K
*Kastehelmi
Vieras
Juu, Emmin, Keijun (jalka sekä magneetti) sekä Tiitun (työ ja terveys) -kuulumisia odotellaan kyllä kovasti.
Valitettavasti mulle ei varmaan selviä tällä kerralla mitään. Koepalathan menee viljelyyn ja vastaus tulee sit joskus 4 - 6 vkon päästä. Jos tulee. Kaupungin tapa on usein, että jos kaikki on ok, niin mitään ei kuulu. En luota sellaiseen tapaan kyllä yhtään - nimimerkki kokemusta löytyy. Mutta siis, pakkohan tuo on hoitaa alta pois.
Mullakaan ei ole luonnollisesti ollut häämeikkiä, kun en ole naimisissakaan, mutta ystäväni, joka on kampaaja-kosmetologi on kyllä laittanut mua useaan otteeseen, esim kavereiden häihin. Tosi hyviä lopputuloksia, jopa mäkin näytän silloin ihmiseltä
Joskus on ollut radalla aika voimakas meikki johon on kestänyt hetki tottua, mutta yleensä aika hillittyä. Ja mulla on ollut luomissa sitä vaaleanpunaistakin (ei tosin kovin tummaa vaaleanpunaista, vaan heleää) - sopii, kun on tumma tukka, aika vaalea iho ja vihreät silmät. Sinistä luomiväriä ei sais kyllä mullekaan laittaa.. Kyllä sillä meikilläkin voi pilata ja tiedän gissa fiiliksen, kun meikki ei ole omaa itseään. Kerran on käynyt niinkin, tosin vieras laittaja. Eka vessa ja ainakin just ylirajatut huulet puhtaiksi. Jaiks!
Valitettavasti mulle ei varmaan selviä tällä kerralla mitään. Koepalathan menee viljelyyn ja vastaus tulee sit joskus 4 - 6 vkon päästä. Jos tulee. Kaupungin tapa on usein, että jos kaikki on ok, niin mitään ei kuulu. En luota sellaiseen tapaan kyllä yhtään - nimimerkki kokemusta löytyy. Mutta siis, pakkohan tuo on hoitaa alta pois.
Mullakaan ei ole luonnollisesti ollut häämeikkiä, kun en ole naimisissakaan, mutta ystäväni, joka on kampaaja-kosmetologi on kyllä laittanut mua useaan otteeseen, esim kavereiden häihin. Tosi hyviä lopputuloksia, jopa mäkin näytän silloin ihmiseltä