Sinä toisten lapsia komenteleva ukko Espoossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parempi ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
:laugh:

Koko välikohtaukselta olisit kuule varmasti välttyny jos ne lapset olis vaan istunu ihan nätisti siinä pöydässä teidän kanssa. Tai jos ravintolassa on erillinen leikkialue, olisivat leikkineet siellä nätisti.

Anteeksi nyt vaan, mutta millähän taikatempulla mä pidän pienet pojat paikallaan väkisin? Ton ikäiset haluaa LIIKKUA ja tutkia ympäristöä. Ihme hittlereitä täällä on.

Mä en viitti enempää. Toivotan apeelle onnea, niiden pikku herranterttujen kanssa. :D sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää!
ja kaikki kunnioitus aatulle vaan |O

Voin kertoo että oisin itekki varmaan tollasessa tilanteessa komentanu, oli vieras tai oma. Mutta jokaisella on oikeus ravintolassa ruoka rauhaan, katos kun siellä et ookkaa ainoostaan sinä ja sun penskat, vaan siellä on muitaki maksavia asiakkaita jotka haluaa varmasti ruokailla ja serustella ilman tollasta hillumista ja riekkumista. Sun tehtäväs on opettaa sun penskoille käytöstapoja, jos et tienny sitä. Ensin annetaan niitten käyttäytyä huonosti ja sitten ihmetellään kun ne ei tottele mitään. Ja suoraan sanottuna niin se pappa kyllä on sanonu ihan asiasta sun muksuilles ja on aihetta ollakki vihanen, jos kerta ei mee vanhempien jakeluun päivän selvät asiat. Mene vähä ittees ja mieti omaa ja lastes käytöstä. Mun mielestä tosi idoottimaista aikuiselta ihmiseltä.

Haa.. sen verran on vielä PAKKO sanoa, että kokoajan puhutte noista ravintoloiden leikkipaikoista. Mitäköhän IHMETTÄ ravintolassa on leikkipaikka jos kerta ravintolassa EI KUULU leikkiä!!?? Että puhukaa vaan ittenne pussiin. Naurettavia tyyppejä :)

Koko välikohtaukselta olisit kuule varmasti välttyny jos ne lapset olis vaan istunu ihan nätisti siinä pöydässä teidän kanssa. Tai jos ravintolassa on erillinen leikkialue, olisivat leikkineet siellä nätisti.

Anteeksi nyt vaan, mutta millähän taikatempulla mä pidän pienet pojat paikallaan väkisin? Ton ikäiset haluaa LIIKKUA ja tutkia ympäristöä. Ihme hittlereitä täällä on.

Oltiin juuri ravintolassa juhlissa jossa oli meidän 2v sekä hänen serkut 2x4v, 6v, 8v, 9v, ja 11 v. Kenelläkään ei ollut ongelma pysyä paikallaan ruokailun ajan. Kukaan ei mennyt vieraiden ihmisten pöytiin räpeltämään. Kun väsyivät istumaan, vietiin leikkihuoneeseen tai lähdettiin yhdessä kävelemään. Ei se niin vaikeaa ole. Tietysti jos on koko ikänsä saanut olla kuin pellossa, on hankala tietää miten kuuluu käyttäytyä. Siinä taas astuu vanhempien vastuu kuvaan. Miksi se on sulle niin vaikea ymmärtää?

No teeppä vaikka noita mainitsemiasi taikatemppuja, ehkä lapsesi viihtyisivät siinä pöydässä taikatemppuja katselemassa.

Haa.. sen verran on vielä PAKKO sanoa, että kokoajan puhutte noista ravintoloiden leikkipaikoista. Mitäköhän IHMETTÄ ravintolassa on leikkipaikka jos kerta ravintolassa EI KUULU leikkiä!!?? Että puhukaa vaan ittenne pussiin. Naurettavia tyyppejä :)

Oliskohan niin, että kuuluu leikkiä LEIKKIPAIKASSA eikä juosta ympäri ravintolaa ja mennä toisten pöytiin...? :saint:

Eli provoilet vain.

Anyway lapset varmaan leikkisivät leikkipaikoilla, eikä setien lautasien lähellä, jos leikkipaikkakin olisi. Eiks jo? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Kuka siellä istuu ja hirnuu kun on keksinyt kommentteja vetävän provon? Tunnusta heti!

Kukaan ei oikeasti ole noin tyhmä!

Hei...On. Jotkut on oikeesti noin tyhmiä.
Tää on varmaan provo, mutta kun käy paljon ulkona syömässä, niin näitäkin tyyppejä lapsineen näkee :|

Öööh! Koska ne lapset voi leikkiä siellä eikä tarvii lähtä seikkailemaan muualle ravintolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Missäs ravintolassa söitte siellä espoossa? Ihanko mäkkärissä riehuitte vai jossain hienommassakin paikassa?

Jep, provo on. Ei osannut edes yhtä ravintolaa nimetä espoossa....

Mulle on kuule ihan sama mitä SÄ ajattelet. Miksi mä alkaisin sulle kertoa paikkoja missä mä tykkään lapsineni käydä (saa tosin nähdä mennäänkö enää!!) joku hullu kyttääjä olet. Isompi ketju on kyseesä. Ja mielestäni lapsille sopiva paikka. ei mikää gurmee ravintola. Että luulis olevan rennompi meno.

Öööh! Koska ne lapset voi leikkiä siellä eikä tarvii lähtä seikkailemaan muualle ravintolaan.

Whateevööör... jokainenhan voi tulkita asiat just niin kuin ite haluaa. Lapsiviha haisee kilometrin päähän.

Missäs ravintolassa söitte siellä espoossa? Ihanko mäkkärissä riehuitte vai jossain hienommassakin paikassa?

Mulle on kuule ihan sama mitä SÄ ajattelet. Miksi mä alkaisin sulle kertoa paikkoja missä mä tykkään lapsineni käydä (saa tosin nähdä mennäänkö enää!!) joku hullu kyttääjä olet. Isompi ketju on kyseesä. Ja mielestäni lapsille sopiva paikka. ei mikää gurmee ravintola. Että luulis olevan rennompi meno.

Niinhän sitä luulis!

Mutta hei eihän sinun pitäny enää kommentoida, kun eihän me nyt ymmärretä.

Mä en jaksa enempää tähän asiaan sanoa. Olkaa hittlerit keskenänne. Toivon vaan että toi ukko lukee tän ja opettelee sietämään lapsiakain vaikka on itse täydellinen. HYVÄSTI.

Whateevööör... jokainenhan voi tulkita asiat just niin kuin ite haluaa. Lapsiviha haisee kilometrin päähän.

Kyllä on tosiaan jokunen kilometri tässä välissä jos haisee sinne asti.. pitää varmaan käydä laittamassa uudet dödöt niin ei haise niin voimakkaasti.

Jännä vaan että tällä " lapsenvihaajalla" on omiakin ihania nuppuja jotka ei pistä ranttaliksi ravintoloissa.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
anteeksi nyt vaan, mutta MITEN se häiritsee syömistä jos 4 ja 6 vuotiaat lapset vähän leikkii? Eikö lapset ole elämän suola jne? Pitäisikö niiden sitten istua kuin tatit kun aikuiset syö ja jahkailee? Ihme menoa täällä suomessa. Espanjassa ei kyllä KUKAAN tiuskinu mun pojuille. Jos jokainen vaikka huolehtisi omistaan..

No ei ravintolassa saa lapset leikkiä ja juosta. Opeta lapsillesi hyvät käytöstavat samantien tai mene sellaisiin ravintoihin, jossa lapsilla on erllinen leikkinurkka.

Niin ,jos vaikka lehmänperse huolehtisit omistasi, kun et vielä ole tajunnut sitä tehdä! Vittuako otat lapset mukaan ravintolaan, jos haluat vaan jahkailla, etkä pysty omistas huolehtimaan!

Sun lapset ei ole mun elämän suola :) Mä en ole sun lapsiesi viihdyttäjä, sä olet.

ap:lle varmaan mukavaa kun lapset juoksee pitkin ravintolaa ja tarjoilija kantaessaan jotain kuumaa ja painavaa kompastuu ap:n lapseen ja ruuat ja astiat lentää sen räkänokka penikan päälle :laugh:

mutta oikeasti, näin voi käydä

Mä en jaksa enempää tähän asiaan sanoa. Olkaa hittlerit keskenänne. Toivon vaan että toi ukko lukee tän ja opettelee sietämään lapsiakain vaikka on itse täydellinen. HYVÄSTI.

Mikä olikaan kirjoittajan ikä? 8 v?

Joo älä hyvä ihminen mene sinne enään! Itse asiassa älä mene kakaroittes kanssa mihinkään julkisille paikoille, ihan vaan sen takia kun ne herran tertut ei osaa käyttäytyä näemmä. Ja suna kattoisin ennemmin sinne peiliin, kun alkaisin kanssa ruokailijoita haukkumaan. Se "ukko" teki oikein, ei sun lapset. Ja voi juku että olisit ittes nolannu totaalisesti, jos sille "ukolle" olisit alkanu räyhään.

Oli kuule gurmee tai joku muu ravintola, niin ei silti tarvi penskojen tulla hilluu ja riekkuu niitten pöytien ympärille missä muut asiakkaat yrittää syödä. Mun mielestä vika ei ollu siinä papassa vaan sussa ja penskoissa. Mietin vaan et miten lapsilla etes voi olla käytöstapoja kun ei äitilläänkään niitä tunnu olevan. Ja täällä palstalla on nyt jokainen kyllä sanonu sulle ihan aiheesta et mietinpä vaan mistä ihmeestä SÄ tässä sen herneen tonne syvälle olemattomiin aivoihis vetäsit?? Et ilmeisesti kestäny kuulla totuutta ja sit alat raivoo muille. Totuus tekee joskus kipeetä.

Alkuperäinen kirjoittaja huhhu:
No olisiko sinusta kiva että se naapuripöydän ukko tulee ihan vaan siihen pöydän ääreen ja koittaa HUI vähän koskeakkin sitä, saati haittaako se jos se vetää ympyrää siellä ravintolan lattialla kun sinä yrität syödä sivistyneesti.

Laita lapsesi kuriin!

vois kuvitella että sä olit se tyyppi. Ei ole sama asia leikkiikö aikuinen vai lapsi. Lasten KUULUU leikkiä. Se on niiden työ! mikä idea sitten tehdä lapsia jos pitää niidenkin raukkojen olla kuin pikkuaikuisia syntymästään lähtien??

Vastatakaa kiitos tohon

Lasten kuuluu leikkiä, mutta ei sellaisissa paikoissa, jossa ei se ole sopivaa. Perheravintoloitakin on, jossa lapsille on ihan omat leikkipaikat. Käytä niitä!

Vielä kun näytät mulle sen säännön, mikä kieltää lapsilta leikkimisen ravintolassa?

Olis vaan pitänyt heittää se keitto sen vanhan papan naamalle ja viedä vaikka kävelykeppi. Sen verran häijy oli. Seuraavan kerran teenkin sen. VÄHÄN kunnioitusta muitakin kohtaan. Ei vanhuus tarkoita että pitää olla ilkeä. Hitto että harmittaa. Vanhempi poju vieläkin kyselee että miksi ukko kielsi! Mitä tohon sanoo? Että ihmiset on pahoja? Kiva noin pienelle. Toivottavasti ei saa kammoa ravintoloihin ja tommosiin kärttyisiin pappoiihin. Miksi oi miksi niiden aina pitää olla vihaisia? Törmäispä joskus pappaan, joka jututtais poikia ja pyytäis vaikka luokseen. Tarjois jotain hyvää. Oppisivat luottamaan ihmisiin. Sen sijaan suomessa kaikki vaan vihaa. Espanjassa ei tod kävis tommonen. siellä lapsista tykätään. Oon niin vihainen....

Ehkä joskus joku jutteliski ja pyytäis luokseen, jos lapsi ei ole väkisin tuppautumassa häiritsemään.
En tiiä miten ite reagoisin, jos pääsisin kahden miehen kanssa johkin syömään, voi olla ettei haittais, mutta ymmärrän hyvin kyllä niitä joita tommonen käytös harmittaa.
Ehkä tosiaan sun pitäisi pitää parempaa huolta, koska kaikkia ei tosiaan kiinnosta.

Viesti katos johonkin. Niin sitä vaan että sit just tätä, että aikuiset äidit haukkuu toisia (usein just nuorempia) tyhmiksi jos ollaan vähän rennompia kasvatuksessa tms. Osoittaa juu sitä kypsyyttä todella.

No ehkä sun pitäisi osoittaa kypsyyttä ja ottaa vastuuta lapsistasi.

Uusimmat

Yhteistyössä