M
metsänpeitto
Vieras
Ja senkin, että kuinka turhauttavaa, masentavaa ja lannistavaa on se, että lapsi tyynny vaikka tekisi mitä.
On se vaan kummallista, että kuinka paljon ihmiset toisinaan jaksavat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oliko se vielä sitä aikaa kun ei tiedetty että kaikki ei ole ok? Siis tuo huuto edellisen aikana.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Niin, siis tämä vauva ei huuda. Tai kun huutaa, niin lopettaa kun saa maitoa tai pääsee syliin tai saa kuivan vaipan, tai huomiota.
Edellinen ei ollut tälläinen, vaan karjui ja huusi, eikä tyyntynyt. Nyt vasta jotenkin vaan huomaan sen, että kuinka hemmetin masentavaa oli kun lapsi huusi vaikka oikeasti yritti kaikkensa tehdä.
Muutama viikko tämän meidän nuorimman kanssa meni niin, että minä hämmennyin jokaisella kerralla siitä, että hän todellakin lopetti huutonsa kun minä otin syliin.
Kyllähän mä edellisellä kerralla tajusin sen olevan väsyttävää, mutta nyt vasta ymmärrän sen kuinka lannistuneeltakin silloin tuntui.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oliko se vielä sitä aikaa kun ei tiedetty että kaikki ei ole ok? Siis tuo huuto edellisen aikana.
Oli. Nyt jälkikäteen mietin vain sitä, että miten ihmeessä sitä muka järjissään jaksoi niin kolme kuukautta :|
Nyt kun katselen tuota vauvelia hymyilemässä, tuli mieleen sekin ettei tämä edellinen vauveli juuri hymyillyt, ennen kuin sai sitten oikeasti apua.
Hitto vie kun meinaa vieläkin ärsyttää silloinen neuvola lääkäreineen :ashamed:
Totta, eron takuulla huomaa.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kyllä muakin ärsyttäisi. Kun itse tietää ettei kaikki voi olla ok ja kumminkaan ei oteta todesta. Teidän tapauksessahan oli vielä niinkuin suuresta "viasta" kysymys.
Jälkikäteen olen miettinyt, että ne varmaan kuvitteli että mä liioittelen kun kerroin että syötän vuorokauden ympäri 1-1½ tunnin välein ja vaihdan kakkavaippoja 12 kertaa vähintää vuorokaudessa :/
No, positiivista on ainakin se, että nyt tämän vauvan hoitaminen tuntuu helpommalta ja jaksaa paremmin, kun vertailukohta on mitä on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Totta, eron takuulla huomaa.![]()
Eikä imetysdieetit tai allergiatkaan stressaa niin paljon :xmas:
*sanoo hän, palstailun ohessa leipoessaan maidotonta-viljatonta-soijatonta-tomaatitonta pizzaa*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:no et oo sit tältä palstalta älynny apuja kysellä? täällä löytyy konstit millä vauva ku vauva rauhoittuu =)
Oikeesti tiedän tunteen! meidä huutaja on onneks jo 1,8v.
Kuulostaa mielenkiintoiselta.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Totta, eron takuulla huomaa.![]()
Eikä imetysdieetit tai allergiatkaan stressaa niin paljon :xmas:
*sanoo hän, palstailun ohessa leipoessaan maidotonta-viljatonta-soijatonta-tomaatitonta pizzaa*![]()
Huh!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitä kaikkia allergioita tyttösellä muuten on? Vai onko helpompi kysyä mitä ei ole?![]()
ainakin maito, muna, vehnä/speltti, ohra, kaura, ruis, sipuli, tomaatti, persikka, karpalo, vadelma, mansikka, boysenmarja, aprikoosi, omena, banaani, hirssi, soija, palkokasvit, mausteita, naudanliha jne jne
Kivaa kun tuo reagoi myös sellaisille viljasta tehdyille tuotteille, joille ei muka voi olla allerginen. Niin kuin se glukoosi-fruktoosisiirappi, etikka tai glukoosi :xmas:
Aika pitkälle mennään riisi, maissi, tattari, peruna, mustikka, puolukka, quinoa, possunliha, porkkana, kana-linjalla![]()