Tahkoojaplussat 77

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniliini#
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta, mä tulenkin tänne kiukuttelemaan heti aamusta :(

Ihan oikeasti, se miehen käsi on sitten murtunut ja nyt kipsissä. Ei oikeasti voi olla totta. Ois just saanut maanantaina aloitettua kunnolla firman työt ja laskutuksen taas pyörimään. Miten voi jatkuvasti tulla jotain paskaa niskaan, lähinnä siis miehen työasioiden suhteen. No joo, kestettävähän se on, vaikka rahat ei ikinä tule riittämään, mutsilta lainaan sitten vaan :/
Täytyy myöntää, että ahdistaa myös nämä kotikuviot seuraavat viikot. Mies kun ei sitten pysty hoitamaan poikaa oikeastaan ollenkaan, joten olen aika yksin ja ei myöskään voi ajaa, joten pyörii nurkissa kuitenkin 24/7.

Leolla kovasti limaa kurkussa. Valvoin koko yön, kun hällä oli vatsavaivoja ja sitten pitää kaamea korinaa hengittäessään ja yökkäilee koko ajan. Nenä puhdas, joten sen tyhjennysyritykset ei auta. Varasin jo lääkäriajan, vaikka korina vähän helpottikin, käytetään nyt sitä vakuutusta sitten.

Mennään siis kolmatta päivää peräkkäin lääkäriin. Mä kävin itse torstaina, koska mun mahaan ilmestyi ti-yön aikana n. 50 finnin näköistä näppyä. Siis aivan täynnä koko vatsa, ihan käsittämätöntä. Lääkäri oli sitä mieltä, että on joku bakteeri ja antoi antibioottikuurin. Vielä ei ainakaan ole auttanut yhtään, toivottavasti tehoaa pian, ovat meinaan aika kipeitä. Onneksi naamassa on vain yksi ja tietenkin se on silmässä :/

Nyt pitää lopettaa, kohta lähdetään lääkäriin. Nekulle hyviä ristiäisiä, toivottavasti valmistelut sujuvat vähän paremmin kuin meillä :)
Seuraavaksi kirjoittaisin mielelläni jotain positiivistakin, sori siis tämä valitus. Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Nostelen meitä.

Jaahas gissalla ja Nekulla tuntui molemmilla olleen vähän vastoinkäymisiä ennen ristiäisiä, toivottavasti kuitenkin itse päivänsankarit ovat käyttäytyneet ja juhlat on olleet onnistuneet.

Yh-viikonloppu oli rauhallinen, mitä nyt N kehitti pienen flunssan ja sitten valvottiin la-su yö. krooh. Pidin tämän päivän vielä kotona ettei tartuttaisi koko porukkaa. Vaikka taitaa nuo taudit kiertää siellä kehää. Valmistaudun tässä vielä jaksamaan tämän viikon yhnä, mies tuli eilen klo 22 ja lähtee tänään klo 16 reissuun, toki työpäivän jälkeen. Hohhoijaa. Ens viikonlopun PAKOTAN sen pysymään kotona vaikka kuinka polttelisi tuo raksa.

N on ruvennut kiipeilemään, pääsee jo soffalle itse. Sillä seurauksella että kiipesi tänään kajarin päälle ja tippui sieltä seinän ja kajarin väliin....jep. Poskessa on siis mustelma, tosi jees. Ei pahemmin itkenyt vaan halusi takaisin satulaan, eli kiipeilemään. Ei kai tuo opi jos ei saa kokeilla??? Tuntuu vaan aika karmeelle kattella vaan toisen ähkimistä ja toivoa että ens kerralla saa kopin.

Tuli tuosta gissan vuodatuksesta mieleen...ihan hyvin sitä yhdellä kädellä mieskin voi Leoa hyssyttää ja syöttää, tyrkkäät vaan syliin soffalle ja otat hetken itsellesi. Miehet on vaan niin muka-avuttomia kun ne on kipeitä.

Oletteko testanneet uutta fasun sinistä jossa on omar-rakeita? NAMI, miten taivaallisen äkkimakeaa!! Ei tartte montaa palaa ottaa kun on makeannälkä tyydytetty.

Vetäydyn nyt tekemään mökin sähkösuunnitelmaa, todella helppoa ja yksinkertaista...

Kirjoitan vielä tähän ketjuun ihan pikaisesti vaan ennenkuin akku loppuu, eikä tällaista tekstiä halua mukaan uuteen ketjuun jos joku perustaa (ja mun tietoja ei uskalla vieläkään lisätä siihen sitten, vaan pistän ne itse mahd. myöhemmässä vaiheessa)...

Meillä ollut ihan hirveä viikonloppu. Tai siis lauantai-illasta alkaen. Oltiin koko päivä liikkeellä ja illemmalla kun kotiuduttiin aloin vuotamaan kunnolla verta. Ihan kirkkaanpunaista, tummanpunaista ja hyytymiä seassa. Mentiin äkkiä sairaalaan missä lääkäri ultrasi ja onneksi ONNEKSI syke löytyi ja sikiö paikoillaan, oli kasvanut maanantain 4,5 millistä 10 milliseksi. Sain kaikenmaailman hormonipiikkejä ja lääkitystä tueksi ja jäin yöksi keskenmenon vaaran takia. Ihan järkyttävä pelko. Hirveetä oli :( Eilen ja tänään lepäsin kotona, on vuodelepomääräys, ja äsken käytiin siinä sovitussa ultrassa. Sikiö toisella ultrauslaitteella katsottuna nyt edelleen 10mm mikä kai pikkasen viikoista jäljessä, mutta syke 160 ja näytti muuten olevan ok, ehkä suurin vaara takanapäin?... Lääkäri epäili kun etsi ultrauslaitteella ympäriinsä että vuoto voisi mahdollisesti johtua toisesta alkiosta joka on lähtenyt huonosti kasvamaan ja vuotaa nyt pois. Sydän syrjällä tässä saa olla edelleen mutta toivoa vaan, että epäonni olisi pian takanapäin ja jatko menisi vähemmällä draamalla. Pitäkää peukkuja!

Sori omanapaisuus. Pakko lopettaa tältä erää. Palaam muihin juttuihin myöhemmin.

No parahiksi Molly tuli uutisille, justiinsa vasta ehdin kurkkimaan. Ihan hirveästi pelästyin sun tekstin alkua, huijui, kun säikäyttävää! Voi että, olisin niin kovasti toivonut, että pelkonne ja huolenne olisi saatu heittää huis hiiteen, vielä saatte olla sydän sykkyrällä inhottavan vuodon takia. MUTTA, mikä loistavinta, sinnikäs sintti on kasvanut kovasti ja sydämensä lyö vinhaa vauhtia, _niin_ helpottava kuulla. :) Kyllä me nyt vaan valetaan M suhun uskoa, että kaikki sujuu mallikkaasti tästä eteenpäin.

Mäkin palaan muihin juttuihin tuonnempana. Ellin ja Leon toiset nimet ja juhlien kulku kiinnostaa kovasti, kerrotteko täällä vai privaatisti? :)

Hui kun Mollyn kirjoitus säikäytti! Onneksi kaikki näyttää nyt olevan hyvin ja kaveri tiukasti matkassa mukana. Kuulostaa kyllä järkeenkäyvältä, että vuoto olisi ollut toisesta alkiosta. Luotetaan siihen. Todella rankka viikonloppu teillä takana. Ota nyt rauhallisesti ja lepäillen. Jaksuja ja halit!

Toivottavasti kaikki ristiäiset ovat menneet hyvin!

Palailen ajan kanssa uudestaan...

Haleja Molly, voi kuinka mä pelästyin kun aloitin lukeamaan tuota sun tekstiäsi. Inhottavaa tosiaan kun joutuu pelossa elämään. Toivotaan, toivotaan, että kaikki menis hyvin loppuun saakka. Nyt vaan rauhakseen niin kyllä tämä tästä.

Meillä meni hautajaiset ihan hyvin. Mies oli ihan lohduton siunaustilaisuudessa, ymmärrettävää. Mulla meni kaikki vähän ohi kun "taistelin" Samun kanssa. Kaikille lastenlapsilla (7 kpl) oli käsissään isot näyttävä tummanpunaiset ruusut. Oli tosi kaunis näky. Samukin piti ruusustaan nätisti kiinni kunnes vahingossa iroitti yhden lehden ja sen jälkeen innostui irrottamaan niitä kymmenkunta lisää. Istuttiin jo semmoisen lehtisilpun keskellä kunnes keksin antaa rusinoita tilalle ja saatiin kuin saatiinkin viedä ruusu suhtkoht ehjänä arkulle. Yksi poikien serkuista (5-vuotta) silitti Ukin arkkua niin hellyyttävästi ettei siinä itkua voinut pidätellä. Tilaisuus oli kaunis mutta, olihan se kauheaa kun tajuaa kaiken lopullisuuden.

Fb:n kautta tulikin aika monta synttärionnittelua. Kiitos, kiitos. 28-vuotta tuli täyteen..iiiks 30 lähestyy.

Huomenna mennään sitten S kanssa verikokeisiin, ei ne pahkurat ole minnekkään lähtenyt..Pelottaa, että mistä ne oikeen johtuu.

Mulla oli nyt aika melankolinen viesti. Antakee anteeksi. Tää on nyt hetken tätä.

Hauskaa viikonalkua kaikille..

Voi järkytys Molly teidän vkloppua! Huh sentään. Voi kurjuus, kun teitä koetellaan tuolla tapaa, mutta ehkäpä se olikin se toinen alkio? Onneksi pikkusintti kasvaa hyvin, ja sanoisin, että vaikuttaa jo erittäin hyvältä, kun sykekin on tarmokas. Kädet ristiin, ja luotamme siihen, että ikäviä yllätyksiä ei enää tule. Todellakin pidetään peukkuja teidän puolesta.

Me palattiin ihanalta mökkireissulta. Oli aivan ihanaa. Harvoin sitä relaakin noin täysin ja vain nauttii. Elettiin kuin siat pellossa lähtöpvään asti (mm. kaikki talon patjat, peitot ja tyynyt lattialla, ja Matias peuhasi niissä. Oli hauskaa..:), ja sitten kunnon tehosiivous parissa tunnissa ;-)

Nukuttu ei möksällä juurikaan, kuten ei edelleenkään...on niin väsy olo. Anna on Kaislan tavoin täydellinen kainalokerttu. Oikein painautuu yöllä mun kainalokuoppaan kuin koiranpentu, ja joka tunti avaa suunsa ammolleen ja lutkuttaa maitohörpyt. Enkä ole itse niin hyväuninen, että voisin sanoa nukkuvani hyvin. Ei suostu enää nukkumaan isänsä kanssa, vaan oikein parahtaa huutoon, jos huomaan, etten ole paikalla. Kroooh. Sit kun ei aina tiedä, että onko sillä nälkä...?

A pääsee pian pinnikseen, kunhan Matias saa oman sängyn, mutta voihan vitalis, kun sen saannissa kestää! Tilatiin Askosta sellainen Unipuun peti, ja voip mennä ab 2 vkoa...No good.

Voi kurja Gissa teidän tilannetta =( Sattuipa todella huonoa tuuria, kun miehen käsi joutui vielä kipsiin. Plaah, koita kestää siellä kotosalla. Kyllä hän ainakin voi viihdytellä vaavia välillä :) Selviskö sun masunäpyt? Entäs Leon tilanne? No mutta tärkein, miten teidän kastejuhla meni? Ja Leon koko nimi tietenkin kiinnostaa :-)

Kylläpä Sande joudut tosiaan olemaan paljon yh:na. Ei ihme, että pinna välillä kiristyy. On muuten tosi edistyksellistä Nellalta, jos syö jo itse! Kun mun mielestä se oli välillä yhtä sotkemista Masalta vielä vähän aikaa sitten. Meillä heitellään edellään kamaa pöydästä, joten kannattaa asennoitua, että se ärsyttävä tapa voi jatkua pitkäänkin. Onneksi lelut ei enää lennä.

Tänään meillä oli molempien lasten nlat. Masan mitat on 92 cm ( hih, taitaa Vili, Lode ja M olla kaikki samaa mittaa) ja 13,2 kg. Anna on taas reilut 6 kg ja 61.5 cm. Hyvin molemmat kasvaa ja ilmeisesti hyvin voivat, vaikka mutsilla on ajoittain aikas takki tyhjä ;-) Pitää olla kyllä kiitollinen, miten ihana terkka meillä on. Niin sympaattinen ja ymmärtäväinen. On ihana, ettei totea (vaikka on 58 jotain) että juu mitä sä valitat, yksi äiti hoiti ennen muinoin 5 lasta kotona. Vaan siis todellakin ymmärtää.

Nasupin la senkun lähenee. Jänskättääkö sua synnyttää siellä? Tosi ikävä episodi muuten sun lompakon vienti =( Tuntuu niin henkilökohtaiselta ja iljettävältä kajoamiselta. Mulla menisi puolielämä, jos lompsa varastettais, sisältää kuitenkin niin paljon kaikkea tärkeää ja korttejakin varmaan 30. Kamala homma uusia ne ja kallistakin.
Diilistä. Ihan huippusarja! Tosin heh, silti joskus unohdan sen katsoa :/ Varmaankin sama, josta N puhuit? Sean ja se hiirimäinen poika finaalissa. Eeh, kumpikohan voittaa...? Ne on niin mahtavia ne Donaldin "apulaiset" ja lapset :-)

Tänään meillä ois pitkästä aikaa yksi talonäyttö. Sipoossa! On aikoihin eletty.

Taidan antaa Antsulle vähän pottua. Palaan.

Apuva, kun säikähti Mollyn kuulumisia. Nyt todella toivotaan, että jatko sujuu mukavammissa merkeissä. Maallikkona tässä pohdin, että jos siellä tosiaan on toinen yrittänyt myös tarrata matkaan, niin olisko se jotenkin vienyt voimia tältä toiselta kunnolla tarranneelta. Ja nyt kun toinen sitten olis tullut vallan pois, niin toinen saa kaikein energian ja spurttaa kasvussa oikein kunnolla. Toivotaaan ja uskotaan näin.

Gissaa symppaan kanssa kybällä. Kyllä olis meilläkin aika katastrofi, jos mieheltä menis joku raaja kipsiin. Yhden miehen firmassa ei paljon saikkua pidetä ilman että kassavirta katoaa. Koita jaksaa! Voimia lähettelen virtuaalisesti. Mutta kuinkas ne ristiäiset?
Ja Nekun ristiäiset myös kiinnostaa.

Mä katson kanssa diiliä. Keskiviikkona sitten selviää voittaja. Molemmilla vähän haparointia viimeisessä tehtävässä. Saa nähdä kuinka käy.
Olikos täällä BB-faneja. Itse en ole fanaattinen fani, mutta katselen kyllä, jos kohdalle sopivasti sattuu.

Piritta, mua vähän naurattaa aina tuo Annan lempinimi, Antsu. Meidän yksi kaveri on Antero, 40-v, ja sitä sanotaan Antsuksi. Ei oikein osaa kuvitella kuinka meet antanaan Antsulle pottua... :)

Tänne ei mitään kummempia kuulu. Odotus etenee omalla painollaan ja töissäkin onneksi nyt vähän rauhallisempi jakso. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Missäs muuten Tiitu? Ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan.

Kääks, kun pelästyin Mollyn uutisia! :/ Tsemppiä ja haleja sinne kovasti, varmasti säikäytti. Ihan kamalaa. Hyvä että syke oli kuitenkin oikeassa paikassa edelleen. Eiköhän se se toinen alkio ollut, joka vuosi? Peukkuja!!!

Mariskalle edelleen pahoittelut. Hautajaiset on aina rankka kokemus. Tsempit myös Samun tilanteeseen.

Gissalle jaksuja kanssa. Kuulostaa kurjalta tilanteelta.. :/

Hei taas, kiitos ihanista ja lohduttavista sanoista, on niin mahtavaa saada kannustusta teiltä ystäviltä just sillä hetkellä kun sitä tarvitsee, olen ihan liikuttunut ja niin kiitollinen. Vippellekin kiitos sähköpostista! (palaan)

Sanelmalla oli meidän kannalta katsottuna mielenkiintoinen ja maallikolle järkeenkäypä teoria ja toivotaan, että siinä olisi perää? Lääkäri tosiaan näki jotain sellaisia jämiä mitkä ehkä viittaisi toiseen alkioon joka ei olisi lähtenyt kehittymään. Surullista tietysti, mutta tavallaan helpottavaa jos se on se selitys. Saatiin taas päättää halutaanko uusi ultra viikon vai parin päästä, ehh, arvatkaa kummalle viikolle otettiin. Ei kai niitä ultrauksia voi liikaa olla, jos/kun kerta on syytä seurata kehitystä?...

Tosiaan Ellin ja Leon kastajaiset (ja toinen nimi) kiinnostaa. Ja voi Gissa sitä sun miehen murtunutta kättä :/ Yrittäjän näkökannalta ymmärtää myös miten paljon tuo harmittaa! Miten pärjäätte nyt ja onko hän pystynyt olemaan avuksi jossain? Inhottavilta kuulosti ihottumakin, onko ohi vai vieläkö vaivaa? Tsemppiä kovasti sinne! Kuten myös Mariskalle iso halaus, tuli kyyneleet silmiin sun kirjoituksesta. Samalla myöhästyneet synttärionnittelut. Kyllä sä olet nuori!! Varmaan meidän juniori? Vai onko joku tahkoojatar vielä nuorempi??

Me katsotaan Diiliä joskus satunnaisesti, monta tuotantokautta tuli seurattua alkuaikoina mutta sitten jotenkin alkoi kyllästyttämään ja nyt ollaan ihan pudottu kärryiltä.

Mukava kuulla, että Sanelmalla kaikki etenee hyvin! Nasupillakin taitaa olla kaikki ihan ok. Ihanaa olla tuossa vaiheessa varmasti. Ja tosiaan kuten totesin spostissa, voin vain kuvitella miten vauvoja jo ikävöi ja haluaisi syliin kun LA on suht lähellä jo!

Pirittan ja perheen loma kuulosti niiiiiin sellaiselta mitä itsekin kaipaisin, aahh, luontoon ja kallioille. Harmi vaan tuo univelka ja väsymys... Toivottavasti tasoittuu jossain vaiheessa. Jaksuja!

Unohdin varmasti kommentoida jotain. Hengailen kyllä täällä nyt varmaan tämän viikon kun on saikkua. Huooh, tylsää kotonaolemista tiedossa taas, mitähän sitä keksisi?? Kirjat on luettu ja leffat katsottu :/ Pitäisi vissiin hakea vaan uusia...

Nälkä.....

Aivan kertakaikkisen kamala vkl ollut Molly sulla! Pahin on takana nyt. Lepäile ja pidä huolta itsestäsi. Me täällä valetaan uskoa ja lähetin yläkertaankin pienen toiveen puolestanne.

Mariskalla ja perheellä oli rankka vkl myös, olitte ajatuksissa. Been there done it, se on lohdutonta. Toisaalta hautajaiset on tosi tarpeellisetkin sen surutyön kannalta. Huh, työtä se meinaan on… Tsemppiä Samun lääkäriin myös, hengessä mukana!

Eilen oli ristiäiskemut ja hienosti menivät. Elli sai toiseksi nimekseen Viola ja otti sen ja kasteen vastaan tyynesti kummien sylissä maailmaa ihmetellen. Oli siis hereillä. Kiersi toimituksessa kaikkien kolmen kummin sylissä. Niisk, on toi jotenkin liikuttava juhla aina, siihen liittyy niin paljon traditioitakin: kastevesi Jordanvirrasta oli sama kuin, jolla minut (!) ja siskon lapset ja Lotta on kastettu, puku myös suvun vanha ja kastepöydän pitsinen liina miehen puolen suvussa 1850-luvulta kulkenut. Kelpasi niissä Ellin juhlia. Tupa oli täynnä ja tunnelma välillä herkkä ja lempeä ja välillä melkoisen riehakas, koska juhlimassa oli 10 kpl 0-7-vuotiasta lasta. He tosin viihtyivät ihan loistavasti Lotan huoneessa.

Mitenkäs Leon kemut? Voi ankeus gissan miehen kättä!!! Juuh, se on todettu, että miehet ovat kipeinä huomattavasti avuttomampia kuin äidit vastaavassa tilanteessa. Ystävä tuskitteli kipsijalkaista miestään, joka ei (muka) pystynyt yhtään mihinkään. Kauanko on kipsi? Ja tosiaan, miten sun näpyt? Kuulostaa omituiselta.

Olen P:n tavoin tooodella väsynyt, ekaa kertaa Ellin syntymän jälkeen. Olen enemmän ja vähemmän valvonut kaiken maailman möhinöitä monta yötä, siirsin jo pikkulikan pois meidän huoneestakin (eteiseen!). Päässä jyskyttää ja silmiä särkee, niskat on jumissa. Olin jotenkin aivan unohtanut, mitä tää homeisen kaamea olo on… Onneksi tänään oli upea sää ja päästiin pitkälle puistokeikalle.

Hertta, se onkin tosi motivoivaa, että lapsi syö itse tehtyjä pöperöitä! Ihanaa, että pikku-Hoolle maistuu. Mulla aina sydän sulaa, kun L sanoo, että “äiti, tää on tosi hyvää”. Tänään pisteli taas kolme lautasellista kana-couscousia. En ihmettele, että viihdyt kotona, Hoo on aivan valloittava tapaus. Nauti!

Äh, ai joo, Molly, ei tullut kummeiksi sun tuttusi, päädyttiin toiseen pariskuntaan. Sen sijaan Julia tietää kummisedän. ;-) Ja Mollyn kamulta haetaan pinnis E:lle.

Hui miten minäkin pelästyin Mollyn kuulumisia, ihan kaamea viikonloppu teillä. Hyvinkin tuttua ja muistan mikä kamala epätoivo iskee. Ihanaa, että saatte niitä ultria nyt tiuhaan ja pysytte ajantasalla. Tuohon toisen poistumiseen minäkin uskon. Jaksuhaleja!!!!!

Juu, tuntuupa omat murheet taas pieniltä Mollyn ja Mariskan tekstien jälkeen :/
Kyyneleet tuli silmiin teidän molempien jutuista.
Voimia suruun Mariskan perheelle, uskon että hautajaiset on jotenkin tärkeä juttu, jotta surusta voi alkaa toipua pikku hiljaa.

Nekun ristiäiset kuulosti kivalta ja tosi tosi nätti on toinenkin nimi.

Eilen olin vielä ihan varma, että antibiootti ei noihin näppyihin auta, mutta aamulla vaikutti, että oisivat vähentyneet. Malttia siis, kaipa ne lähtee. Nyt ollaan kaikki kipeänä, poika edelleen nuhainen ja äiti myös. Tänään käytiin seurannassa, kun la oli lääkäri sitä mieltä, että Leon toinen korva punoitti. Tänään punoitti edelleen ja lääkäri halusi ottaa varman päälle ja antoi kuurin. Voi pientä :(

Mä olen ollut myös tosi väsynyt lähiaikoina, mutta kummasti auttaa yksi parempi yö. Jos ihan kamalaksi menee, niin nythän voin pumpata ja mies voi yöllä syöttää. Varmaan heräisin kuitenkin, mutta pitää koitaa, jos tuntuu liian raskaalta.

Meillä meni ristiäiset ihan kivasti. Järjestelythän meni vähän uusiksi, mutta saatiin kaikki valmiiksi kuitenkin, kiitos ihanan äidin! Mä en itkenyt, ihme kyllä, jotenkin sain pidäteltyä. Ihan hyvä niin, siitä ei loppua tule helpolla :) Mun sisko itki ihan täysillä, kuin myös tädit. Onneksi en nähnyt, en olisi voinut pidätellä :)
Nopeasti meni juhlat ja oikein harmitti, kun ei ehtinyt kaikkien kanssa kunnolla seurustella. Leo oli aivan unelma koko ajan. Nukkui koko päivän ristiäisiin asti, että saatiin hyvin puuhailtua koti kuntoon ja killitti ihmeissään koko sen ajan, kun vieraita oli. Säästi parin tunnin huutokonsertin iltaan :)
Niin ja toiseksi nimeksi tuli Olavi. No joo, ei mitenkään kovin ihana, mutta oli pakko hyvitellä isää, koska tuo Leohan on mun pappan (äidin puolelta) nimi. Arvasin, että ottaa siitä jotain hernettä ja tuo isän toinen nimi vähän auttoi asiaa. Ihan typerää, tiedän, mutta ei meillä ollut mitään hyviä ideoita toiseksi nimeksi ja miehen toinen nimi on suomen tavallisin, joten sitä ei tarvetta säilyttää. Sopiihan nuo ihan suht hyvin yhteen. Ai niin, työkaverit jo ilmoitti, että ihan vanhan miehen nimi. Juu, heidän lasten nimiä löytyy sitten jesseä ja minttua. Semmosta.

Pitää mennä taas, jäi ihan kesken kaikki kommentoinnit. Mollylle vielä kerran haleja. Mua odottaa tuolla left over juustokakku ja suklaakakku, nam :)

Huh, mitä kuulumisia Mollylla. Kävin aamupäivällä pikakurkkaamassa jos olis ollut jo kuulumisia ja jouduin sitten lähtemään kylille. Nyt olen vanhempieni luona ja heti koneelle. Tuli kylmä hiki kun aloin lukea viestiäsi mutta onneksi kuitenkin syke löytyi ja tyyppi oli ottanut kasvuspurtin. Kaikki siis vaikuttaa hyvältä. Munkin mielestä Sanelman teoria on oikein järkevä! Nyt vaan kaikki toiveet kehiin että etenee hyvään malliin.

Mariskan hautajaiskuvaus oli tosi koskettava. On ne kyllä vaikeita tilaisuuksia mutta kauniita tietty myös.
Tsemppiä tosiaan täältä myös Samun tilanteeseen, toivottavasti on jotain hyvin harmitonta.

Ristiäiset oli menneet hyvin kummallakin suunnalla. Ellin kastevesi, wau! Aika historiallista.

NYt on pakko lopettaa, oon pimennossa torstaihin saakka joten voikaatte hyvin.