Huomenta,
Tänään siis Mimmulla ja Hertalla la ja mulla huomenna, huih* Aika tosiaan vyöryi eteenpäin, vaikka alkuraskaudessa se mateli. Tässä sitä nyt ollaan. Muistan, kun viimevuonna tähän aikaan makoilin rannalla ja mietin tulevaa hoitoa ja sitä, että tuskinpa olen ensikesänäkään raskaana. Uskomatonta, mutta totta tämä on
Eipä sitä nyt tiedä, kuka meistä ekana lähtee. Toisilla kun teettelee kauemmin ja toiset lähtee kuin "jänis makuulta." Jänniä aikoja, totta tosiaan.
Itsellä ei erikoista oloa..samaa myöyrintää vauva harrastaa, ilmoittaa olostaan onneksi hyvin. Pientä vihlontaa alapäässä ja jalassa välillä, vatsa supistaa kovaksi aika-ajoin ja niiden kesto on kyllä pidempi, mutta kivuttomia ne ovat. Jotenkin on turpea olo ja nivelet entistä kipeämmät, mutta josko se pian helpottaisi.
Riinuska, oon säästynyt arvilta, ainakin vielä

Olen ollut koukussa kyllä öljyämiseen; Weledan raskausajan öljyllä olen hoitanut vatsaa, kylkiä, rintoja ja peppua

Ja nyt loppuajasta Ceridal-öljyllä. Laitan ihan joka päivä ja vielä kosteusvoiteet lisäksi

Mutta kyllä kai suurin merkitys on oman ihon kollageenilla? Vastaavasti mun kantapäät on _ihan kauheat_! Painopiste ja paino kun ovat muuttuneet, niin kantapäät on olleet lujilla. Mulla on muutenkin kuivat kantapäät ja nyt ne ona ihan osittain halki! Kävin jalkahoitajalla ja meni mun mielestä sen jälkeen huonommaksi! Pitäsi ihan joka yö laittaa kunnon öljymäiset rasvat ja sukat jalkaan, vaikka inhottavaa onkin se.
Aniliinilla ollut säpinää vkonloppuna. Kävin kurkkimassa ihania kuvia, taas. Uusi kamera on ilmeisen hyvä myös, koska uudet kuvat oli tosi hyviä. Mallithan oli kyllä niin suloisia, ette niistä voi kuin hyviä kuvia tulla. Mulla jäi Wassalder eilen puolitiehen, kun nukahdettiin molemmat nenät vastakkain kesken juttelun sänkyyn

Oli niiiin väsy.
Limajuttuja täällä myös; mulla ei kyllä mitään hurjaa klönttiä ole tullut. Hyvä, jos olen merkille pannut koko propun. Hiukan "venyvää" kirkasta tuli tänäänkin, missä aavistus punertavaa mukana, mutta ei mitään sen kummempaa. Niidenkin "koko ja näkö" vaihtelee

Öööh*, mitä juttuja
Tosi kiva kuulla Pepistä. Puolessavälissä jo! HuiJui!Aika tosiaan juoksee. Toivottavasti tulet kertomaan ultrakuulumiset tänään heti tuoreeltaan ja muutenkin kirjoittelisit enemmän, koska on tosi kiva lukea sun kuulumisia. Oletko monikkoasioihin jo kuinka perehtynyt muuten? Täällähän Pella ja Nasuppi kokeneina kannustavat ja antavat hyviä vinkkejä varmaan mielelään. Ihan mahtavaa, että teille tulee kaksi ihanaa nyyttiä pian. Koskas se la nyt olikaan?
Mitenkähän Sandella menee? Ja Keijukaisesta ei ole kuulunut?Molemmat taitavat mökkeillä. Tiitusta ei ole kuulunut piiiiitkään aikaan mitään

Missäs Molly?
Sanelman koirauutinen kyllä vetää mielen matalaksi. Omaa koiraa kun katselee, ja näin uutena koiranomistajana, niin tosi paha mieli on sun puolesta. Luopumistyö on alkanut siellä. Toivotaan kaikesta huolimatta mahdollsimman kivuttomia ja elämäniloisia viimeisiä aikoja koiralle.
Huoh* Ymmärrän Hertta, että nipsi kiristyy, jos lähipiiri kyselee kokoajan, että "joko"? Me tehtiin kai se virhe, että muutamille sanottiin, että käytiin sairaalassa. Kun olivat soittaneet ja meillä molemmilla puhelin kiinni, niin ei jaksettu keksiäkään mitään tarinaa. Nyt sitten pukkaa tekstiviestiä ja puhelua, että "No joko"? "Mitä kuuluu?"Just äsken soitti yksi kaveri, että kulkee puhelin taskussa kokoajan, jos meiltä tulisi vauvauutisia. Jotenkin rasittavaa!! Tulevat isovanhemmat ovat pistoksissaan, mutta soittelevat ilmeisimmin enemmän keskenään, mikä on hyvä. Ärsytyskynnys on matalampi, kyllä

Hyväähän kaikki tarkoittaa ja on ihanaa, kun ovat hengessä mukana, mutta..
Nyt alan pieniin siivoushommiin. Eilen konttasin keittiössä ja borstasin laattalattian harjalla..Oli tekemisen puutetta:/ Mies meinasi vähän kommentoida ja lopettaa mun intoilun, mutta kehoitin pysymään omissa hommissa vaan

No, en mä nyt hulluna täällä huhki, mutta jotenkin pitää saada kaikki "tärkeät" asiat tehdyksi..