Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Noora, Anton, Sebastian ja Erik .
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Noora, Anton, Sebastian ja Erik .
Sebastian on ihanaTyttöjen nimiä on PALJON ihania, sanotaan nyt vaikka Alisa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nämä ainakin on hienoja =):Samuriina (tyttöjä, 2 kappaletta Suomessa)
Joonatar (tyttöjä, myös kaksi kipaletta)
Kasperiina (tyttöjä, 9 kappaletta)
Jesperiina (tyttöjä, 2 kappaletta)
toki myös Panu-Teppana tai Pasi-Kullero ovat kivoja nimiä.
tavallisista tavallisin on kuitenkin Kati Emilia ,joka nyt ei edes tähän kivat nimet osioon sovi .