Pitääkö mennä oikeasti ravistelemaan sellaisia ihmisiä, jotka ei anna elää muille??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jaa, no esim eilen joku jonsered nykyinen mikä lie morgena (tai joku M:llä alkava) kirjoitti että on löytänyt uuden miehen, miten sen on löytänyt, muutenkin on tarkkaan kuvaillut elämäänsä.

niin ei kukaan käy kimppuun.

johtuuko sitten siitä että hän on valinnut kertoa asioistaan negatiiviset puolet. sairaudet, jne.

mutta jättää pois isot talot, autot, mammonat, toisin kuin milanna.
Häh, nyt linkkiä tohon jonseredin ketjuun, tai oikea nikki.
 
Se on ihan sama miten paljon AP kertoo itsestään tai omasta elämästään. Se ei oikeuta kiusaamista, nimittelyä, haukkumista, vähättelyä tai valehtelua. Suomessa rehottaa kamala kiusaamiskulttuuri. Japanilainen sananlasku "the nail that sticks up gets hammered down" sopii Suomeen kuin nyrkki silmään.
 
Hmm.. Mun tuntemat nätit ja kivat, rikkaatkin, EIVÄT saa lavatolkulla pa*kaa niskaansa.. :whistle:

No joo, ihminen on paha. Se pahojen ihmisten ilmiömäinen pahuus tulee ilmi juuri siinä, että he ovat niin raukkamaisia pelkureita kuin olla ja voi.

He eivät käy sellaisen kimppuun, kenen kimpussa kukaan muukaan ei ole.

Pahat ihmiset, jotka haluavat toisille pahaa, käyvät sellaisen kimppuun, kenellä tietävät olevan jo jonkun vihamiehen tai vaikeuksia. Joka on sallttu kohde heille näin.

Ja pahat ja ilkeät ihmiset tietävät todennäköisesti näistä asioista, että milanna saa paskaa niskaansa netissä.

Joten sen takia pahat ihmiset uskaltavat käydä milannan kimppuun muutenkin.

Jos milanna tuo ilmi tämän asian, pahat ihmiset sanovat, että sinähän joudut siellä palstallakin vaikeuksiin.

näin tämä kuvio toimii.

Pahuus=sellaisen kimppuun käyminen, jonka kimpussa muutkin ovat.

tässä käy ihan hyvin ajatella tuksua/tukiaista.
 
Mä varma olen helpo kohde kenen kimpuun voi käydä:)

Mutta hei, sorry taas mun pakko jatka työt:( mä tuun varma huomenna tänne. Mulla katastrofi nyt työn kanssa, pakko ees jotain saada tänään:(
 
se on totta, että pahat ihmiset ovat yleensä pelkureita. pikku hiirulainen saisi heidät pelkäämään, jos kävisi vähän ravistamassa.

koska pahat ihmiset ovat pelkureita, he menevät mukaan kiusaamiseen, koska he pelkäävät niin paljon, että haluavt kuulua massaan, joka on samaa mieltä ja saa voimansa siitä, että jotain kiusataan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elikkä;27013316:
ihminen on kuin susi laumassa?

siat purevat yhden kuoliaaksi jos ovat stressaantuneita.
hevoset käyvät laumana yhden kimppuun villihevoslaumassa, helposti, jos joku on jo valmiiksi heikko, eli fyysisesti heikossa kunnossa.

samalla tavalla wt-ihminen valitsee nokittavakseen sellaisen, jonka tietää olevan suojaton. Eli jos tietää että joku on jo nokkimassa jotain, niin ei kun sen saman kimppuun.
 
kaikki kiusaaminen perustuu tälle ilmiölle, pahojen ihmisten pahuudelle.

ensin joku paha ihminen päättää ketä alkaa kiusata. alkaa puhua pahaa tästä parille ja saa bestiksensä kiusaamaan tätä myös aktiivisesti.
kohta koko ryhmä huomaa, ketä on sallittua nokkia ja pian asia kääntyy niin päin, että uhri onkin jotenkin viallinen.

eli lähes kaikki ihmiset ovat kiusaajia.

ei kukaan puutu oikeasti kiusaamiseen.
nekin, jotka muka ovat rohkeita ja puuttuvat, yleensä puuttuvat vain johonkin yksittäiseen tekoon, joka kohdistuu johonkin jota eivät kaikki kiusaa.
 

Yhteistyössä