pinotaanpa kauniit lasten nimet!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannatan elämää helpottavia, kansainvälisiä nimiä. Ja minulla on vain yksi suosikki:
Paula on nätti nimi ja toimii kielellä kuin kielellä ja on joka maassa selkeästi naisen nimi.
Eli malttaisin silti olla antamatta tätä hyvää nimeä poikalapselle.
 
Samuriina (tyttöjä, 2 kappaletta Suomessa)

Joonatar (tyttöjä, myös kaksi kipaletta)

Kasperiina (tyttöjä, 9 kappaletta)

Jesperiina (tyttöjä, 2 kappaletta)

toki myös Panu-Teppana tai Pasi-Kullero ovat kivoja nimiä.

tavallisista tavallisin on kuitenkin Kati Emilia ,joka nyt ei edes tähän kivat nimet osioon sovi .
 
Niitä on niin paljon...

Omien lasten nimet on tottakai kauniita :heart:

Mua miellyttää myös nimet Elissa, Marius, Kaspian, Kasimir, Noel, Elian, Nora, Açelya, Nehir, Dilek, Meltem, Lily, Haven, Dilan, Lumi, Taika, Aava... =)
 
Mulla on poikien puolelta lempinimet käytetty, 2 olis vielä: Anton ja Julius.

Tytöistä Daniela, Jasmin...ööh... ei tuu muita näin yhtäkkiä mieleen. En oo koskaan "joutunut" miettimään tyttönimiä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nämä ainakin on hienoja =):
Samuriina (tyttöjä, 2 kappaletta Suomessa)

Joonatar (tyttöjä, myös kaksi kipaletta)

Kasperiina (tyttöjä, 9 kappaletta)

Jesperiina (tyttöjä, 2 kappaletta)

toki myös Panu-Teppana tai Pasi-Kullero ovat kivoja nimiä.

tavallisista tavallisin on kuitenkin Kati Emilia ,joka nyt ei edes tähän kivat nimet osioon sovi .

Panu-Teppana :laugh: jotenkin suloinen mutta silti mua alkoi naurattaa.
 

Yhteistyössä