Sisäistin eilen illalla mitä olen tehnyt :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todellisuuteen tippunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Todellisuuteen tippunut

Vieras
Tipuin eilen todellisuuteen kun tajusin mitä miehelleni olen oikein tehnyt Olen pettänyt häntä ja jotenkin se oli aikasemmin niin hämärän peitossa itelläni etten tajunnut kuinka paljon se sattui miestäni... varsinkin kun kyseessä oli kosto :/ En vaan tajua miksi mies haluaa mun kanssani olla mutta on nyt kumminkin. Mä mietin sitäki ku maailmassa on paaljon muita naisia jotka olis miehelle parempia ku mä mut ei se jätä mua, miks? Onko se mun kanssa lapsien takia vai välittääkö se muka oikeesti :( Puhun kyllä miehen kanssa sitten kun sen aika on mutta nyt se on töissä...

Avaan sateenvarjon ku tiedän mitä täältä sataa mut purkauduin kumminkin kun ei nää asiat mun kavereille kuulu...

Mutta jos kadut asiaa ja miehen kanssa olette puhuneet asiasta niin turhaan enään murehdit.Otat opiksesi teostasi ja lopetat hölmöilyt.Jos jotakin rakastaa oikein paljon niin asiat kyllä selviää.

Pettikö mies siis eka sua kun oli kerran kosto? Hyvähän se varmaan on et oot ite sisäistänyt sen miten kovaa se miestäs sattuu ja haluat selvittää asiat. Varmaan hänkin haluaa kun ei ole lähtenyt.. Ei muuta kun keskustelua peliin niin varmaan asiat selviää, suntaan tai toiseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Ovenia:
Mutta jos kadut asiaa ja miehen kanssa olette puhuneet asiasta niin turhaan enään murehdit.Otat opiksesi teostasi ja lopetat hölmöilyt.Jos jotakin rakastaa oikein paljon niin asiat kyllä selviää.

Ollaan puhuttu juu monta kuukautta mutta nyt ku ajattelen että mitä olen tehny ni musta tuntuu että kaikki mitä ollaan puhuttu tuntuu niin jotenki tyhjältä... ehkä nyt se auttaa stten ku oikeesti tietää ja käsittää...

kiva että on vastuullisia ihmisiä, eikä aina näitä lässyttäjiä.täällä on tarpeeksi niitä, jotka miettivät vain tekonsa pimittämistä. onnea rehellisyydestä!joskus voit huomata myös tekonne ( molempien ) kääntyvän voitoksi, eli huomaatte kenties kasvaneenne ja hyvässä tapauksessa vielä kokemus lähentää teitä. siis KOSKA olette olleet rehellisiä ja rakentaneet tältä pohjalta.

Miehen kanssa mietittiin sitä joskus että nyt on molemmat koittanu mitä aidan toisella puolella on ja molemmat haluaa vaan toisensa mut siiilti aina tulee välillä mieleen että jos se mies tekee sittenki uusiks sen ni mitä sitten ja itselleni iskoistin sen päähäni että minä en KOSKAAN ENÄÄ tee miehelle noin... :(

..ongelma on se,että luottamus katoaa..ja se epäilyksen siemen jää elämään..

..aina on olemassa syy, miksi pettää..mulle se selvisi vasta,kun jäin yksin..sit mun olo helpotti..ja totesin,että en vaan jaksanut enää rakastaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ------------------:
Erotkaa ensin muuttamalla erikseen ja katsokaa kestääkö suhde.

Mies kertoi itse suoraan että jos pois muutan niin en palaa... Mikä on ihan totta koska mies ei öitään tahdo yksin viettää ja näin on sanonut... sanoi mulle että soittaa sille kenen kanssa mua petti.(oli mun "hyvä ystävä")

.,.joten..jossain sisimmässä teistä se ekana pettänyt tietää vastauksen..ja se on saatava esille..vaikka kuinka sattuisi..se ei satu yhtään sen lujempaa,kuin nyt..

..laittakaa lapset hoitoon..istukaa pöydän ääreen..ja sopikaa,että kumpikaan ei siitä nouse, ennen kuin asioista on todella puhuttu..ja kaikki mikä kaihertaa, pitää sanoa ääneen..

..siksi te kaksi olette yhdessä, että vain te pystytte ratkaisemaan sen asian..

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ovenia:

Ollaan puhuttu juu monta kuukautta mutta nyt ku ajattelen että mitä olen tehny ni musta tuntuu että kaikki mitä ollaan puhuttu tuntuu niin jotenki tyhjältä... ehkä nyt se auttaa stten ku oikeesti tietää ja käsittää...

Oletko varma että haluatko sinä sittenkään jatkaa?Koska jos sinusta tuntuu tyhjälle jne..Niin jos se onkin sitä että sinulla on tunteet kuollut?

Mut jos sun mies tekee sen uudelleen, niin sille sä et voi mitään, eikä asian murehtiminen etukäteen vaikuta mihinkään.

Olethan sinäkin antanut miehellesi anteeksi ja halunnut jatkaa hänen kanssaan, miksi hän ei voisi tehdä samoin?

Minä en antanut yhdelle ihmiselle pettämistä anteeksi, toiselle annoin. Koska se toinen oli sellainen jonka kanssa tahdoin oikeasti olla. Kummatkin katui yhtä lailla, mutta toisen kanssa en kokenut samalla tavalla.

ei normaalissa parisuhteessa voi sanoa,että "soittaa sille yhdelle,jos sinä lähdet"..

..teillä on todella suuri riski,että pettäminen jatkuu..varsinkin jos olosuhteet sattuu sopivaksi..

Alkuperäinen kirjoittaja saku:
..toi ei toimi..eli mieshän ei edellenkään ole edes katuva..

Olen siitä hänelle sanonut että satuttaa mua tolla ku sanoo noin ja antaa mulle kuvan että on ylpeä tekemisistään ja sanoo siihen että ymmärrän eikä ole tarkotus satuttaa mutta näin se vaan on...

Mies kertoi itse suoraan että jos pois muutan niin en palaa... Mikä on ihan totta koska mies ei öitään tahdo yksin viettää ja näin on sanonut... sanoi mulle että soittaa sille kenen kanssa mua petti.(oli mun "hyvä ystävä " )

No ei kyllä kovin kivalta kuulosta tuo miehesi kiristys :( Minun mielestäni.

En siis oikeastaan ihmettelekään, että miksi sinusta tuntuu että puheet on olleet tyhjiä. Jos mies ei ole valmis antamaan aikaa sinulle. Siis kuka muka voi korvata rakastamansa ihmisen tuosta vaan, ottamalla jonkun viereen.

Minusta sinun miehesi kiristää sinua tuollaisella lauseella. Varsinkin, kun ilmoittaa että ottaa sitten heti sen jonka kanssa petti sinua, jos sinä otat etäisytyttä :(

..mulla mies ehdotti,että muuttaisi vanhemmilleen..joopa joo..sehän olis vaan varmistanut,että voi jatkaa naisensa kanssa..

..sanoin,että kun kerran tosta ovesta poistut, niin takaisin et tule..

Alkuperäinen kirjoittaja saku:
..toi ei toimi..eli mieshän ei edellenkään ole edes katuva..

Olen siitä hänelle sanonut että satuttaa mua tolla ku sanoo noin ja antaa mulle kuvan että on ylpeä tekemisistään ja sanoo siihen että ymmärrän eikä ole tarkotus satuttaa mutta näin se vaan on...

Mutta nyt kun oot ton kertonut, niin en yhtään ihmettele että susta tuntuu sille, että kaikki puhuttu on tyhjää. Tuntuisi minustakin, jos mun puoliso sanoisi noin kuin sun mies.

.,.ei toimi ei..mä en tiedä mitä sanoa, mutta näin luettuna..kuulostaa vaan liian pahalta..eli tilannehan on teillä se,että et pysty todellakaan olemaan varma, että pitääkö miehesi edelleen yhteyttä naiseen..tollasella viittauksella kuulostaisi siltä..ja tuntuisi, että se toinenkin osapuoli olisi helposti liikuteltavissa..

Alkuperäinen kirjoittaja minna:

Mies kertoi itse suoraan että jos pois muutan niin en palaa... Mikä on ihan totta koska mies ei öitään tahdo yksin viettää ja näin on sanonut... sanoi mulle että soittaa sille kenen kanssa mua petti.(oli mun "hyvä ystävä " )

No ei kyllä kovin kivalta kuulosta tuo miehesi kiristys :( Minun mielestäni.

En siis oikeastaan ihmettelekään, että miksi sinusta tuntuu että puheet on olleet tyhjiä. Jos mies ei ole valmis antamaan aikaa sinulle. Siis kuka muka voi korvata rakastamansa ihmisen tuosta vaan, ottamalla jonkun viereen.

Minusta sinun miehesi kiristää sinua tuollaisella lauseella. Varsinkin, kun ilmoittaa että ottaa sitten heti sen jonka kanssa petti sinua, jos sinä otat etäisytyttä :(

Korjaan tota tyhjyyttä sillä että ne kaikki puheet siis myös mun tuntuu tyhjiltä...ei tarkotuksella sanottuja tai jotain siihen suuntaan mutta että nyt ne voisi olla tosissaan tarkotettuja kun olen itse asian sisäistänyt...

Ei tuokaan nyt ollu hyvin sanottu siis tarkoitin kyllä jokaista sanaa mitä olen sanonut mutta jos sanoisin ne nyt ne merkitsisis mullekkin enemmän...

Yhteistyössä