Oi. Nyt olisi mahdollisuus saada lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
mummolaan hoitoon. 6v ja 2v. Menisivät joko yhdeksi tai kahdeksi yöksi.
Itse olen viimeisilläni raskaana ja saataisiin miehen kanssa kahden keskistä aikaa. Mitään suunnitelmia tai menoja ei tosin ole.
Tekisi varmasti hyvää mutta miksi siitä tulee jotenkin olo ettenkö muka nauttisi lasten kanssa olemisesta ja omista lapsistani jos lapset mummolassa vaikka itse olen vain kotona?

Ei muuta ku mummolaan vaan, jos mummola on turvallinen paikka. Ei noita mahdollisuuksia kaksin oloon ihan heti tule, jos viimesillään oot raskaana. Sitä ehtii kerrankin miehen kanssa sitten jutella rauhassa ja vaan olla. Ilman hälinää.

Tiedän tunteen. aina on huono omatunto kun miettiikin että lapset menis yökylään, siksipä ne ei ole koskaan olleetkaan yötä mummolassa....varmaan tekis teille kuitenkin terää, kun sullakin raskauden viimemetrit käsillä. Vie vaan! :flower:

siksi tuo ajatus houkutteleekin kovasti kun tietää että sitten ei taas piiiiitkään aikaan ole aikaa edes hetkeä kahdestaan kun vauva tulee :) Lapset tosi tosi tosi harvoin yötä pois kotoa mutta varsinkin isompi on mummolassa n. kerran/2viikossa useamman tunnin päivästä.
Nykyään pienempikin jo usein pääsee mukaan kun on kasvanut ja pääsee mukaan touhuihin jo hyvin :) Eli muutamia tunteja silloin tällöin ollaan saatu kyllä miehen kanssa olla kahdestaankin :)

Yhteistyössä