M
Mietin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttää:Ja tuo turha vouhotusko kuolemantapaukset estää? Pöh
Sanoisitko näin läheiselle ystävällesi kun hän olisi sairaalassa esim. keuhkokuumeessa olevan lapsensa mukana?
Tai muistatko sanoa näin kun pelkäät selviääkö oma lapsesi hengissä tuosta influenssasta? Tai joku sukulaisesi/hyvän ystäväsi lapsi?
Ehkä tuosta taudista tulee sinulle jotain muuta kuin "median aiheuttama vouhotus" vasta sitten kun se on sinun lähipiirissäsi.