppu!:Dhyvää joulua kaikille!

musta se oli kakenhuippu kun joku kysyi minkä hintaiset joulukalenterit kukin osti..onko silläkin nyt kauheesti väliä..sitte kysyjä varmaan listas kalleimman muistiin ja osti vieläkin kalliimman ja tuli kertomaan siitä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
musta se oli kakenhuippu kun joku kysyi minkä hintaiset joulukalenterit kukin osti..onko silläkin nyt kauheesti väliä..sitte kysyjä varmaan listas kalleimman muistiin ja osti vieläkin kalliimman ja tuli kertomaan siitä :laugh:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Just joo.Kuka nyt oikeesti juhlii jeesuksen syntymää...epäilen..kuullostaahan se kait uskovaisen korvaan hyvälle...

no siis en mä kyllä pidä joulua minään jeesuksen juhlana..ateisti kun olen..mutta tuo muuten tuo ap juttu on kyllä täysin totta!

Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Just joo.Kuka nyt oikeesti juhlii jeesuksen syntymää...epäilen..kuullostaahan se kait uskovaisen korvaan hyvälle...

En oo uskovainen, mutta jotenki joulu on markkinajuhla. Mää lähinnä nautin vapaista, yhdessä olosta ja hyvästä sapuskasta.

Mulle joulu on vaan perinnejuhla, en ole uskovainen. Joulu on aikaa olla yhdessä ja kyllä lahjatkin on mukavia ostaa. Tykkään antaa läheisille lahjoja, kohtuus kaikessa kuitenkin, en konkurssiin asti ostele :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Mulle joulu on vaan perinnejuhla, en ole uskovainen. Joulu on aikaa olla yhdessä ja kyllä lahjatkin on mukavia ostaa. Tykkään antaa läheisille lahjoja, kohtuus kaikessa kuitenkin, en konkurssiin asti ostele :xmas:

Peesaan, sanasta sanaan :xmas:

Meille(minulle ja pojille) joulu tarkoittaa lomaa kouluista/eskarista ja hyvää ruokaa. :p
Miehelle se saattaakin tarkoittaa muutakin, mutta hyvillä mielin hän sitä ruokaakin syö aattona. :D

Yhteistyössä