Saako kolmen lapsen äiti käyttää kolmiobikineitä/narubikineitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai bikinien käyttämiseen ole mun tietämättäni asetettu jotakin kieltoa/rajoitusta liittyen lapsien lukumäärään? Yhden lapsen äidit saa käyttää julkisesti, kahden lapsen äidit vain privaatisti, kolmen ja useamman lapsen äidit ei ollenkaan? :-D

Jos tahtoo elää teini-ikää/varhaisaikuisuuden uudestaan niin miksi ei. Itsensä kanssa sinut olevan naisen kai ei itseään tartte enää niin paljastella maailmalle, kun se hyvä kroppa kyllä näkyy vähän aikuismaisempienkin bikiinien läpi.

Jäikö joku ikä kenties elämättä? Mulle tulee lähinnä mieleen Britney Spears ja se ei kovin kiva mielenyhtymä ole se.

Miks kaunis vartalo pitää pilata ylempalttisella paljastelulla? Oikeasti?

voi herranjumala sentään. ne, joiden kroppa sallii, pukee ylleen kauniit narubikinit. ne, joiden kroppa ei salli, marisevat täällä että kukaan ei saisi sellaisia pitää.. huoh se suomalainen kateus!

Kaikkea sitä joku valopää keksiikin kysyä!

Se on ihan jokaisen oma asia, mitä päälleen pistää. Narubikinit/kolmiobikinit eivät ole tyylikkäät kenenkään päälllä. Oli kroppaa tai ei.

Mä muistan lukeneeni wikipediasta joskus et se on neljän lapsen ja kahen keinuhevosen omistavilta äideiltä vasta kielletty. Ton kokosen perheen isät saa myös käyttää niitä. Korjatkaa joku jos oon väärässä. Valittaa voi Jurvan kuntaan.

Saa tietenkin. Ja muiden mielipiteistä poiketen olen sitä mieltä, että saa käyttää vaikkei olisi kroppaakaan. Minä laitan ainakin bikinit ensi kesänä, enkä ole kovin slimmi enkä timmi. Sopii katsella muualle jos ei näky miellytä, en mene rannalle kenenkään esteettistä silmää miellyttämään vaan ottamaan aurinkoa ja uimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23381987:
osta sinä rollaattori.

jäkä jäkä, taas olet täällä aukomassa päätäsi, kulje sinä vaikka nakuna niin ketään ei kiinnosta ja anna aikuisten puhua aikuisten asioita aikuisten bikineistä :x

[QUOTE="terhikki";23382072]Saa tietenkin. Ja muiden mielipiteistä poiketen olen sitä mieltä, että saa käyttää vaikkei olisi kroppaakaan. Minä laitan ainakin bikinit ensi kesänä, enkä ole kovin slimmi enkä timmi. Sopii katsella muualle jos ei näky miellytä, en mene rannalle kenenkään esteettistä silmää miellyttämään vaan ottamaan aurinkoa ja uimaan.[/QUOTE]

oikea asenne.

Alkuperäinen kirjoittaja jäkä jäkä;23382078:
jäkä jäkä, taas olet täällä aukomassa päätäsi, kulje sinä vaikka nakuna niin ketään ei kiinnosta ja anna aikuisten puhua aikuisten asioita aikuisten bikineistä :x

mä oon aikuinen. Sä varmaan oot eläkeläinen kylläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23382066:
jossain Brasiliassa varmaan naurettas suomalaisten isoille mummobikineille ja kokouikkareille.

joo suomessa kun on avioitunut ja lapset hankittu niin täytyy ehdottomasti siirtyä kokouikkareihin tai ainakin kunnon kaarituellisiin, leveäolkaimisiin ja takapuolta tukeviin bikineihin. puhumattakaan nanson/marimekon yökaavuista, käytännöllisistä kengistä, kuorivaatteista, halti-ulkoilutakeista, fleeceistä jnejnejne. kyllä pisteet aina ropisee.

Yhteistyössä