Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häh, nyt linkkiä tohon jonseredin ketjuun, tai oikea nikki.jaa, no esim eilen joku jonsered nykyinen mikä lie morgena (tai joku M:llä alkava) kirjoitti että on löytänyt uuden miehen, miten sen on löytänyt, muutenkin on tarkkaan kuvaillut elämäänsä.
niin ei kukaan käy kimppuun.
johtuuko sitten siitä että hän on valinnut kertoa asioistaan negatiiviset puolet. sairaudet, jne.
mutta jättää pois isot talot, autot, mammonat, toisin kuin milanna.
Hmm.. Mun tuntemat nätit ja kivat, rikkaatkin, EIVÄT saa lavatolkulla pa*kaa niskaansa..![]()
Mä varma olen helpo kohde kenen kimpuun voi käydä
Mutta hei, sorry taas mun pakko jatka työtmä tuun varma huomenna tänne. Mulla katastrofi nyt työn kanssa, pakko ees jotain saada tänään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Elikkä;27013316:ihminen on kuin susi laumassa?
Mulla aika paljon asioita aika hyvin vain jotain pikku ongelmia, eli joskus kiire, en saa kaikki aikaiseks kun haluan... siis normaalit ongelmat. Muuten onnellisia ollaan ja sen varma kaikki näkee