A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sama Nainen:Kauanko teillä ollut tuollaista?
Onko lapsia?
Oletko koko suhteen aikana luottanut? Edes alussa?
Mistä luulet et nää on saanut alkunsa? Siis ihan muustakin kuin noista kaikista asioista mistä kerroit.
Olettaisin että teillä joskus ollut luottamusta koska teidän suhde kuitenkin edennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mä luulen, että saisitte jo sillä asioita eteenpäin, että aloittaisit työt jossakin.
Se saa sut huomaamaan, että sä pärjäät muuallakin kuin kotona lasten kanssa ja piristää kun näet muita ihmisiä. Vaikka ala ei olisi omakaan, se antaa kummasti lisää potkua.
Mulla ainakin oli itsetunto matalalla, kun kituutti päivät kotona lasten kanssa ja kaikki päivät oli samanlaisia. Mene töihin, laita lapset hoitoon - ja sä näet että sua tarvitaan tosiaan muuallakin kuin kotona. Minkä ikäisiä teidän lapset on?
Miten vietätte vapaa-aikaa? Käyttekö missään, yhdessä tai erikseen?
Tehkää retkiä, lomailkaa, perheen kanssa, kahdestaan ja on tosi tärkeää että teillä on myös omia menoja, erikseen. Onko sulla kavereita?
Vaikutat kuitenkin terveeltä ja tutkiskelevalta ihmiseltä. Kirjoituksesi perusteella. Toivon, että saatte asiat kuntoon.