V
Venakko Milanna
Vieras
Tänään heidän olisi pitänyt mulle tehdä pieni silmukkahoito tai koepaloja, riipi mitä hän näkee. Lääkäri alussa taas puhui mulle että on pakko, näin parempi, hän kertoi että heillä on säännöissä jos on joku muutos niin pakko hoita nykyään naisia, kun kukaan ei tiedä kellä se menee ohi ja kelle jää tai kelle pahemassa tapauksessa tulee jotain pahanlaatuista Hpv:sta. Hän sanoi ettei se tunne rokoteetta, mutta kuuli että jossain näitä jo laitetaan, myös verikokeista hän tietä, missä voi katsoa jos vaikka virus nukku, niin onko virus vai ei, myös hän sanoi että Suomessa vaan ei siitä tehdään, kun Suomessa ei vielä ole hoitoa joka laita virus pois elimistöstä.....
Se puhui ja puhui että parempi tehdä, mä sanoin että katsokaa mun kohdunkaulan, niin näette että se menee parempaan päin. Ok hän suostui siihen, mutta sanoi että jos jotain näkee, hän ota ees koepaloja. Mä sanoin OK!
Se katsoi ja meni hiljaiseksi, ettei hän enää näe melkein mitään.... Vaikka se värjäsi mua tuntu monta kerta ja mikroskopilla hyvin hän katsoi. Sen jälkeen hän teki mulle paperin ja antoi mulle alekirjoittaa, etten enää tarvitse hoitoja, kun nyt tapahtui näin, hain rokotteen, joka mulle näköjään tehoa
. Sitten se yhtäkkiä kiinostui kans rokotteesta ja annoi mulle kortin, mihin mä voin laita kaikki tutkimus tulokset CD:sta, rokotteesta siis. Lopussa lääkäri oli niin positiivisella mielellä
. Antoi mulle ajan 6kk päästä, koska en tarvi nyt mitään ei ees koepaloja eikä papa, kun 6kk päästä Mexicon lääkäri pyysi tarkasta mua, ettei enää oo mitään ja Meksikoon meen tekemään kaikki koet ettei enää virusta sitten ole, sekä tutkin kohdunkaula vielä kerran kuitenkin, kun siellä paremmaat laiteet, missä kaikki näy
Tämä ei oo vitsi
... I love Mexico City:heart:
Se puhui ja puhui että parempi tehdä, mä sanoin että katsokaa mun kohdunkaulan, niin näette että se menee parempaan päin. Ok hän suostui siihen, mutta sanoi että jos jotain näkee, hän ota ees koepaloja. Mä sanoin OK!
Se katsoi ja meni hiljaiseksi, ettei hän enää näe melkein mitään.... Vaikka se värjäsi mua tuntu monta kerta ja mikroskopilla hyvin hän katsoi. Sen jälkeen hän teki mulle paperin ja antoi mulle alekirjoittaa, etten enää tarvitse hoitoja, kun nyt tapahtui näin, hain rokotteen, joka mulle näköjään tehoa
Tämä ei oo vitsi