Sorry vaan taas, mutta pakko kehua taas rokotteen:D. Kävin Tyksissä tänään:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Tänään heidän olisi pitänyt mulle tehdä pieni silmukkahoito tai koepaloja, riipi mitä hän näkee. Lääkäri alussa taas puhui mulle että on pakko, näin parempi, hän kertoi että heillä on säännöissä jos on joku muutos niin pakko hoita nykyään naisia, kun kukaan ei tiedä kellä se menee ohi ja kelle jää tai kelle pahemassa tapauksessa tulee jotain pahanlaatuista Hpv:sta. Hän sanoi ettei se tunne rokoteetta, mutta kuuli että jossain näitä jo laitetaan, myös verikokeista hän tietä, missä voi katsoa jos vaikka virus nukku, niin onko virus vai ei, myös hän sanoi että Suomessa vaan ei siitä tehdään, kun Suomessa ei vielä ole hoitoa joka laita virus pois elimistöstä.....

Se puhui ja puhui että parempi tehdä, mä sanoin että katsokaa mun kohdunkaulan, niin näette että se menee parempaan päin. Ok hän suostui siihen, mutta sanoi että jos jotain näkee, hän ota ees koepaloja. Mä sanoin OK!

Se katsoi ja meni hiljaiseksi, ettei hän enää näe melkein mitään.... Vaikka se värjäsi mua tuntu monta kerta ja mikroskopilla hyvin hän katsoi. Sen jälkeen hän teki mulle paperin ja antoi mulle alekirjoittaa, etten enää tarvitse hoitoja, kun nyt tapahtui näin, hain rokotteen, joka mulle näköjään tehoa:). Sitten se yhtäkkiä kiinostui kans rokotteesta ja annoi mulle kortin, mihin mä voin laita kaikki tutkimus tulokset CD:sta, rokotteesta siis. Lopussa lääkäri oli niin positiivisella mielellä:). Antoi mulle ajan 6kk päästä, koska en tarvi nyt mitään ei ees koepaloja eikä papa, kun 6kk päästä Mexicon lääkäri pyysi tarkasta mua, ettei enää oo mitään ja Meksikoon meen tekemään kaikki koet ettei enää virusta sitten ole, sekä tutkin kohdunkaula vielä kerran kuitenkin, kun siellä paremmaat laiteet, missä kaikki näy:)

Tämä ei oo vitsi:)... I love Mexico City:heart:

Mulla muuten näköjään, sen rokotteen suhteen, nyt vapaehtoinen ja ilmainen työ. Kun tänään jo 3lle hlölle taas lähetän tutkimustulokset Cd:sta. 2 miehen kaveria soittaa, pakko puhua ja huomenna valmistan lääkärille paperit ja myös yhdelle lääkärille kans sähköpostiin kun se kans on kiinnostunut :laugh: tää on hassu:D

Mä ihmettelen, että miksi sitä sanotaan rokotteeksi jos se parantaa jonkun taudin noinkin nopeasti, eikös se silloin ole ihan lääke??

Rokotehan ehkäisee sairauksia? Ei suinkaan paranna niitä

Alkuperäinen kirjoittaja Lfögäfn;26514541:
Mä ihmettelen, että miksi sitä sanotaan rokotteeksi jos se parantaa jonkun taudin noinkin nopeasti, eikös se silloin ole ihan lääke??

Rokotehan ehkäisee sairauksia? Ei suinkaan paranna niitä
juu se ei ole perinteinen rokote, mutta terapeuttinen, joka poista virusta ja kaikki sen muutokset, myös antaa elinikäinen suojan

Sä taidat levitellä tuota toosaa joka päivä jollekin lääkärille...varo vaan kohtaa ne hoksaa, että kyse onkin oikeasti yläpään ongelmista eikä alapään. Ja sitten joudut varmaan taas matkustamaan jonnekin saamaan uuden pään tai jotain.

Tuttuni kuoli 40-vuotiaana kahdunkaulan syöpään, joten ymmärrän sun ahdistuksen, vaikka tilanteesi ei vielä mitenkään hälyyttävä ollutkaan. Kiva, että olet tyytyväinen. Kauheaa, jos olisitkin kovin pettynyt.

[QUOTE="Mirka";26514580]Sä taidat levitellä tuota toosaa joka päivä jollekin lääkärille...varo vaan kohtaa ne hoksaa, että kyse onkin oikeasti yläpään ongelmista eikä alapään. Ja sitten joudut varmaan taas matkustamaan jonnekin saamaan uuden pään tai jotain.[/QUOTE]

Sorry mutta mulla oli kontrolli ajan tänään Tyksissä joka on pakollinen.

[QUOTE="vieras";26514587]Tuttuni kuoli 40-vuotiaana kahdunkaulan syöpään, joten ymmärrän sun ahdistuksen, vaikka tilanteesi ei vielä mitenkään hälyyttävä ollutkaan. Kiva, että olet tyytyväinen. Kauheaa, jos olisitkin kovin pettynyt.[/QUOTE]

Ei ollutkaan, yleensä jos huomataan muutokset ajoissa, niin aika harvoin takas ne tulee, mutta silti on riski... Sekä muutokset on todella yleiset naisilla ja ne tapahtu meillä melko kaikilla joskus.... Mutta en halua tappaja virusta omaan elimistöön, se on yks syy melko kaikiin syöpiin jo mitä tutkijat jo mieltä ovat

[QUOTE="Mirka";26514595]Terapeuttinen...sinäpä sen tosiaan sanoit :) Poistaa luulotautia potilaalta.[/QUOTE]

Kokeilee varata ajan oman luulotautiin joka on sulla mua kohtaan:)

[QUOTE="Rikkupilli";26514705]Nyt täytyy kyllä sanoa, että mulle riitti tästä asiasta.[/QUOTE]

menetkö pois vihdoin mun ketjuista:D Ihanaa ja onneksi olkoon!

[QUOTE="Tiku";26514798]Hieno juttu jos on noin hyvin tehonnut tuo rokote. Ei sitten ollut turha reissu. :)[/QUOTE]

niin kuin sanoin että ei vielä:) että virus poistu tarvitse minimi 2kk odottaa... kun ei kaikki yhtäkkiä tapahtu. Mutta tulokset alkaa näköjään aika nopeasti jo kuitenkin:)

Paljon maksoi kokonaisuudessaan hakea tuo rokote?

onko tavallisella työssäkäyvällä edes mahdollisuuksia.

On mahdollista:)

Rokote noin 200e ja lääkärin käynnit+tutkimukset 250e.... Lennot meno-palu 1hlö 900-1500e, meillä maksoin 1250e meno-palu lippu. Hotellista ainakin jos joku halua mennä, niin esnimmäisille ei ole huolia, kun mun kaverit voivat ottaa asuamaan, he päätivät että mun tutuille voi auttaa. Nyt ainakin tutut mun tutut jotka kans menossa sinne, menevät hotelille... Halvin hotelli jos jotain niin Mexico Cityssä maksaa vain 9-10e

[QUOTE="Vieras";26514831]Väärin, ei mikään lääkärissäkäynti ole pakollista.[/QUOTE]

ei ole, mutta jos aika annetaan sairaalasta, niin on syy miks ja mä sille soitin ja selitin, se oli kiukuinen ennen kun näki itse sen

niin ja rokotteesta miks se on hyvää:)

1. Poista kaikki Dysplasiat ja jopa syöpä joka ei levinnyt, mutta syöpä omalla vastuulla meet hoitamaan, kun ilman leikkausta, vaikea sanoa onko se levinnyt...

2. Poista Papilloomavirusta kokonaan elimistöstä

3. Poista kaikki pahat solut elimistössä, eli oot kun uus ihminen vielä sen lisääksi sen jälkeen:)

4. Antaa suojaan kaikki Hpv virus tyyppien, vastaan, et enää siis ikinä voi saada Hpv:ta elämän aikana:)

5. Kohdunkaula syöpään riski sairastua sen jälkeen 0.001%, eli melko 0. Kun yks proteini suojaa sua loppuelämäksi, siks kun rokotteessa just ne solut Eu:ssa tulee vaikeuksia hyväksymiseen, vaikka se on luonnon lääke, niin sanotusti ja hyvää, mutta lääkepolitikka ei oo hyvää ja säännöt tiukat, niin tiukat että muutkin kärsi

• Tykkää
Reactions: unelmoiden

Yhteistyössä