On ihanaa olla toinen nainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet empatiakyvytön idiootti. Siihen en ote kantaa, onko järjestelmä hyvä vai huono mut erityisesti vaimoa kohtaan se on väärin. Täytyy olla todella tunnevammainen, jos ei kykene sen vertaa asettumaan toisen asemaan ja toteamaan et tekee väärin. Kaikki ei pyöri sun navan ympärillä.

Mun mielestä on ahdistavaa ja hyvin lapsellista, että jotkut leikkivät toisten elämällä tällä tavoin, kuin ap tekee. Leikkii toisten tunteilla, tunkeutuu toisten pyhään avioliittoon, tekevät miehistäänkin pelkkiä pelinappuloita. Koko elämä on pelkkää peliä. Kuinka saa omat itsekkäät fyysiset ja henkiset tarpeet tyydytetyksi, kuinka saa mahdollisimman paljon huomiota muilta, koska omassa sisimmässään ammottaa iso tyhjyys, jota yrittää paikata. Muiden (ulkopuolisten, esim petetyn vaimon) tunteilla ei ole mitään väliä, eikä lopputuloskaan kiinnosta, ainoastaan oma napa kiinnostaa. Mitä minä haluan, mitä minä tarvitsen... Nämä ihmiset eivät koskaan löydä tasa-arvoista ihmissuhdetta, koska kukaan täysjärkinen ei mene suhteeseen tällaisten kanssa. Joten sitten etsitään ja vampataan se vastaantuleva varattu mies, joka on hieman puutteessa, ja leikitään toisten elämällä, toisten tunteilla. Kun moraalia ei löydy omasta takaa, ei koskaa edes tajuta että olisi tekemässä jotain väärin. Kaiken lisäksi pitää tulla kehuskelemaan tällaiselle palstalle ja saada LISÄÄ huomiota (olkoon negatiivista, kunhan on huomiota)ja paheksuntaa, sillä sekin antaa jotain tällaiselle ihmisparalle jolla ei ole sydäntä. Käy oikeasti sääliksi kaltaisiasi. Kehuskella sillä, että on toinen nainen, HYI, häpeäisit, tai tuntisit edes JOTAIN negatiivista itseäsi kohtaan!

[QUOTE="vieras";28616995]Tähän mennessä olen saanut. Ehkä tosiaan nautin siitä "voittamisesta". Mutta vakavasti puhuen tottahan toki tuossa on mukana liioittelua, sillä miten ylipäätään voisin testata sanomaani käytännössä todeksi...[/QUOTE]

Siis saisit kenet vaan? No, mun miestä et olis saanut edes silloin kun hän oli vapaa. Hän ei nimittäin pettäjiä huoli. :p

^Mä kyllä sysään sen syyn ainoastaan sen niskoille kuka pettää. Onhan niitä huoriakin tuolla joita monet käy kuksimassa. Ei ne huoratkaan mua häiritse. Oma mies häiritsisi jos kävisi huorissa tai pettäisi.

[QUOTE="vieras";28616986]Hienosti kirjoitit tuosta varastamisesta. :) Sitten mä olen varas. En myöskään kihelmöi odottaessani miehen vierailua. Yleensä mies on se, joka joutuu odottamaan minua. Se tietysti voi olla mielestäsi säälittävää, että nautin valtavasti seksistä hänen kanssaan.

Pidän helposta (seksi-)elämästä, taisin sanoa sen jo aloitusviestissäkin. Minulle tämä on kuin rentouttava harrastus, ja ymmärrän kyllä, että se aiheuttaa paheksuntaa.[/QUOTE]

Hommaa joku muu harrastus. Kansalaisopiston esitteissä on rentouttavia harrastuksia.

Oletko edes sekunnin pysähtynyt miettimään sitä vaimoa? Joka pähkäilee kuinka kelvata puolisolleen, joka ehkä hehkuttaa kuinka luotettavan ja ihanan miehen on saanut, joka valvoo kaikki lasten korvatulehdukset, mahataudit ja hoitaa pyykkivuoret?
Oletko sitä mieltä että hän on tällaisen ansainnut?

Olet pelottavan itsekäs, et pysty oikeasti asettumaan sen vaimon asemaan. Koska jos pystyisit, pistäisit pelin poikki.

[QUOTE="vieras";28616776] Varatun kanssa ei tarvitse pelätä sitä, että mies alkaa rajoittaa elämääni liikaa, vaan voin olla varma, että hänelle tärkeintä on viettää aikaa oman perheensä kanssa.[/QUOTE]

Miten siitä voi olla varma, ettei varatun nykyinen suhde lopu? Vai voiko siitä ollavarma ettei mies eron jälkeen elättelisi toiveita jostakin enemmästä, elämääsi rajoittavammasta?

[QUOTE="vieras";28617012]Mun mielestä on ahdistavaa ja hyvin lapsellista, että jotkut leikkivät toisten elämällä tällä tavoin, kuin ap tekee. Leikkii toisten tunteilla, tunkeutuu toisten pyhään avioliittoon, tekevät miehistäänkin pelkkiä pelinappuloita. Koko elämä on pelkkää peliä. Kuinka saa omat itsekkäät fyysiset ja henkiset tarpeet tyydytetyksi, kuinka saa mahdollisimman paljon huomiota muilta, koska omassa sisimmässään ammottaa iso tyhjyys, jota yrittää paikata. Muiden (ulkopuolisten, esim petetyn vaimon) tunteilla ei ole mitään väliä, eikä lopputuloskaan kiinnosta, ainoastaan oma napa kiinnostaa. Mitä minä haluan, mitä minä tarvitsen... Nämä ihmiset eivät koskaan löydä tasa-arvoista ihmissuhdetta, koska kukaan täysjärkinen ei mene suhteeseen tällaisten kanssa. Joten sitten etsitään ja vampataan se vastaantuleva varattu mies, joka on hieman puutteessa, ja leikitään toisten elämällä, toisten tunteilla. Kun moraalia ei löydy omasta takaa, ei koskaa edes tajuta että olisi tekemässä jotain väärin. Kaiken lisäksi pitää tulla kehuskelemaan tällaiselle palstalle ja saada LISÄÄ huomiota (olkoon negatiivista, kunhan on huomiota)ja paheksuntaa, sillä sekin antaa jotain tällaiselle ihmisparalle jolla ei ole sydäntä. Käy oikeasti sääliksi kaltaisiasi. Kehuskella sillä, että on toinen nainen, HYI, häpeäisit, tai tuntisit edes JOTAIN negatiivista itseäsi kohtaan![/QUOTE]

En jaksanut lukea viestiäsi loppuun, jatkossa kannattaa käyttää vaikka kappalejakoa niin juttujasi on helpompi lukea. :) Mulla ei kuitenkaan ole mitään tyhjyyttä, mitä täyttämään tarvitsisin nimenomaan varatun miehen. Olemme ajatuneet seksisuhteeseen, ja kaikki toimii. Miksi siis vaihtamaan?

En halua parisuhdetta ja mies haluaa piristystä selkeästi surkeaan elämäänsä. Molemmat voittavat. Vaimosta en tiedä, mitä touhuilee, mutta häntä en tunne eikä hänen tunteensa todellakaan hetkauta. Saatte ihan vapaasti moittia minua kylmäksi ja kamalaksi ja tunteettomaksi jne., miksi ihmeessä mun pitäisi siitä vaimosta huolehtia? Mies huolehtikoon, tai mikä parempaa, toivottavasti se nainenkin harrastaa omia salaisia seikkailujaan jonkun kivan rakastajan kanssa. :)

Tuo on vertauskuvallinen sanonta. Oikeasti et saisi. Sillä kuvataan yleensä vain sitä, että ei tarvitsisi olla "yksin" jos ei halua.

Komppi tälle. Ja arvaus; ap ei saisi kunnon miestä edes yrittämällä. Hyvät miehet karttavat tällaisia kylmiä naisia. Ap:lla on vielä kova koulu edessä, kun huomaa että vain varatut kiinnostuvat hänestä. Mitähän se tarkoittaa?

[QUOTE="vieras";28616995]Tähän mennessä olen saanut. Ehkä tosiaan nautin siitä "voittamisesta". Mutta vakavasti puhuen tottahan toki tuossa on mukana liioittelua, sillä miten ylipäätään voisin testata sanomaani käytännössä todeksi...[/QUOTE]

Tosielämässä tapahtunutta: toinen nainen saikin tietää olevansa neljäs nainen eikä ollut edes se kaunein. Ja toinen nainen sairastui vakavasti ja mies käänsi selkänsä siinä samassa. Ei pitänyt sattua mutta sattuikin. Ei pitänyt olla väliä mutta olikin.

Ei petturimiehet useinkaan tyydy yhteen vaan pyörittää kuviota, jonka nappuloita naiset ovat. Naiset kuvittelevat hallitsevansa tilannetta vaikkeivät hallitse ja naiselle tosiasiassa kyse on vaan halusta peitota toinen nainen. Sitten joku päivä se omakin ulkonäkö menee, ulkoinen kauneus on katoavaista.

Tekis mieli sylkäistä tollasten lumppujen päälle. Samoin niiden surkimusten, jotka eivät osaa olla miehiä vaan läähättävät vieraiden naisten perään kuin eläimet. Sairasta.

Hommaa joku muu harrastus. Kansalaisopiston esitteissä on rentouttavia harrastuksia.

Oletko edes sekunnin pysähtynyt miettimään sitä vaimoa? Joka pähkäilee kuinka kelvata puolisolleen, joka ehkä hehkuttaa kuinka luotettavan ja ihanan miehen on saanut, joka valvoo kaikki lasten korvatulehdukset, mahataudit ja hoitaa pyykkivuoret?
Oletko sitä mieltä että hän on tällaisen ansainnut?

Olet pelottavan itsekäs, et pysty oikeasti asettumaan sen vaimon asemaan. Koska jos pystyisit, pistäisit pelin poikki.

Mikä mä olen miettimään sitä vaimo-parkaa? En halua sekaantua sen kummemmin tuohon mieheenkään, kunhan sekstailemme ja se siitä. Kivaa ja helppoa on.

[QUOTE="vieras";28617047]En jaksanut lukea viestiäsi loppuun, jatkossa kannattaa käyttää vaikka kappalejakoa niin juttujasi on helpompi lukea. :) Mulla ei kuitenkaan ole mitään tyhjyyttä, mitä täyttämään tarvitsisin nimenomaan varatun miehen. Olemme ajatuneet seksisuhteeseen, ja kaikki toimii. Miksi siis vaihtamaan?

En halua parisuhdetta ja mies haluaa piristystä selkeästi surkeaan elämäänsä. Molemmat voittavat. Vaimosta en tiedä, mitä touhuilee, mutta häntä en tunne eikä hänen tunteensa todellakaan hetkauta. Saatte ihan vapaasti moittia minua kylmäksi ja kamalaksi ja tunteettomaksi jne., miksi ihmeessä mun pitäisi siitä vaimosta huolehtia? Mies huolehtikoon, tai mikä parempaa, toivottavasti se nainenkin harrastaa omia salaisia seikkailujaan jonkun kivan rakastajan kanssa. :)[/QUOTE]

Kannattaisi lukea viestini loppuun asti. Ja ajatuksella. Vaikka pariin otteeseen. Saattaisit jopa ekan kerran elämässäsi oppia itsestäsi jotain.

[QUOTE="vieras";28617054]Tosielämässä tapahtunutta: toinen nainen saikin tietää olevansa neljäs nainen eikä ollut edes se kaunein. Ja toinen nainen sairastui vakavasti ja mies käänsi selkänsä siinä samassa. Ei pitänyt sattua mutta sattuikin. Ei pitänyt olla väliä mutta olikin.

Ei petturimiehet useinkaan tyydy yhteen vaan pyörittää kuviota, jonka nappuloita naiset ovat. Naiset kuvittelevat hallitsevansa tilannetta vaikkeivät hallitse ja naiselle tosiasiassa kyse on vaan halusta peitota toinen nainen. Sitten joku päivä se omakin ulkonäkö menee, ulkoinen kauneus on katoavaista.[/QUOTE]

Mulle on ok, vaikka miehellä olisi muitakin toisia naisia. Eihän hän minun mieheni ole. Käytämme kumia, joten seksitautejakaan ei tarvitse pelätä.

[QUOTE="vieras";28617061]Mikä mä olen miettimään sitä vaimo-parkaa? En halua sekaantua sen kummemmin tuohon mieheenkään, kunhan sekstailemme ja se siitä. Kivaa ja helppoa on.[/QUOTE]

Ihana elämänasenne, "kunhan ei jää kiinni". Teolla itsellään ei siis mitään väliä. Ookeii...

Ap, olet kuvottava. Mutta taidat tietää sen ihan itsekin.

Miksi ihmeessä olisin kuvottava tai pitäisin itseäni kuvottavana? En ole vastuussa toisten avioliitoista. Jos seksi olisi ollut huonoa, en olisi jatkanut suhdetta - mutta siinäkään vaiheessa mua ei kiinnostaisi se, onko mies vapaa vai varattu. Jos etsisin suhdetta, tuskin sekaantuisin varattuihin miehiin. :) En myöskään ole varta vasten iskenyt varattua miestä.

Miltäs tuntuisi ap, jos sinun oma miehesi tekisi samaa sinulle? Pettäisi selän takana?
Miltä se sinusta tuntuisi? Olisiko kiva jakaa peti miehen kanssa, joka käy muualla?
Miltä tuntuisi jos rakastamasi mies saisi lapsen jonkun random petikaverin kanssa?
Joku päivä löydät ehkä edestäsi tilanteen, jota itse olet aiheuttanut muille...
Koskaan ei voi tietää...

Iloitset nyt salaa siitä, että olet "parempi"kuin miehen vaimo. Salaa käyt siis kilpailua tämän vaimon kanssa, vaikka kovasti väitätkin ettei sinua kiinnosta.Itsetunto nollissa, ja tunteeton ihminen.

Joku kaunis päivä joku mies rikkoo sydämesi, muista sitten tätä ketjua, kuinka vahingoniloisesti julistat täällä olevasi toinen nainen ja nauttivasi siitä. Täysin tunteeton, täysin välinpitämätön ja moraaliton.

Kun on kerran joutunut kokemaan sen, kun on saanut tietää olevansa petetty, mä en todellakaan anna arvoa tuollasille ihmisille! Tovotan vaan tervemenoa alimpaan hel... molemmille osapuolille!

Voit vakuutella vaikka maailman tappiin asti, ettet ole "kakkonen", mutta niin vaan olet.

Naikkonen, jota käydään välillä painamassa. Oman itsekkyytesi takia olet valmis myös rikkomaan toisen perheen, lapsien kodin. Säälin sinua.

Jos et halua elää parisuhteessa, niin pakkoko se on varattuja pokailla, etsi itsellesi sopiva sinkkumies, joka haluaa samanlaisen järjestelyn.

Miltä tuntuisi kuulla että et ole ainoa toinen nainen? Tai että teitä toisia on vaikka kolme ja sinä vain yksi heistä? Sehän kuitenkin on täysin mahdollista, jopa todennäköistä ettet ole ainoa. Käytättekö kumia vai luotatko sinisilmäisesti että olet vaimon lisäksi ainoa ja että vaimolla ei ole muita?

Jotenkin outoa että aloittaja, joka saisi kenet haluaa, haluaa sekstailla luuserimiehen kanssa. Itse sinkkuna tein seksidiilit vapaiden miesten kanssa eli mulla oli pari fuckbuddyä, joiden kanssa pidettiin hauskaa kun pidettiin ja muut ajat oltiin vapaita. Ei loukattu ketään ulkopuolisia ja seksi oli kiihkeää, suhdetta vain en halunnut silloin vielä kenenkään kanssa ja tämä järjestely sopi minulle. Varattujen kanssa en olisi alkanut millekään, jotain selkärankaa sinkullakin pitää olla.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
[QUOTE="vieras";28617117] En myöskään ole varta vasten iskenyt varattua miestä.[/QUOTE]

Jo aloitusviestissähän kerroit pitäväsi varattuja turvallisempina kumpaneina.

[QUOTE="vieras";28617117]Miksi ihmeessä olisin kuvottava tai pitäisin itseäni kuvottavana? En ole vastuussa toisten avioliitoista. Jos seksi olisi ollut huonoa, en olisi jatkanut suhdetta - mutta siinäkään vaiheessa mua ei kiinnostaisi se, onko mies vapaa vai varattu. Jos etsisin suhdetta, tuskin sekaantuisin varattuihin miehiin. :) En myöskään ole varta vasten iskenyt varattua miestä.[/QUOTE]

Silloin kun suostut olemaan kolmas osapuoli, vastuuta siirtyy myös sulle. Sä olet ottanut HEIDÄN avioliiton yhtä osa-aluetta (kiihko, jännitys, hyvä seksi) hoidettavaksesi. Eikö tämä mene jakeluun?

Ja mieheen pystyy vaikuttamaan, ei hän ole ainut syyllinen. Kumpaako olet tehnyt tämän miehen kohdalla?
a) suostunut lähentely-yrityksiin, kaunistautunut häntä varten ja tehnyt itseäsi houkuttelevaksi
vai
b) kieltäytynyt kohteliaasti lähentelyistä, ja OIKEASTI tukenut heidän avioliittoaan = puhunut vaimosta hyvää, kannustanut heitä viettämään keskenään aikaa, ehkä menemään pariterapiaan?

Miehet ovat vietävissä.

Yhteistyössä