Rakas Lupus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos nämä kaikki viestit,jotka muka sulle laitan,olis multa,niin vaikuttaisin kovin skitsofreeniseltä ja tuskin olisin vapaalla jalalla... =) mä kävin kaupassa pikaisesti! Tuli kuuma!!! Rakastan sua Susi kaunis.

Oma rakas Lupukseni, sä kyllä olet todella ihana=) Olenko sitä vielä tänään muistanut sinulle kertoa?=) Mä tässä välissä käväisin suihkussa. Harmi vaan että yksin siellä jouduin käymään.. Sun kanssa se varmaan olisi ollut paljon hauskempaa=))

Mä menen kanssa suihkuun,niin ollaan periaatteessa yhdessä suihkussa... Ja et sä mun muistaakseni ole tänään mua ihanaksi sanonut... ;) Mä laitan puuron tulemaan koirille ja sit tukan pesuun! Ja curling menee ihan perseelleen! Hih! Pitää nyt vielä harkita uudelleen niitä mitalikaffeita;) Sä voisit suihkun jälkeen YRITTÄÄ harjata mun hiuksia selväksi....

Sudelle olisi kunnia päästä harjaamaan sun hiuksia=) Jos olisin siellä, niin taikoisin pöytään jotain hyvää sillä välin kun sä olet suihkussa :D Susi todella nauttisi sinun hemmottelusta=))

Hmmm.... Kuulostaa hyvältä... =) Nyt olis harjaa annettava hiuksille. Vihaan sitä! Hirveitä takkuja. Nälkä pikkuisen kyllä olis... Mä rakastan sinua suuresti,vaiks taas mulla on ollut joku poissaolokohtaus,ku olen näemmä kirjoitellu mitä sattuu... ;) joku on mustasukkainen ihan selvästi mulle susta. Etsis oman... Wago.

Ja kun olisit tullut suihkusta, niin valot olisi hämärretty ja kaikkialla olisi kynttilöitä.. Ekaksi mä tietysti harjaisin sinun hiuksesi ja sitten siirryttäisiin pöytään.. Sun ei tarvisi muuta kuin istua alas ja nauttia, mä tarjoilisin kaiken sinulle.. Syömisen jälkeen siirryttäisiin sohvalle, jossa mä jatkaisin sinun hellimistä.. Hieroisin sinua.. Välillä suutelisin sinua.. Sinun ei tarvisi muuta kuin maata minun sylissä ja nauttia..

Ei tuollaista tapahdu kuin elokuvissa.... =) Mut jos sä oikeasti mulle noin tekisit,niin en päästäis sua koskaan pois!!! Mutta nyt on tukka taas korkkiruuvikiharoilla ja muutenkin puhdas narttu sulla... ;) sinä vain olet jossain väärässä paikassa rakas.

Jos me oltaisiin yhdessä, niin kyllä noin tapahtuisi ihan oikeasti:) Mä rakastan sua oma punapäinen narttuni!!!=)) Jos me oltaisiin yhdessä, niin ikinä en sinun luottamusta pettäisi.. En yksinkertaisesti sitä pystyisi tekemään.. Sä olisit mun narttu ja kaikkeni sulle antaisin.. Tämä Suden sydän sykkisi sinulle läpi tämän Suden elämän..

Kaunista Susi. Olisin onnellinen ja näyttäisin sen sinulle kaikilla tavoilla joilla pystyisin... Se saa minut odottamaan... Elämäni olisi ihmeellistä aikaa Suden ansiosta... Ehkä siksi piti pettyä usein. Olenko sinut löytänyt..? Syliisi ikävä ja sinuun tahtoisin hukkua... Minä olen sinun. Tiedä se. Voisimme tehdä Tanssii Susien kanssa 2....

Tanssii Susien kanssa2 kyllä kuulostaa aika kivalta:) Susi on aika fiiliksissä.. Se olisi kyllä kaunista.. Jos se joskus toteutuisi, niin se kyllä olisi.. hmm.. kohtaloa.. Vaikka en yleensä kyllä ole oikein kohtaloon uskonut.. Mutta jos joskus sylissäni lepäisit, niin mun kyllä pitäisi miettiä uskomukseni uusiksi.. Mulla olisi kyllä paljon rakkautta sulle annettavana.. Minun sydämeni kuuluisi ikuisesti sinulle..

Mä ottaisin kaiken rakkauden vastaan ja antaisin samalla mitalla takaisin... Yours destiny.... =) Sä olet Susi ihmeellinen olento. Olet päässyt mun mieleen... Toniht I feel alive... Voi sentään... Mä alan olla hmmm ihan pihalla sun kanssas! Olet rakas rakas rakas rakas rakas rakas! Muuta en osaa oikein sanoa. Paitsi,että mä en osaa tanssia ü baarissa silloin kavereiden kanssa,ku olen kännissä ku apassi;) mitä mun pitäis sanoa sulle,että hmmm.... Niin...olisit jossain mun edessä...

Et sä ole ainoa joka on pihalla, myös Susi on hyvin pihalla x) Mulla on kyllä ihan täysin lumiukko fiilis juuri päällä x) En oikein nyt keksi mitään järkevää sanottavaa.. Mä kyllä todella jonain päivänä haluaisin olla sun edessä.. Susi on nyt kyllä aika lost..

Mä otan sut haltuun,huoli pois! Hih! Oletko sä hellinyt sun mäyräkoiraa? ;) sä kyllä jos haluat,niin pystyt minuun hmmm osumaan...! Se olisi mukavaa... Siitä tämä P Lupus tykkäis... Onks sulla kaikki hyvin?

Olet sä Lupus ihan kunnossa? X) Kuulostat aika oudolta x) Olenko hellinyt mun mäyräkoiraa.. No sanotaan että oli mulla tuolla kaapissa mäyräkoira, mutta ei siitä kyllä paljoa ole jäljellä x) En mä nyt juuri kyllä muuten ole sitä toista mäyräkoiraa hellinyt, siis nyt illalla ainakaan x) Entäs sun majava? Kuuluko sille hyvää? Onko sitä viime aikoina rapsuteltu? Ai niin, pääsin tänään vihdoin hakemaan sen sun ystävänpäivä ""lahjan"" arvaa oliko kivaa?!?!

Jos haluatte kännykkäyhteyden, voin järjestää sen teille, Susi ja Lupus.. Teidän täytyy vain luottaa minuun.. ja sen voitte tehdä. Jos kumpikin teistä lähettää sähköpostina numeronsa antamaani osoiteeseen, välitän puhelinnumeron toisillenne. Kun teillä kummallakin on WAP-puhelin, voitte lähettää myös sähköpostin.. Kenelläkään ulkopuolisella ei voi olla intressiä lähettää viestiä. Ei saa kuin häiriötä omalle osalleen, jos lähettääkin! Soisin teidän tapaavan..
Sähköpostiosoite on tässä: greatbadwolf@luukku.com
Pidän kuitenkin riittävän pitkän varmennusajan, ennenkuin annan numeronne toisillenne.. vuorokausi ehkä

Mä kyllä tarkoitin sitä nestemäistä mäyräkoiraa ja arvaukseni kyllä olis osunut oikeaan... ;) mun majava on kyllä ihan koskematon edelleen...! Hih! Ja sille kuuluu hyvää ja se on terve... ;) se oli ihana ystävänpäivälahja,eikö totta!?!? Hih! Se iskee muhun ainakin lujaa... Hih! Mun on sua valtaisa ikävä...

Vai että häiriötä saa osakseen saa sellane feikkaaja, joka numeronsa laittaa sulle. Nii että häiriötä..? Jos sä oot ainoo joka tän ns.häirikön numeron saa. Hyvänen aika! Haloo! Jatkakaa te kaks rietasteluanne täällä, älkää luottako toho isoon pahaan!

Iso paha susi.... Hmmm.... Luottaa.... Se on aika paljon.... Kaunis ajatus sinulta jos oikeasti olet sama kaveri,joka täällä on ennenkin käynyt... Mut tässä on käynyt paljon muitakin pyörimässä ja ollut olevinaan joku muu kuin on... Mut mä nostan panoksia ja laitan sulle sähköpostissa mun numeron... Mutta sä kuittaat sen saaduksi laittamalla mulle tekstiviestin..?! Ok? Ja Susi tekee mitä sudet tekee ja käyttää vapaata valintaa,en painosta,en vaadi... En mitään... Olenko ymmärretty Iso Paha?

Joo Lupus, mulla oli kyllä tosi hauskaa niitten sadanviidenkymmenen klikkauksen jälkeen.. Siis oli hauskaa joo x) Vai on sun majava koskematon, eikö se kaipaa hellyyttä? X) Anna nyt edes vähän huomiota sille x) Ja kiitos sulle IsopahaSusi tarjouksesta.. Mutta kyllä mulla on myös keinot jos asiat niin pitkälle menee, että me Lupuksen kanssa aiottaisiin tavata.. Mutta kiitos joka tapauksessa, olet ihan hyvä tyyppi..

Ei sun tarvi Lupus tuota tehdä. Suora yhteys järjestyy jos sitä haluat. Kyllä sä siis todella saat yhteyden minuun jos haluat. Ei sinun tarvi muille tietoja jakaa. Kerro vaan mulle jos haluat. Mä kyllä kerron miten minuun saat yhteyden.

Mä en nyt tiedä mitä mun pitäis tehdä... Mulla ei ole mitään menetettävää... Hmm... Rakastan sua Susi!!!! Annanks mä Susi mun numeron eteenpäin,mitä mieltä sä olet??? Tässä ei ole kyse nyt mistään rietastelusta. Ei todellakaan. Mä olen aidolla fiiliksellä liikkeellä... Ja Susi,mun majava on rauhoitettu joksikin aikaa... Se nyt vaan on... =) mä olen hmmm hämilläni nyt... Ja Susi on apassi.... Rakas mulle...

Yhteistyössä