Rakas Lupus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä puhu hölmöjä!!=) Sä kuulostat tosi suloiselta juuri noin :D Sä olet juuri nyt varmalla sen näköinen, että mä haluaisin kietoa käteni sun ympärille ja rutistaa sua tiukasti sylissäni.. Niin ja pörröttää niitä sun hiuksia vielä vähän lisää x) Ja tietysti haluaisin myös näykkiä sua.. Ja antaa pitkiä suudelmia sulle.. Joko sua alkaa ahdistamaan ajatus Sudesta kimpussasi?x) En kyllä taitaisi millään haluta antaa sun keskittyä urheilun katsomiseen jos luonasi olisin, saisit hätistellä mua pois kimpustasi :D

Juuh,mä huitoisin varmast sua pois mun kimpusta....in your dreams baby;) unohdin kertoa,että villasukat on myös eriparia... Koirat aina varastaa mun sukkia ja sit niitä saa etsiä joka puolelta! Äiti mulle soitti äsken,muisti vissiin mun olemassa olon taas hyvän sään aikaan =) käy ihan sääliksi,kun sillä on tällainen lapsi kuin minä,aika omituinen olento..: ja kun meitä on vielä kaks! Hih! Mä rakastan sua.

En mä tiedä oletko sä nyt mikään omituinen olento, mutta sen mä kyllä tiedän, että sä olet vallan ihana olento!!=)) Mitä väliä sillä nyt on jos sulla sukat on eri paria x) Ja sitä paitsi jos mä olisin luonasi, niin mä kyllä ottaisin ne sukat pois sun pienistä jaloista ja antaisin sulle pitkän jalkahieronnan.. Välillä kumartuisin suutelemaan sun varpaita :D

Mulla on 38 varpaisto ja flakea varpaankynsissä =) mun serkulla oli aivan ihana flake maalattu auto viime kesänä! Jenkit on muutenkin super hienoja! Mä tykkään lujaa!!! Ja kutian ihan hirmuisesti varpaistani,joten saisit mut ainakin sätkimään=) Millaisia kenkiä sä käytät...? ;)

Sun varpaisto kuulostaa juuri sopivalta Suden suuhun :D Vai kutiat sä jaloista x) No sitten Suden pitäisi varmaan sitoa sut kiinni, että pääsisi kaikessa rauhassa nauttimaan sinun jalkojen käsittelystä x) Musta olisi kyllä kiva sitten seurata sun kiemurtelua :D En kai nyt kuulosta liian julmalta? x) Mitä mun kengät kiinnostaa?:) No mä en kyllä oikeastaan ikinä käytä lenkkareita. Ne ei kyllä musta sovi yhteen oikeastaan muitten kuin verkkarien kanssa. Ja Susi ei kyllä tuolla kaupunkilla verkkareissa liiku:) Sudella kun yleensä on mustat farkut, niin niitten kanssa Susi tykkää pitää sellaisia siistejä ja hyvän näköisiä mustia kenkiä. Minkälaisia kenkiä sä käytät? Käytätkö paljon korollisia kenkiä?

Mä en nyt kehtaa kertoa,että paljonko mulla on kenkiä... Tunnustan,että seitsemäntoista paria eteisessä... Hih! Mulla on juu korollisia saapikkaita ja muita korollisia muutamia... Mut kesällä mun juttu on koristossut,mustat tai punaiset =) nyt uusin hankinta on punaiset tennarit,jotka on piikkarit! Aivan ihanat,joten kevättä odotellessa ü hih! Mä olen hmmm sellainen kenkä ihminen.... Ja jos olen pitkään ollut maassa,niin kenkien osto piristää kummasti mun mieltä... =) Sun kengät kuulostaa ihan hyviltä. Mä kyllä haluaisin uudet vaelluskengät lenkkeilyyn,ku tuo mun tyttö on pureskellut mun ulkoilukenkiä =S mä tunnen ikävää Rakas.

Hmm.. Sudella on mielessään kuva omasta nartustaan korkokengissä.. Ajatus todella miellyttää Sutta.. Miten noin muuten pukeudut? Tykkäätkö koskaan pukeutua narttumaisesti, kuten vaikka nahkahousuihin?:) Mullakin on ikävä sua rakas Lupukseni..

En mä ole nartun näköinen luonnossa.... Kai ;) farkut yleensä aina... Ja joku kiva paita... En mä osaa sanoa,olen aina itseni näköinen..=) sellaista persoonallista yritän päälleni aina laittaa,mut en mä koskaan ole halunnut näyttää siltä,että mua pitää jäädä katsomaan... Kesällä lyhyt hamonen on aika usein kyllä. Mut kyllä mä haluan,että muhun kiinnitetään huomiota johonkin muuhun kuin pukeutumiseen =) ja niin on aina käynyt. Kasvot ja hiukset ehkä minussa parhainta on... Rento rokki tyyli ü tää oli vaikea kysymys,johon et kunnon vastausta nyt saanut...pahoittelen... Sellainen tasapaksu perusnarttu vastaus ;)

Ei tossa vastauksessa mitään vikaa ollut:) Ihan hyvän kuvan tuosta selostuksesta sain. Ja ihan kivalta toi kuulosti:) Mutta jos olisit mun kanssa yhdessä, niin kai sä voisit mun mieliksi joskus pitää, ihan silloin kun oltaisiin kahdenkesken niin jotain.. hmm.. Hyvin rohkeita ja narttumaisia asuja?:)

Ehkä mä voisin,mutta miltään typerältä hempsankeikalta mä en ikinä milloinkaan haluaisi näyttää! Olen muutenkin aika epävarma mun ruumiista,en tiedä miksi,mutta mä vaan olen. Mut luultavasti mä hmmm sen voisin tehdä jos toista oikeasti rakastaisin ja tahtoisin olla hmmm kiltti... ;) Mut ainoastaan kahden kesken. Ja verhot pitää olla kiinni! Hih!

No en kai mä haluaisikaan että sä miltään hempsankeikalta näyttäisit x) Vaan nartulta x) Ja sehän nyt olisi itsestään selvää, että se kaikki olisi tarkoitettu vain minun silmien nähtäväksi :D Ja mä kyllä uskon, että rakastaisin sinun vartaloa=) Mä varmaan suorastaan palvoisin sitä.. Kyllä mä saisin sinut unohtamaan epävarmuutesi..

Sopii yrittää... Mä voisin verhota alastoman ruumiini Susiturkkiin... ;) Pitää laittaa harkintaan... Mut mulla on kyl neuroosi alastomuudesta ollut aina... Mut se menee ohi,kun toiseen tutustuu ja tulee hyväksytyksi sellaisena kuin on... =) yks elämäni noloin tilanne oli,ku silloin avoliiton aikaan miehen työkaverit oli meillä saunomassa. No ku ne huilas välillä,niin mä menin sit pikaisesti käymään siinä välissä saunassa. Sit kun tulin,niin menin pyyhe päällä hakee jääkaapista mehua ja tuo uros oli silloin aika nuori ja se innostui mun pyyheestä jonkun ihmeen takia ja tuli ja nappasi kiinni siihen yllättäin ja repi sen pois mun päältä! Siinä mä sit olin alastomana keskellä olohuonetta ja miehet oli jotenkin hmmm hämillään. Niin olin minäkin! Yks exän parhaista kavereista sit antoi oman pyyhen mun peitoksi=) kerron lisää vielä..

Niin no sit selvis,että ne miehet olivat leikkineet koiran kans helvetti härkätaistelua!!! Voitko kuvitella? Aikuiset miehet,kapparit,joita kyllä pahasti lapsettaa muuten edelleen! Hih! Mut kukaan ei ole kyllä hiiskunut mulle tapahtuneesta sanaakaan koskaan ü ei edes ex avopuoliso!Hih! Mut se on todettu moneen kertaan,että mulle sattuu ja tapahtuu aina ne kaikista käsittämättömimmät tilanteet,joita ei edes kaiken järjen mukaan voi tapahtua! Sellaista tämä mun elämä on ü

Toi kieltämättä kuulostaa aika nololta tapaukselta x) Kaikki ovat varmaan siinä tilanteessa olleet hieman hämmentyneitä x) Mun kanssa sun ei kyllä tarvisi itsetietoinen olla, mä kyllä varmalla rakastaisin omaa Lupustani juuri sellaisena kuin sä olet :D Ja pitää vielä palata tuohon aikaisempaan asuste juttuun. En mä tietenkään ikimaailmassa haluaisi, että sä pitäisit päälläsi jotain sellaista missä et viihdy. Mulle kyllä olisi tärkeintä sun hyvinvointi ja ikinä en haluaisi sinua mihinkään painostaa!! Sä olet mun oma Lupus ja aina yhtä suloinen=)) Ei sun siis todella tarvisi mun takia mihinkään asuun pukeutua! Kyllä sun läheisyys ja rakkaus olisivat ne tärkeimmät asiat.. Kaikki muu olisi ihan toisarvoista.. Sä olet Lupus ihana..

Sä kirjoitat kovin kauniisti rakas!!! Olen sun narttu. Mut hämmentäviä asioita nämä ovat =) Kaveri tuossa soitteli ja juteltiin niitä näitä. Kaikkia hauskoja asioita... Siinä on kans mieletön nainen vapaalla jalalla! Joku sais hienon naisen siitä =) Hih! Sä olet mielettömän ihana ihminen,saat mut tuntemaan itseni tärkeäksi... Rakastan sinua.

Sä olet tärkeä!!!:)) Mä vaan ilmaisen millaisena mä sinut näen, kauniina suloisena ihmisenä:) Olen onnellinen siitä että sut olen saanut kohdata, et tiedäkään kuinka onnelliseksi se mut tekee=)) Mä todella pidän sinua suuressa arvossa ja rakastan sinua ihana Lupus=)))

Mä en voi muuta ku hymyillä sulle. Sä olet ansainnut parasta mitä elämällä voi olla noin kauniille ihmiselle annettavana... Olen siitä ihan vilpittömästi sitä mieltä. Toivon sinulle kuuta ja aurinko. Kumpaakin sopivassa suhteessa,niin että muistat kuitenkin,että sinua rakastan paljon,paljon enemmän kuin uskotkaan...

Kiitos=)) Susi liikuttui sinun kauniista sanoista.. Ne merkitsevät mulle todella paljon.. Sinun sielusi on kyllä niin kaunis kuin vain kenenkään sielu voi olla.. Rakastan sinua suuresti=))

Tule sitten auttamaan mua siivoamisessa... ;) Alkoi tuo paikallaan olo kyllästyttää ja pakko tehdä jotain... Sivusilmällä tietenkin katson telkkarista yhtä nimeltä mainitsematonta urheilulajia... ;) Voisit viedä vaiks mun mun pikkuapulaiset pihalle,niistä ei kyllä ole mitään muuta ku haittaa silloin ku siivousta yritän tehdä! Kaupassa pitäis myös jossain vaiheessa käydä. Ja katolla. Muuten ei mitään ihmeitä täällä ole menossa... Sitä tavallista. Ja ikävää...

Jos olisin siellä, niin mielelläni sua auttaisin:) Toi siivous kyllä varmaan sujuisi paremmin jos mä en siihen sekaantuisi x) Mutta mielelläni kyllä koirat ulkoiluttasin, kaupassa kävisin ja ehkä myös siellä katolla voisin käväistä:) Sitten kun olisin saanut noi hommat tehtyä niin tulisin häiritsemään sun siivousta x) Miten muuten on sun telkun laita? Onko kuva yhtään parantunut?

V*tut mitään parantunut ole! Sellaista haamu curlingia täällä katselen... Onneks tuo jää on valkoinen,niin näkyy kivet sentään kunnolla! Siks sinne katolle pitäis päästä menemään! Hiukan jo kävin silmäilemäs et miten sinne pääsis,mut en todellakaan tiedä missä on rappuset... =S Juu,kyllä yks Susi olis oikein tarpeellinen elementti täällä mun elämässä... Hmmm... Olisin onnellinen mimmi! Mä en koskaan kyllästyis katselemaan sun silmiä... Ja kuuntelemasta sun ääntä. Tosin jos se olis sellaista b-rappuininää,jollaista mun kummisetä puhuu poikaystävänsä kanssa,niin suutelisin sut hiljaiseksi USEIN ;)

No höh, nyt kyllä Sudelle tuli vähän surku, kun ajattelee omaa rakasta Lupustaan joka on kipeä ja sen lisäksi vielä et edes näe kunnolla curlingia(: Mutta nyt kyllä unohdat noi kattohöpinät! Nyt multa kyllä meni toi yksi juttu vähän yli?! b rappu ininää?! Toi kyllä sinänsä kuulosti ihan hyvältä, että sä mut hiljaiseksi suutelisit=)

No sillä mun kummisedällä on sellainen hiukan kimeä ääni... ;) Älä sinä minusta huoli,Lupus pärjää kyllä! Hih! Ja mä kuuntelen nyt tuota sitten,ku silmät tuossa väsyy,ku yritän tihrustaa minkä värinen kivi siellä oikein on menossa... Ja ei tuo oikein hyvin nyt mene... Eli taidan lähteä kävelemään kauppaan kohta. Voi masennus jos kultaa ei tule =) ja jos ne tikapuut jostain paikannan,niin menen sulta salaa käymään antennia vääntelemässä! Hih! Se on sit silleen hyvä. En ole nyt lainkaan tyytyväinen tähän mun johtamaani Suomen curlingmiehistöön! =) ihan perseestä koko sakki! Ja en mä tätä kovin vakavasti ota,kuten huomaat... ;)

Joo et sä kyllä tunnu yhtään vakavasti tuota ottavan x) Mutta sinne katolle et kyllä todellakaan mene, et edes salaa x) Koska jos sä rakastat Sutta, niin sullehan tulisi huono omatunto, että et noudattanut Suden toivetta:) Ja kyllä mä susta huolehdin, sä nyt vaan olet Sudelle niin rakas!=)

Yhteistyössä