Raskaudesta kertominen muille: kauheimmat kommentit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siirri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

siirri

Jäsen
02.07.2009
306
0
16
Koitan tässä varautua pahimpaan, ja siksi utelenkin teiltä...

Mitkä ovat kamalimmat/kauheimmat/järkyimmät/omituisimmat kommentit, mitä teille on sanottu, kun olette kertoneet, että saatte vauvan/olette raskaana?

tee abortti et jaksa kuitenkaa
tee nyt abortti jos se onkin vammanen vaika istukka tutkimus osoittaakin että on terve.
iteppähän lapses sit hoidat multa on turha apua pyytää
kannattasko vähän miettiä
tehän ootte kun lestaadiolaiset.

näin on äitini minua rohkaissut raskauksissani joita ollut 2kpl ja lapsiakin siis nyt 2kpl

kaverin suusta
-Siis mä en voi tajuta miten sulle voi käydä noin!! (ennenkuin kerroin, että ei ollut vahinko vaan ihan suunniteltu)
Nyt sun koko elämä on loppu sä et voi tehdä enään mitään!

Noi vähän suretti...

ekasta raskaudesta anopille kertoessa ei saatu mitään kommenttia, ei onnitteluja ei mitään, hän lähti tupakalle. tuolloin miehen isovanhemmille kertoessa isoisä onnitteli ja isoäiti kysäisi että mikäs elukka se on tulossa:(
kakkosesta anoppi kommentoi vain että jaa, tuolloin kaikki muut kuitenkin sitten jo onnittelivat.
tässä kolmannessa raskaudessa anoppi oli taas hiljaa, muiden kommentteja vasta odotellaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Tulihan tuota äidiltä palautetta. Nyt viikko oltu riidoissa.

Ehkäpä ihan syystä?

Äitini on aina ollut samanlainen. Kun ei elämästäni paljoakaan tiedä, arvailee ja uskoo sitten olevansa oikeassa. Voisi sanoa, ettei tunneta toisiamme kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja siirri:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Tulihan tuota äidiltä palautetta. Nyt viikko oltu riidoissa.

Voi ei :/ Toivottavasti saatte sovittua. Itseäni mietityttää kans eniten, miten oma äiti suhtautuu..

Mua ei paljoa heilauta, en jaksa tuhlata energiaani siihen, että mietin mitä mieltä muut ovat. :) Äitini ei lapsiani hoitoon ota muutenkaan usein, eli en ymmärrä, miten sitä koskettaa mitenkään...

ensimmäisen kohdalla puolituttu kuullessaan uutisen kysyi heti, että oliko se vahinko. ja ihan suunniteltu ja tekemällä tehty oli. Sanoin vaan, että jos ihmiset on yhdessä asuneet yli viisi vuotta, niin tiedetään kyllä mitä ehkäisy tarkoittaa.

sitten kakkosen kohdalla työnantaja sanoa täräytti, että TAASKO?! johon mä totesin, että: saa onnitella. -sitten tuli se vaisu no onnee sit...

Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Ekasta keskenmenosta mentiin anopille kertomaan. Sanoi mukavasti: Luojan kiitos.
Valeissä ollaan, mutta en anna tuota ikinä anteeksi!

mä olisin varmaan purskahtanut itkuun.. :( hirveä kommentti ihmiseltä jolta ei varmaan tuollaista odota.

"Millä te meinaatte ne kakarat elättää?" (sanoi tätini kenen yrityksessä olin töissä kun kuuli etten tulekaan esikoisen äippäloman jälkeen töihin vaan meille oli jo toinen tulossa) :/

no noikin kommentoinnit riiippuu varmasti ihan tilanteesta. Jos on ikä sopiva, parisuhde kunnossa ja pitempiaikainen, ei ole tyyliin kuudes lapsi, on koulutusta ja työtä, niin tuskin tulee ihmisiltä kuittailuja.

Joskus ne kuittailut tulee ihan aiheesta.

Yhteistyössä