Onnea Nunnu kipsin poistosta! Tästä se elämä taas alkaa kun saa kunnolla liikkua ja touhuilla
Op, meillä ei kyllä tuu kirsun painalluksesta tai nuolaisusta mitään pojalle. Itse en oo allerginen, mut kyllä aika usein koiran kuola minunkin ihoa kutittaa, se on jotenkin niin "vahvaa" tavaraa, joten ei varmaankaan ihme että saa herkempi iho näppyöitä. Kaitpa voi olla ihan muuten vaan reagointia siihen?
Tähti, onpa sulla ollut rankat yöt

Tsemppiä! Musta tuntuu että monesta meistä saisi hassuja kuvia, kun rintaraivareiden tms takia yritetään imettää jos jonkinmoisissa asennoissa ja eri tavoilla

Mulla toimii joskus raivareihin se että otan pojan syliin niin että pystyn imettämään liikkeessä. Sit kävelen ja hyssyttelen kaveria samalla kun tissillä, niin rauhoittuu siihen. Tämä tosin ääritapaus, ettei vaan totu moiseen palveluun
Oon itsekin ajattelut että hitto, nyt saa imetys loppua ja pullot kehiin.. mut jotenkin sitä sit vaan tsemppaa. Meillä varmaan ollut aika alilla sekin, kun pojulla noita massuvaivoja enemmän korvikkeesta, niin oon arastellut ajatusta että joutuisi juomaan sitä koko ajan jos muutenkin masu herkkä. Ei oo auttanut muuta kun purra huulta ja jatkaa :-/ Mut oon nyt oikeastaan aika hyvillä mielellä imetyksen suhteen. Kumia en oo käyttänyt viikkoon!!!! jeee jee..

ja nyt kun oon lopettanut kumilla imetyksen ja sit samalla stressaamisen tosta korvikkeesta niin maidontuotanto on vähän tasaantunut, eikä oo joutunu antaa kun iltasin välillä pullosta, ja aika paljon vähemmän kun ennen.
Mut niin kun Nintsullakin niin potut pöytään kun poika 4kk kun kova syömään ja massu on vaivannut, että jos helpottaisi siihen. Ja muutenkin. Eli potuilla ja porkkanoilla ym aloitetaan 4kk ja sit 5kk ajattelin noita marjoja ym. Ehkä jotain lihaakin vähän maistiksi. Katsotaan nyt miten tuo kiinteiden maistelu lähtee käyntiin tietty.
Aika jännä että Simballe on sanottu noin tosta vieressä nukuttamisesta. Lähes joka paikassahan on juttuja siitä kuinka perhepeti on hyvä juttu, siinähän sitä läheisyyttä saa tarjottua, eikä äipän tartte itseään loppuun asti väsyttää. Mun mielestä hyvä juttu. Meillä menee aina alkuilta pinniksessä ja sit aamu vierellä tuhistessa
Nuppu, nostan hattua! Ihanaa olisi kampaajalle päästä. Meillä ei kanssa vaunuissa olla hiljaa, niin kuin Simballakin, het kun herää niin hirveä huuto tulee, et pois pitää päästä. Ajatuskin karmaisee et kesken leikkauksen pikku palosireeni pääsee vauhtiin.. tosin sit varmaan menis loppuleikkaus niin et pitäisin poitsua sylissä.
Jumbis, hyvä ettet kutsu jos ei kerta halua itse edes teidän lapsista välittää. Sulla ei ainakaan oo yrityksen puutetta ollut, joten ei sitä voi toista pakottaa, ja toivottavasti näin tajuaisi mitä menettää jos ei ryhdistädy. Ja voi huh Nintsu sun anoppia.. toisaan kauhu anoppi. Hakkas ja hakkui.. kauheaa käytöstä.
Toista vauvaa ollaan me taas ajateltu suht lähelle tätä, ettei olisi hirveän pitkä väli. Ajatellaan et samoilla valvomisilla sit menee. Toisaalta kun mun miehellä nyt oli/on tuo juttu mistä aikoinaan kerroin (en viitti taas laittaa kun hakukone viimeeks linkitti suoraan tänne), ja ei tiedä jos joutuu sit jossain vaiheessa hoitoihin, niin sehän sit voi vaikuttaa et ei saakaan lapsia vaikka haluaisi. Mut toivottavasti ei joutuisi siihen tilanteeseen.. anyway, me ei varmaan ihan mega kauaa sit kuitenkaan viittitä odotella ja saisi sitten poitsu siskoksen jolla suht sama ikä ja helppo leikkiä

Ja Rosa, kai käsi on jo parempi? Hankala hoitaa lasta kun käsi kipee, mulla menee välillä hartia jumiin ja inhottavaa nostella ja kantaa pojua kun tekee kipeetä :-/
Mut nyt täytyy lopetella, poitsu simahti ja meen itekin nukkuun zzzZZ
Hyvää yötä mammoille!
Ulla ja pojatsu, kohta jo 4kk