**PLUSSANNEET VIILAAJAT 12**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy28
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkumyy28

Vieras
PLUSSANNEET VIILAAJAT 11
Aikku 20.6.2007 Kätilöopisto - 10.6.2007 Tyttö; 2470g/46 cm
Monsku 26.7.2007 NKL - 28.7.2007 Tyttö; 3170g/50cm
Joanna 5.8.2007 Kätilöopisto - 2.8.2007 Poika; 2770g/47cm
Ewa 27.8.2007 Ruotsi - 20.8.2007 Tyttö; 3260g/51,5 cm
Entu LA 24.10.2007 KYS - 18.10.2007 Tyttö; 3230g/49cm
Ilona 27.10.2007 Tays - 19.10.2007 Tyttö; 3320g/50cm
Elviira 26.2.2008 Kätilöopisto
Inkku78 28.03.2008 KYS
Prinressa 6.4.2008 NKL
Joppuli 12.4.2008 Jorvi
haikkis 22.4.08 koks
Pikkumyy 8.7.2008?
Aava

Laitan tän tänne kun en huomannu että myy oli alottannu jo uuden...

Vai ollaan täällä blondeja... Oon minäkin tulee ihan yhtäkkiä sellanen tyhmäolo kun ei muista jonkun nimeä esim. Sit pitäis sanoa jollekkin sen nimi niin miettii ja miettii eikä tuu mieleen sitten vähän nolottaa...

Kauheen moni on muuttamassa, onnex meillä ei oo edessä toivottavasti ei pitkiin aikoihin. Haaveillaan kyllä muutosta jonnekkin maalle. Onhan tääkin syrjemmässä mutta ois kiva asua jossain syrjemmässä vieläkin. Tilaa meillä riittää pitkäksikin aikaan.

(.) Oon yrittäny ahkerasti rasvailla mahaa kun se on ruvennut kutiamaan kovasti, iho on niin kuiva, pelkään niitä raskaus arpia... No niitä tulee jos on tullakseen. Mut jotenki on sellanen kuva et ihovenyis enemmän jos sitä rasvaa... heh...

Nyt mä lähen tekemään keittoa kun mieskin kohta kotiutuu, niin saa lämmintä ruokaa...

Prinressa ja nöpö rv 20+1

Minun pikkuinen rakas lemmikki kävi tänään viimeistä kertaa eläinlääkärillä, ei tuu itkusta oikein mitenkään loppua ja päähän särkee ihan jumalattomasti panadolista huolimatta. :(

Inkulle lohturutistus ja voimia ja jaksamista! Tuo on aivan kamala tilanne...Mä en vielä oo joutunut yhtään lemmikkiä viemään viimeselle piikille, mutta oon jo muutamat itkut itkenyt pelkästä ajatuksesta,kun se ei meidän toisen koiran kohdalla enää oo monen vuoden päässä. Meillä ainakin koirat on niin täysin perheenjäseniä,että se päätöksen teon hetki tulee olemaan ihan sanoinkuvaamatoman hirveetä...

Inkulle lohturutistukset myös täältä... Aivan aivanvarmasti kauhea tilanne... En myöskään pystyis kuvittelemaan että ite joutuisin viemään meijän kisun jonnekkin. Tuntuu jo hirvittävälle jos joudun sitä eläinlääkäriin viemään kun toinen on niin lutunen...

Mutta vielä suuri hali..

Kovin on hiljaista... Eipä mullakaan mitään uutta. Viime yönä yskitti ja yskiessä tuntu kummallakin puolella repäisykipuja ja pahoinvointia on edelleen, mutta muuten tuntuu oireet hävinneen.

Mä täällä odotan et spagetti kypsyy, on niin nälkä et voisin syödä norsun =).

Mä ostin muutama viikko sitten reilumpia t-paitoja ettei maha pömpötä esiin niin selvästi niin nyt on jos paidat kutistunut mahan kohdalta niin paljon, et näkyy ja pitkälle et meille tulee vauva. Taitaa mies saada uusi vaatteita, kun ostin paidat meisten osastolta ihan just tän takii... Ennakoin.

Meidän vaunu suunnitelmatkin muuuttui viikonloppuna, saadaan käytetty teutoniat, kolmipyöräsenä hintaan 250€, joten kaupat tulee. Käyvät sitten myöhemmin juoksurattaina, näin luin netistä, ja sehän on meille loistava juttu ja hinta ei mun mielestä päätä huimaa, ikää vaunuilla on 2v. ja uutena maksaa noin 700€.

No mutta nyt ruokaa napaa ja vaippatalkoisiin. Kun sain taas kangasta...

Hyviä vointeja ja inkulle lohturutistus....

Joppuli 19+4

Rankka matka takana... Rintareppua kokeiltiin nyt sitten niin että tytön kasvot oli menosuuntaan ja hyvin viihty, oli tosi jännää kattella ympäristöä ihan vapaasti. Oli niin topattu että käsien piti antaa olla vapaana mutta hyvin pysy paikoillaan. Nyt unten maille, neiti nukahti eka kerran jo yheksältä ja äsken kävi ottaan pikkusen tissimaitoa, veti tossa 2dl tuttelia ennen ysiä, on pitänyt alkaa kasvattamaan niin lisämaito- kuin soseannoksia jo...

Aikku ja Kiira n. 5,5 kk

Lohturutistus Inkulle. :(

Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan ensi viikon keskiviikolle. "Täti" kuulosti oikein mukavalta, onnitteli, kyseli vointia ja toivotti tervetulleeksi neuvolaan. Pienestä sitä voikin tehdä toisen iloiseksi. :) Ensi viikolla siis peräkkäisinä päivinä ultra ja neuvola, jänskää!

Joppuli, oletko tarkkaillut sykettä spinningissä? Etukäteen olin ajatellut, että teen niin kuin hyvältä tuntuu, mutta kun sykkeet huitelee hirmuisissa lukemissa jatkuvasti niin kai niitä pitäisi jossain vaiheessa alkaa seurata.

Hyviä vointeja kaikille!

Aavalle,

Oon kyllä tarkkaillut, mun sykemittari on vaan päättänyt olla välillä toimimatta, joten en oo ihan kauheesti hengästynyt, koska yleensä jos hengästyn niin syke on yli 150... Nykyisin se on jo kävelessä ylämäkeen niin helposti 150. Mutta omien tuntemusten mukaan oon menny. Ajattelin just tänään mennä pitkästä aikaa moikkaamaan spinnukavereita kun ovat kyselleet mun perään salilla... MEillä on tiivis porukka joka käy aina tietyillä tunneilla.

Nyt on vaunut ostettu.... Ihanaa yksi murhe vähemmän

Joppuli 19+5

Meillä rupee vaavin huoneen remontti vihdoin valmistumaan. Sain maanantaina turvakaukalonkin ja sitterin ja rintareoun kun äiti oli kirppikseltä halvalla löytäny kaikki on melkein uudenveroisia. säätettiin toista sataa euroa niissäkin taas.

(.) Potkuja oon tuntenu päivittäin enemmän ja vähemmän. Välillä kun istuu niin tuntuu että rupee enemmän potkimaan, ehkä ei Nöpö tykkää tästä istumisesta heh.

Eipä mulla muuta tälläkertaa, nyt meen vähäx aikaa pötköttää.

Pakko kertoa vielä kun kävin tänään auton katsastuksessa ja sitten kun se mies tuli sieltä ja sanoi vaan auton merkin niin minähän nousin ylös tuolista ja sitte se rupes luottelemaan vikalistaa ja ihmettelin että miten meijän autoon on yht äkkiä tullu noin paljon vikoja, esim. tuulilasin pyyhkijä oli katsastus miehen mukaan takapenkillä kun sinne ajaessani se oli vielä kyllä paikoillaan, oli palovaaraa autossa yms. Sitte se oli antamassa avainta mulle kun vasta tajusin ettei se ollukkaan mun auto, rupes vähän nolottamaan. Omassa autossa ei ollu mitään vikaa. Rupesin jo säälimään omaa miesparkaa että milloin se kerkiää muka tehdä tuon kaiken autoon että sais sen kuntoon mutta onneksi erehdyin, kyllä tuli vesisilmiin nauraessa.

Nyt meen pötkölleen.

Prinressa ja nöpö rv 20+3

Kävin just työpaikalla viimestä kertaa. Vähän haikeeta oli,vaikka toisaalta ihanaa kun muutetaan. Työkaverit oli hankkineet mulle läksiäislahjaksi kirjan odotusajasta :)

Muuten ei mitään uutta. Vaihteeks vähän vähemmän pahaolo tänään... :) Ehkäpä tää alkaa nyt tästä helpottaa...

Ensimmäinen päivä harjottelussa takana. kyllä tulee olemaan rankkaa, täytyy nyt kattella miten jaksaa. Meinasin pyörtyä siellä jo heti ekana päivänä kun kierreltiin ja kaarreltiin, tuli ihan yht äkkiä heikko-olo ja hiki nousi. Selvisin mandaariinia syömällä siitä. Olin syöny kyllä aamupalan ja ei oo ikinä ennen tullu tollasta. Täytyy ruveta kantamaan jotain taskussa jos joskus uudestaan tulee tuollasta.

Eipä muuten mitään erikoista.

onpas myyn työkaverit ollu ihanan muistavaisia.

Prinressa ja nöpö rv 20+4

Jee! Tänäaamuna ei oo vielä ollut yhtään paha olo :)

Pitäis lähtee tonne pimeeseen ja sateeseen lenkittämään koirat ja sit ois taas ohjelmassa pakkaamista ja vaihtelun vuoksi myös koiran trimmausta. Ajattelin et nypin pikkuotuksen täällä kun ei enää oo mattoja lattialla ja muutenkin on jo valmiiks sotkusta kun kaikki on viittä vaille valmita muuttoo varten...

Pikkumyy 7+3

Myykö se täällä pitää meijän ketjua päivisin pystyssä yksin.

Enpä kerkee kommentoimaan nyt mitään kun täytyy kiiruhtaa pikkujouluihin.

Prinressa rv 20+5

no niin flickorna, nyt on kerrottavaa...

Ultra tänään ja pikkuinen prinsessa masussa kölli ja imi peukaloa, ei siis kyllä satavarma tyttö, mutta näin itsekin ne kolme viivaa jalkovälissä =). Oli viikon verran laskettua aikaa isompi eli alunperin oli la 13.4, nyt kone olisi antanut 6.4., Mutta eivät sitä lähteneet muuttelemaan. Oli ihana nähdä, että kaikki oli kunnossa ja liikkuva tapaus oli. Voi olla tulevaisuudessa kovia potkuja tiedossa.

Niin tänään on myös 20+0, eli puoliväli, onpa hassua. Tiedossa juhlaillallinen, kana-ateria naapuri grilliltä... On tehnyt kovasti mieli ja tänään palkitaan koko perhe.

Nyt ei osaa oikee mitään muutakaan kirjoittaa, on meinaan ollut järkky työpäivä, onneksi jouluna on 2 viikkoa lomaa.........

Joppuli rv 20+0

Onnea joppulille hyvistä ultra kuulumisista. Jos sun laskettuaika ois siirretty niin sit se ois nyt sama kun mulla.

Itse kotiuduin juuri työpaikan pikkujouluista, muut jäivät vielä juhlimaan mutta rupee silmäluomia painamaan kun on kuudelta aamulla heränny.

(.) Oon ollu nyt siellä harjottelussa ja aika raskasta on ollu. Kiire koko ajan. Saa juosta ohjaajan perässä.

Nyt nukkumaan

Prinressa ja nöpö rv 20+5

Onnea Joppulille puolivälin saavuttamisesta ja prinsessauutisista :)

Prinressalle jaksamista harjoitteluun!

Mä oon lähdössä iltapäivällä shoppailemaan, tai lähinnä koetan ostaa jonkun ison talvitakin johon mahtuisin mahan kanssa vielä keväällä. Ja sit mennään jonnekin ulos syömään, tosin mulla taitaa olla aika köyhät eväät luvassa...ei vieläkään oikeen ruoka maistu,joten luulen että haluan vaan jotain kanasalaattia tms...

Pakkaushommat alkaa olla hyvällä hollilla ja keskiviikoksi on varattu muuttoautokin. Voi olla että oon kohta nettipimennossa, koska meidän yhteys katkeaa ja ei oo vielä avattu liittymää uuteen osotteeseen...

Aurinkoista viikonloppua!

Pikkumyy 7+4

No niin, nyt on toppatakki hankittu. Ostin pitkän ja punasen ja sovitin sitä kaikkien vaatteitteni (villapaita+villakangastakki) päälle, joten luulisi että ainakin jonkin aikaa menee. Ja ostin myös tositosi pitkähelmaisen topin ja trikoopaidan,vaikka mun ei pitänytkään mitään muuta ostaa... ;)