Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos.
Uskon kyllä että tulee päivä jolloin näen mitä tämä suhde olisi jatkuessaan minulle tehnyt ja vieläpä sen mitä se on tehnyt minulle nyt jo.
Toiseen ketjuun jo mainitsinkin että minulle on tullut pari toistuvaa painajaista, toisessa tapan jonkun ihmisen täysin vahingossa, viimeksi heittelin palloa ja se pallo osui jotakuta päähän. Sitten loppu-uni menee siinä että yritän piiloitella ruumista etten jäisi erehdyksessä kiinni koska kukaan ei usko että kyseessä oli vahinko. Mähän tässä tunnen syyllisyyttä alitajuisesti siitä että olen jättänyt erehdyksessä jotain "tärkeää" kertomatta josta mies raivostuu eikä usko minua että kyseessä oli jokin viaton juttu.
Toisessa unessa olen miehen kanssa viettämässä mukavaa aikaa ja yhtäkkiä mies sanoo eroavansa minusta, tähän uneen herään itkien. Unista kun kerroin miehelle meni hiljaiseksi ja oli pari päivää tavallistakin kultaisempi ja hellempi ja kertoi miten pahoillaan oli mutta seuraavassa riidassa jo nämäkin kertomiset olivat hänen syyllistämistään.
Olisi ihanaa jos ei olisi mitään hyviä aikoja muisteltavana. Tässä päivän itkun jälkeen alkavat olla silmäluomet niin turvoksissa että tuskin huomenna auki saan. Olo on myös riittämätön, tuntuu että jos itse olisi tsempannut seksinkin saralla ei tätä olisi tapahtunut vaikka ihanasti monet teistä olette tukeneet kovasti ja sanoneet että aihetta ei ole.
Eniten pelkään heräämistä. Kun päivällä kelailee näitä juttuja säilyyy jotenkin järki mutta kun herää aamulla tai havahtuu aamuyöllä hereille niin tiedän että luvassa on sellaista kauhua ja paniikkia että oksat pois. Se minua pelottaa kovastikin että miten järki säilyy läpi näiden aamujen, että miten sitä konkreettisesti selviää.
Sun pitää vaan uskoa sinä et ole syyllinen tuohon miehen harrastamaan ero-manipulointiin, eikä siitä pidä tuntea syyllisyyttä. Nyt ei taida olla hyvä hetki muistella niitä ihania aikoja koska täytyy sinun itsesikin se ymmärtää että teidän suhde ei ole ollut terve. Kaikki kääntyy vielä parhain päin, usko pois, minä voin omalla kokemuksellani sen sanoa.
Minä elin hirveässä helvetissä vuosia ex:n kanssa ja jotenkin pidin sitä normaalina elämänä, nyt eron jälkeen vasta olen tajunnut kuinka sairasta se avioliitto oli. Vasta ero ja omissa oloissa eläminen sai minut tajuamaan että parisuhteeni ei todellakaan ollut normaali. Kaikkeen tottuu ja turtuu myös kaikkeen paskaan kohteluun.
Arvosta itseäsi, älä enää lahde sen miehen leikkiin mukaan. Postita sille se avain ja älä vastaa mihinkään viesteihin tai puheluihin. Nyt sinun pitäis jostain löytää sitä itsekunnioitusta niin paljon että voit itsellesi sanoa ettet ole tuommoista paskaa ansainnut ja että ero on hyvä ratkaisu. :hug: