Onko oikein että mies ei herää KOSKAAN lasten kannssa aiemmin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yks vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä minä siivoan keittiön (pyyhin pöydät) joka ilta ja lataan likaiset astiat koneeseen ja pistän koneen käyntiin. Aamulla sitten tyhjennän koneen ja pistän kahvin valumaan. Mies ei tee tätä koskaan. Lisäksi hoidan vauvan pukemisen ja aamupesun ensin herättyäni joka aamu yksin antamaan vauvalle maitoa tunnin-kahden välein klo 4:stä yöllä lähtien. Toivoisin miehen osallistuvan myös toimiin :(

Meillä esikoinen jo 15 vuotta ja aina olen minä herännyt aamulla lasten kanssa. Meillä mies hoitaa ilta/yötoimet pääsääntöisesti. Käyttää koiran iltapisulla yhdentoista aikaan ja mittaa lapsen (diabeetikko) verensokerin puolilta öin. Olen todella kiitollinen tästä järjestelystä. Minä saan laittaa ajoissa nukkumaan ja jaksan sitten kyllä tuon aamuhärdellin klo 6 ensimmäisten herääjien kanssa.

Vuoritellen nukutaan viikonloppuisin. Minä yleensä lauantaisin ja mies sunnuntaisin. Enkä todellakaan suostuisi muuhun järjestelyyn. Varsinkin sun tilanteess ajossa mies on poissa viikot niin kyllä toivoisin/vaatisin sitten että on lasten kanssa sen vähän ajan kun on kotona sen sijaan että nukkuu.

Kotitöistä olen sitä mieltä että todellakin se pöytä voi olla siivoamatta sen pari tuntia(ja usein onkin). Tässäkin korostan kyllä sitä että jos mies on noin vähän kotona niin olisi niiden lasten kanssa sitten ja kotityöt jää sitten vähemmälle. Laita mieluummin vaikka se 12v ja muita isompia pesemään pyykkiä ja siivoamaan pöytää.

Peesi.

Yhteistyössä