H
harmitus
Vieras
ei ole ihme jos saa negatiivisia kommentteja raskausuutisesta. ihmiset ovat pohjimmiltaan kateellisia toisen lisääntymisestä. erityisesti naiset. biologinen fakta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle sanoivat kun sain tietää odottavani 6tta että onko sun pakko täyttää tää maa?
Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle sanoivat kun sain tietää odottavani 6tta että onko sun pakko täyttää tää maa?
NOh, ymmärrän kuittailun tuossa tilanteessa. Kuusi lasta on paljon ja varsinkin, kun väestön kasvu on ongelma, niin ei kovin hieno juttu:/ En mä mitenkään kovin ihailevasti monilapsisia perheitä näinä aikoina katsele, voisi joskus miettiä muutakin kuin omaa napaaansa ja perhettään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Minä en voi edes loukkaantua kun mummoni on jo 80-vuotias ja pikkusen alkaa höperö olla toisina päivinä ja minä tunnun sille aina olevan se pikku-tyttö jne.... Mutta muutaman kerran on päivitellyt minulle sitä että "Voi kun olisit vaan yksin elänyt etkä ruvennut lapsia tekemään ja naimisiin menny, olisit nähnyt maailmaa jne". Meille toinen lapsi tulossa, esikoisen syntyessä olin kuitenkin jo 24Hassua miten se vanhoilla ihmisillä välillä päässä heittää nuo ajatukset kun viikonloppuna koko perheen voimin siellä vierailtiin ja oli mummo taas miten on mukava kun meillä on niin hyvin asiat
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Raskaana oleva miehensukulainen sanoi omasta uutisestani että esikoinen tulossa: no meillä se on eri juttu kun ollaan naimisissa ja te ette,,jäin vähän haavi auki. Nille oli toinen tulossa ja meille esikko.
Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle sanoivat kun sain tietää odottavani 6tta että onko sun pakko täyttää tää maa?
NOh, ymmärrän kuittailun tuossa tilanteessa. Kuusi lasta on paljon ja varsinkin, kun väestön kasvu on ongelma, niin ei kovin hieno juttu:/ En mä mitenkään kovin ihailevasti monilapsisia perheitä näinä aikoina katsele, voisi joskus miettiä muutakin kuin omaa napaaansa ja perhettään.
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle sanoivat kun sain tietää odottavani 6tta että onko sun pakko täyttää tää maa?
mun mielestä taas on ihan sama onko perheessä 1 vai 10 lasta kunhan kaikki on toivottuja ja rakastettuja. suomessa ei ole minkäänlaista liikakasvua väestössä joten eiköhän tänne noita lapsia mahdu. ei sit tarvitse tuoda nin paljon ulkomaista työvoimaa meitä mummoina hoitamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jepa:"Ette kai te tehny sitä vaan siksi kun vauvat on niin sulosia" sanoi mun äiti kun kerroin raskaudesta..
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja jepa:"Ette kai te tehny sitä vaan siksi kun vauvat on niin sulosia" sanoi mun äiti kun kerroin raskaudesta..
Tää ei ollu niin kauhee, mutta sitäkin huvittavampi. Kai vastasit, että TOTTA KAI JUURI SIKSI?