Tammiloput 8kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tosca
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oltiin tosiaan kaverin kanssa syömässä ja oli ihan mukavaa. Itiksessä oli vaan ""kuutamolla""-päivät ja joku artisti laulaaloilotti niin, että ei meinannu ravintolamaailmassa omaa ääntänsä kuulla. Tuli mieleen se Koffin mainos kapakkatunnelmasta, ku ne äijät huutelee toisilleen momassa kodissaan. ;) Vähän huvitti huudella pöydän yli ku jossain parhaimmassaki baarissa vaikka joi vettä :D

Pojalla oli menny ihan hyvin ilta mummolassa, mitä nyt oli vetänyt pikku unoset ja ollu sen jälkeen tosi kärttynen. Onneksi maissinaksut olivat tuonneet lohtua toisen pienen elämään. Huomenna taas näen mussukkani. :)

Siis mä en taaskaan löytäny tätä ketjua vaan jouduin hakemaan sen ton ""hae viestejä"" osion kautta, sinne laitoin hakusanaksi tammiloput 8kk ja tää löyty.

Oottekos kaikki luovuttaneet tänne kirjoittelemisen, kun tää meitin keskustelu on aina kateissa? Mä kyllä laitoin palautetta Elleihin, et missä oikein tökkii ku tökkii?!

Saas nähä, et ku tän lähetän niin tuleeko tää keskustelu edes ykkössivulle? höh..

Toivottavasti vielä kaikki löydetään tää keskustelu ja saatte ton Meban laittaman linkin yhteisöistä, jotka muuten toimii
ÄLYTTÖMÄN paljon paremmin ku tää ELLIT!!!!

Poika kovasti ryömii paikasta toiseen ja treenailee konttausasentoa ja nyt hän on myös treenaillut tuota polviseisontaa tukea vasten eism. säkkituoli ;)

Nyt ollaan vaan pojan kanssa molemmat räkäsiä, varsinkin minä ja jätettiinki tänään uinti väliin ja lepäiltiin vaan. Täytyy toivoo, ettei pojan flunssa mee pahemmaks vaan säilyis tollasena eli pelkkää nuhaa ja pientä yskää..

Nyt meen napostelemaan mokkapaloja ;) Nami nami..

JA näkyy tää meitin keskustelu sitten ihan EI MISSÄÄN!!! Ihan just menee herne pussi niin syvälle nenään, ettette uskokaan!! Vai onks se vaan mun kone? Sanokaa nyt.. :(

Jippii.. nyt löysin tän meidän keskustelun ihan ekalta sivulta. Ehkä sivut taas hetken aikaa toimii..?

Onkos kaikki jossain vkonlopun vietossa? Kun ei ketään täällä ole käynyt ilmoittautumassa ;)

Heips!

Minäkin kävin jättämässä hakemukseni tuonne Msn:n.
En vain ole sitä koskaan aikaisemmin käyttänyt niin en ole sit ihan varma osaanko sitä käyttää.

Tänne meille kuuluu ihan hyvää. Tyttö kasvaa omaa tahtiaan (hiljaa hyvä tulee), 8.5kk neuvolassa mitat olivat 66cm ja 6100g... Vihdoinkin päästiin yli kuuden kilon.

Aika kuluu aivan kamalan nopeasti. Päivät ja varsinkin viikonloput menevät rakennuksella, tänäänkin olen ollut koko päivän maalaamassa ja nyt aivan väsyksissä ja huomenna olis sama ohjelma edessä.

Täytyy alkaa yrittää kayda munki täällä vähän useammin ja opetella siihen ""Msn maailmaan"".

Kirjoittelemisiin Tarja ja V-A

Ps. Käyn vielä ilmoittamassa sähköposti osoitteeni sinne tammiloppujen sähköpostiin.

Nyt pakko mennä kun tuntuu ettei enään etes näe mitään kun on niin väsy ja silmät kipeät. Öitä kailille.

No niin , me ollaan oltu kokopäivän vaan kotosalla. Ei jaksettu lähtee mihinkään. Mies jopa kävi hakee pizzaa ja kebabia meille, ettei tarvinnukkaan miettiä sitä ruokaa..

Poika rouskutti tos illalla kuivatun kukkasen lehteä ja oksensi sit kaaressa, vähän aikaa sitten syödyn vellin. No maito maistui silti ja nukkumaan rupes. Toivottavasti johtu siit lehdestä ettei oksennustauti yllättäny. Se varmaan oli sen verran kuivaa ja kutitti kurkkua, tuli meinaan kokonaisena ulos.

Jaa jos kävis kattoos tuol tosel palstal mitä tapahtuu..

Mä nyt ajattelin ilmoitella näille taustalukijoille jotka ovat lähettäneet hakemuksia tonne msn yhteisöön ja olen niitä hylkäillyt, koska se sisältää meidän oikeat nimet ym. henkilökohtaisia tietoja, joita ei esim. tänne ole kukaan ilmoitellut ja me emme "" tunne"" teitä, niinkuin nämä joiden kanssa ollaan kirjoiteltu reilun vuoden, toisten kanssa enemmän ja toisten vähemmän. Mutta täällä aikoinaan jokainen on kertonut itsestään missä päin asustaa ja ikänsä lapsien lukumäärän. Siis niin paljon kuin tällaisessa avoimessa paikassa vaan voi. Ja muut asiat lukeneet rivienvälistä. Te varmaan ""tunnette"" meidät, mutta me ei teitä.

juu muualla ollaan. Tää on ihen ihme touhuu täällä. Luin tätä ketjua ja sit katoin jotain muuta ja piti tulla tänne vastaamaan, niin ei löytynykkään. Paitsi 7 sivulta.

TAMMA!!!!!!! sulle on kutsu lähetetty tule mukaan....
Muut tammiloput kans.....

HEI VAAN KAIKKI TAMMILOPPUJEN TUTTAVAT.

On tullut paljon viivettä kunnes olen täällä palstoilla käyny lukaseen..mutta , mun selityshän on se etten oo kertakaikkiaan ehtiny tai sit jaksanu,.Konekin on meillä yhteiskäytössä,ja pääsy näillekkään sivustoille ei aina pelaa tai sitten,moni muukin on jättäny käymättä sivustoilla.Mutta joka tapauksessa hengissä ollaan..Pappa kyllä nukkui pois hiljattain,jota on ajoittain ikävä.Hautajaiset huomenna.

Poika kasvaa ja voi hyvin,isikin kävi tossa äsken ja meni kottiinsa..koskelle.
Pojan mitat 8 kk:
paino:8390.
pituus:70,5.

Hyviä vointeja jokkaiselle!
Helena,poju ja tyttöset.

Helena: kiva kuulla sunkin kuulumisia. Tulehan sinäkin tuonne yhteisön puolelle. Eli joko Meban jättämästä linkistä lähetät Meballe hakemuksen tai sitten laitat sähköpostia tammiloput@hotmail.com
Niin ja osanottoni pappanne pois nukkumisesta ja koetahan jaksaa siellä hautajaisissa.
Teitin poikahan on aika samoissa pituusmitoissa ku meilläki. Poika oli tossa 7,5kk 71cm. Nyt taitaa pituutta jo olla enempiki, mutta senhän tietää vasta seuraavassa neuvolassa josku 10kk kohdalla :)

Onko nää sivut vaan niin sekasin, ettei täällä vieläkään näy suurimpaa osaa tän keskustelun porukasta?

Missä ovat Sweetie, Heidi, Shanelle ja Tamma? Meba, Tarjan ja Miran olenkin tavannut taas tuolla yhteisön puolella, mutta muut HALOO!! Mihin olette kadonneet? Teitä kaivataan ;)

Mailatkaapa tammiloput@hotmail.com

VOI ANTEEKSI, etten ole päässyt kirjoittelemaan! olimme viikon loppuviikon e-pohjanmaalla eikä siellä ollut aikaa lukea nettiä. Kun tulimme takaisin kotiin, tämä läppäri jäi lakeuksille ja vasta tänään pääsen koneelle. eli viikon paussi....

kiitos kuvista meba ja tosca! oli hurjan kiva nähdä teidän lapsenne!

Menen nyt saman tien tutustumaan sinne toisaalle, jossa ruoho on ""vihreämpää"" ;)

""see you""

tamma

meba, auta!! menin linkistä sisään, pyysi kolme kertaa s-postiosoitetta ja salasanaa ja lopulta sanoi, että väärä salasana - mutta se oli oikea. Mitä siis pitää ihan aluksi tehdä??

pitääkö minun klikata eka Get a NET passport-linkistä? sekään ei toiminut tai ainakin oli tod. hidas.

Kannattaa laittaa tämä meidän ketju omiin suosikkeihin, niin löytää heti ketjun. toisaalta, nyt sillä ei ole enää väliä...

nyt keittään aamukaffetta.... mieskin on aamun kotona, kun oli kaksi iltaa tukholmassa. poikamme herää aina tasan 9.00 tai joskus saa herättää 9.15

Tamma: lähetin sulle s.postia. Yritin neuvoa niin hyvin kuin vain osasin. Kokeileppa jos siitä sit pääset. Jollet suoraan siitä kutsusta. niin mee sit tuolta linkistä ja tee hakemus....
Mul on vähän tää kun en enää pääse niihin käsiksi, kun lykkää mut suoraan tonne yhteisöön. Ja mä alkujaan jo kirjauduin eri tavalla.
Toivottavasti pääset sisään.
Heidi kans sinne nyt vaan ja kirjoittelemaan...lähetin s.postia sul myös.
Muut tammiloput ilmottautukaa kans.

kiitos s-postista, vastasin sinulle eli minä en ole saanut henkilökohtaista kutsua sinulta, olisiko pitänyt?

Olimme kolme yötä mummiloissa viikonloppuna ja poika meni siellä nukkumaan klo 23 ja 24 ja sitä luokkaa (kun normaalisti 20-20.20) ja nyt se rytmi jäi päälle, ikävää... Tänä iltana yritin nukuttaa poikaa kolme tuntia eikä nukahtanut, koska ei ottanut äidinmaitoa, puri vaan (nukahtaa aina rinnalle). ei myöskään kitissyt eikä itkenyt, mutta oli väsy. ajattelin, että nyt hänellä on varmaan jo kova janokin. Otin sitten yhden kaapin perälle jääneen riisivellin ja annoin sitä nokkamukista. Hän joi puoli kuppia ja nukahti samantien viidessä minuutissa!! kaikkee sitä kans ...

Yhteistyössä