Siis ai kamala, mä olen nolojen tilanteiden nainen!

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja alexandra:
onkos teille muuten käynyt niin päin että moikkaatte jotain tuntematonta tyyppiä luullen sen olevan joku tuttu?
näitä sattuu mulle myös nimittäin :D keskustelin jonkun kanssa pitkän tovin bussipysäkillä luullen häntä erääksi miehen ystäväksi, kunnes tajusin ettei se millään voi olla kyseinen henkilö. tuli aika kiire pois paikalta :D

Joo on ja voi olla et en edes tajua et on ollu joku vieras ennenku esim kerron miehelle et näin xxx ja mies kattoo suu auki et se on kyl hänen tietääkseen useamman sadan km päässä...
Mä oon ollu onnellinen ku kerranki oon tunnistanu jonku :|

Jos mulla ei o pian kylähullun mainetta niin ei kellään :D

onneksi asun niin isossa kaupungissa että täällä varmasti riittää muitakin hulluja, en erotu joukosta niin helposti :D :D

Tiedänpä minäkin tunteen... Noita sattuu.
Vasta mietin neuvolan odotushuoneessa, että ei kai tuo täti nyt luule, että ollaan tulossa HÄNELLE, kun käveli meitä kohti. Onneksi avasi suunsa ja tunnistin puhetyylistä ja äänestä, että se meidän neuvolatätihän se onkin. Tavattu varmaan 10 kertaa :ashamed: Just meinasin alkaa sanomaan, että ei olla sinulle tulossa, kun luojan kiitos napsahti tuolla kotelossa jokin kohdalleen :D

*muoks* Asiakaspalveluammatissa oli kanssa kiva juttu, kun meni kysymään "tarviitko apua", kun oli just 5 min sitten käynyt :kieh:

Yhteistyössä