O
:O
Vieras
voisko joku näistä normaali naisista kertoa miten rupsahtanut äiti ei ole teidän silmissä normaali??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja saissea:No, mä en ole välittänyt ulkonäöstäni ennen lapsia, enkä lasten jälkeen. En meikkaa, laita hiuksia ja pukeudun aina samoihin vaatteisiin. Rupsahdusta tapahtuu lähinnä yöunien vähyydestä ja ikääntymisestä johtuen. Luuleeko kaikki tuntemattomat toisia kyyläävät mammat, että olen rupsahtanut äitiyden myötä kun kuljen tuolla ihmisten ilmoilla?
Mutta entä muu elämä? Nainen sinäkin olet, kuitenkin jossain siellä pohjimmilla. Eikö sinua kiinnosta oma elämä lasten ohella?
Alkuperäinen kirjoittaja ei vastata:miksei teistä kukaan vastaa? missä näitä rupsahtaneita äitejä näkee?
tekeekö se musta sitten rupsahtaneen, että saatan salilta tulleena, tukka märkänä, ilman meikkiä kipaista jossakin asioilla, esim. kaupassa,postissa, kioskilla.. katsooko mua sitten kieroon se juuri sillä hetkellä laittautunut äiti, että voi ziisus, on tuokin päästänyt itsensä rupsahtamaan.
eikö ilman meikkiä ja viimeisen päälle kuteita saisi mennä ollenkaan ihmisten ilmoille?
mä ainakin myönnän, että kyllä mulla on se ulkoilupuku useinkin päällä kun koiraa lenkitän tai menen lasten kans pulkkamäkeen,puistoon,pyöräilemään..tuntuisi jotenkin hullulta vetästä ykköskuteet ja korkkarit noissa tilanteissa päälleen.
Alkuperäinen kirjoittaja ei vastata:miksei teistä kukaan vastaa? missä näitä rupsahtaneita äitejä näkee?
tekeekö se musta sitten rupsahtaneen, että saatan salilta tulleena, tukka märkänä, ilman meikkiä kipaista jossakin asioilla, esim. kaupassa,postissa, kioskilla.. katsooko mua sitten kieroon se juuri sillä hetkellä laittautunut äiti, että voi ziisus, on tuokin päästänyt itsensä rupsahtamaan.
eikö ilman meikkiä ja viimeisen päälle kuteita saisi mennä ollenkaan ihmisten ilmoille?
mä ainakin myönnän, että kyllä mulla on se ulkoilupuku useinkin päällä kun koiraa lenkitän tai menen lasten kans pulkkamäkeen,puistoon,pyöräilemään..tuntuisi jotenkin hullulta vetästä ykköskuteet ja korkkarit noissa tilanteissa päälleen.
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja saissea:No, mä en ole välittänyt ulkonäöstäni ennen lapsia, enkä lasten jälkeen. En meikkaa, laita hiuksia ja pukeudun aina samoihin vaatteisiin. Rupsahdusta tapahtuu lähinnä yöunien vähyydestä ja ikääntymisestä johtuen. Luuleeko kaikki tuntemattomat toisia kyyläävät mammat, että olen rupsahtanut äitiyden myötä kun kuljen tuolla ihmisten ilmoilla?
Mutta entä muu elämä? Nainen sinäkin olet, kuitenkin jossain siellä pohjimmilla. Eikö sinua kiinnosta oma elämä lasten ohella?
Häh!! Siis jos ei laittaudu, ei ole elämää??? Ei ziisus..
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja ei vastata:miksei teistä kukaan vastaa? missä näitä rupsahtaneita äitejä näkee?
Ei meikitön ole sama asia kuin rupsahtanut. Ei mullekaan tulisi mieleen lähteä esim. yövuoroon pakkelit naamassa, mutta en mä ainakaan siitä huolimatta rupsahtaneelta näytä. Siisti ja puhdas olemus vaikuttavat enemmän siihen yleisilmeeseen kuin meikki.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja ei vastata:miksei teistä kukaan vastaa? missä näitä rupsahtaneita äitejä näkee?
Esim. kaupoissa näkee.
Ei se tarkoita sitä että pitää olla ykkökuteet ja korkkarit.
Alkuperäinen kirjoittaja ei vastata:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja ei vastata:miksei teistä kukaan vastaa? missä näitä rupsahtaneita äitejä näkee?
Ei meikitön ole sama asia kuin rupsahtanut. Ei mullekaan tulisi mieleen lähteä esim. yövuoroon pakkelit naamassa, mutta en mä ainakaan siitä huolimatta rupsahtaneelta näytä. Siisti ja puhdas olemus vaikuttavat enemmän siihen yleisilmeeseen kuin meikki.
no mitä se rupsahtaminen sitten on? mä en ole varmaan koskaan sellasta naista nähnyt, joka ois rupsahtanut.. onko jotain kuvaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Varjo:Se, että minä olen lasten kanssa ulkoillessani ulkoiluvaatteissa, ja normaalisti siisti, meikitön ihminen, ei tarkoita sitä ettenkö minä koskaan laittautuisi. En minä ennen lapsiakaan meikannut metsäretkille, tai kulkenut siellä korkkareissa. Pukeutuminen tilanteen mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Varjo:Se, että minä olen lasten kanssa ulkoillessani ulkoiluvaatteissa, ja normaalisti siisti, meikitön ihminen, ei tarkoita sitä ettenkö minä koskaan laittautuisi. En minä ennen lapsiakaan meikannut metsäretkille, tai kulkenut siellä korkkareissa. Pukeutuminen tilanteen mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja merimies:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja saissea:No, mä en ole välittänyt ulkonäöstäni ennen lapsia, enkä lasten jälkeen. En meikkaa, laita hiuksia ja pukeudun aina samoihin vaatteisiin. Rupsahdusta tapahtuu lähinnä yöunien vähyydestä ja ikääntymisestä johtuen. Luuleeko kaikki tuntemattomat toisia kyyläävät mammat, että olen rupsahtanut äitiyden myötä kun kuljen tuolla ihmisten ilmoilla?
Häh!! Siis jos ei laittaudu, ei ole elämää??? Ei ziisus..
Mä sanoisin että ei ziisus miten väärin voi tahallaan (?) ymmärtää. Mähän kysyin että entäs sitten tämä muukin puoli.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Hommsuinen habitus. Esimerkiksi epäsiisitit, huonosti istuvat vaatteet ja kampaamattomat hiukset. Huono ryhti.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Jep, samma här ja ei todentotta valvominen enää näillä kilometreillä ainakaan ulkonäköä parantanut. Mukula valvotti oikein huolella ekan elinvuoden aikana.
Hienoa että jotkut ei rupsahda ollenkaan!
No ei pahalla, mutta sähän olet todella kaunis ja hyvässä kuosissa!