salainen tapaaminen miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäröin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäröin

Vieras
Ollaan sovittu tapaaminen entisen poikakaverin kanssa ja ensin olin todella innostunut asiasta. Nyt kun tapaamiseen hotellissa on enää muutama päivä niin olen alkanut kovasti epäröimään. Molemmat ollaan varattuja. Mitähän ihmettä mä tekisin ???

Alkuperäinen kirjoittaja epäröin;26249907:
Mika kaikki on niin tuomitsevia ? Miehet yleensä ymmärtää tämmösiä juttuja paremmin keskuudessaan.

Mene ihmeessä. Tuo on varmaan kaiken arvoista. Mitä pienestä morkkiksesta ja itseinhosta. Onpahan pano mitä muistella.
(Pois turha epäilys että se olisikin ihan normaali nainti, siinä kuin miehesikin kanssa. Nauti. Katso sitä syvälle silmiin ja yritä unohtaa, että se ei ole miehesi, vaan se ihana!)
Onnea salaiseen tapaamiseen.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja epäröin;26249980:
Hei apua , nythän.ä sen tajusin!!! Pelkäätte että se on jonkun teidän mies :D:D:D:P:P

Mä olen sinkku joten ei tarvitse pelätä tuota. Mä vain pidän pettämistä moraalittomana ja raukkamaisena tekona.

[QUOTE="vieras";26250629]Jättäisin menemättä. Mitä sä haluat siltä exältä? Yhden kerran seksiä vai tuleeko tämä toistumaan?[/QUOTE]

Haluan jumalaisen hyvää seksiä ja en tiedä jatkuuko tää vai mitä tapahtuu. Kaikki on vielä auki. Sekin että meenkö sinne vai en.

Yhteistyössä