juu, kiitos kaikille. Saitte mut tajuamaan, kuinka tyhmä olen, kun yritän olla äidilleni vielä tytär. Se tuli tänään selväksi, että en sitä ole. Ja kiitos myös siitä, että laitoitte mut tajuamaan, että miksi hitossa edes enää yritän olla äidilleni mieliksi, miksi edes pidän yhteyttä, koska hän on minua väkivalloin kohdellut lapsena.
Kiitos myös siitä, että haukuitte mua, se kohotti itsetuntoani... Mitähän vielä. Kiitos myös huumekoiralle, kun tajusit asian toisenkin laidan. Kiitos kaikille harmaille, sääli, ettette kuitenkaan uskalla tulla sanomaan samoja sanoja mustana

Vitsi vitsi, ehkä teillä ei ole nikkiä, en tietää
Kiitos, että saitte mut tajuamaan, että pidän äitiini hetken breikin, en enää vain kestä. Kiitos myös siitä, että valaisitte aivokoppaani sillä, että mä en enää kuulu äitini perheeseen, koska mulla on oma perhe, juu joo, mitenpä vain. Kiitos siitä, että ootte niin hemmetin asiallisia, ja mukavia kommetteja, ootte niin aikuisia kun nauratte vaan päälle, ja ymmärrätte "väärin" OIKEIN "väärin" OIKEIN, vai miten se nyt oli???
Kiitos kaikesta, ootte ihan yyber mukavia
Ja jokaisella on omat mielipiteet. <3