Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
jaa no kyllä minäkin pelkään lapsen puolesta että kaatuu esim tonne ruusupuskaan ja puhkasee silmät lähes joka kerta kun yrittää mennä sieltä läpi vaikka kuinka kieltää...
ja jos kävelyllä ollessa se alkaa pelleileen autotien vieressä niitä ihme lapsen askelluksi niin ajattelen että kaatuu auton alle ja komennan toiseen reunaan...
onhan noita ja kumma jos ei edes päähän moinen tulisi äideille...johan siitä pitää huolehtia jos sitä on 9kk kantanu mahassaan...
toki jos ihan pakkomielteisesti jo pitää lastansa kiinni ettei pääse mihinkään ilman äitiä tai jos ei anna tehdä jotain esim leikkiä uimaaltaalla kun pelkää että hukkuu vaika ite olis vieressä niin sillon se saattas olla pakkomiellettä ennemmin kui tervettä ajattelutapaa...
tai ehkä minäkin olen vain yksi outo huolehtija : o
en mä pelkän päästä lasta tai lapsia,kyll mummi on aina hänen kans tai lapsi on mummin luona vauvaki joskus,mä jopa joskus annan mielellän lapsia mummille jos täyty päästä jonnekin,mull on niitä tulee enemmän vast silloin jos esimerkiks mä olen parvekella ja pitään vauvan sit must tunttu että mitä jos mä vahingossa kompastun ja sit hän lentää sieltä pois tai kun hän on nukkumassa vaunulla parvekessa mä ajatelen että parveke menee rikki,voi olla se on sen takia kun mä olen itse Virosta sielä mä olin kuullut kauheat tarinat miten parveke meni rikki HUI......Voi olla lapsuuden traumma:/