Tammivauvat 2008 (2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nintsu -81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi ihanalta kuulosti Simba teidän äitienpäivän vietto (tai se lauantai-illan vietto:) Teki varmasti hyvää. Musta vaan tuntuu, että jos lähtisin jonnekin, en vaan varmaankaan osaisi ottaa silleen rennosti vaan kotiasiat ja vauva pyöris mielessä koko ajan... Tai ei voi tietää, kun vastaavaa ei oo meillä tapahtunut...

Neiti on ulkona päikkäreillä. Jahas, just kuuluukin kahinaa häläristä... Heräilee... Paremmin myöhemmin...

Rosa

Simba, juu mä oon hyödyntänyt sitä kun pupu nukkuu aina noin klo 11 eteenpäin 3-4 tunnin päikkärit niin sitten kerkii syömään tai esim kampaajalle :D TÄnään oli tarkoitus taas sitä käyttää kun oltiin kaverin luona eka kävelyllä ja sitte ku mentiin sisään niin pupu heräsikin... No, eipä ollut kovin kivaa kun pupu oli nukkunu vaan 1,5 tuntia ja itkuks meni se kyläily :(

Mutta arvatkaapas, meiän pupu nukahti eilen illalla omaan sänkyyn!!! Siis ennen kuulumatonta. En ikinä ois uskonut näin käyvän :D Nukkui klo 22-01.30 ja minä tietty koko ajan vieressä että joko se herää ja otanko jo viekkuun :D

Simba, kuulosti kivalta teiän terassireissu. Tahtoo kans :)

Simban terassikeikka kuulosti ihanalta :):) Ja vitsi mitä lahjoja ja muistamisia te ootte saanu äitienpäiväks, kyllä meitä on hyvin muistettu!

Meillä meni äitienpäivä kans hyvin. Aamulla mies tekaisi aamiaisen kun vielä köllöttelin sängyssä, ja oli koiraa viedessä aamulenkille käyny pellolla poimii kukkia. Lahjaks oli lupa soitella tuonne Haikon kartonoon ja varata ittelleni hemmotteluhoitoja jonka aikaa lupaili sitten poikaa kattella. Kattelin tuolta noita hoitoja, suklaahierontaa ym.. ajattelin huomenna viimeistään soittaa ja varata!

Meillä viime yö meni pitkästä aikaa hyvin, poju nukahti 21:30 ja heräs vasta 4 =) Viimeisen viikon pari on poju nukkunut huonosti ja heräillyt usein. Voi olla että osasyynä oli sen ihottuma joka kutisi. Hänellä oli tullut niskan alueelle oikein ikävä ihottuma, joka vaan putsatessa levis ja näytti entistä pahemmalta. Me kuivailtii ja rasvailtiin ja ihmettelin et miksi se vaan näyttää pahemmalta. Ja arvatkaa mikä oli ihottuman syy.. Bliw saippua!! Siis meillä oli yhdessä meidän vessoista käsisaippuana se kun saatiin lahjaksi kaikkea tuotteita yheltä tutulta. Mm mona erilaista Bliw tuotetta. No se on jotenkin niin älyttömän vahvan tuoksiunen, että se varmaan jotenkin jää käsiin vaikka huuhteleekin. Ja sit kun me yritettiin hoitaa pojan ihottumaa, me vaan pahennettiin tilannetta kun koskettiin siihen rasvatessa, se allegeeni varmaan vaan imeytyi pahemmin rasvan avulla. Älysin ton jutun ihan vahingossa, kun se ihottuma muistutti ihottumaa jonka mun isä sai kans kerran ihan samasta Bliw sarjan, semmonen pumppusaippua, tuotteesta. Heti kun heitin sen roskiin, ja laitoin kortisonia päälle, iho lähti paranemaan ja parissa päivässä ihan veke. Ihme juttu, mut onneks tajusin!

Jee, Nuppu, kiva et sait pupun nukahtaan omaan sänkyyn! Ja Rosan tulipalojuttu, huh.. pelästyit varmaan älyttömästi!! Ja Jumbis, kauheaa.. mulla iskis varmaan ihan tajuton paniikki jos kävis noin. Kylläpä tosissaan on kaikkea tapahtunut.. Täytyy itse olla kans tosi tarkka, hyviä muistutuksia siitä että kaikkea voi sattua ja tapahtua :-/

Ylihuomenna 4kk neuvola. Mekin ajateltiin nyt ne kiinteät aloittaa, ja vaikka neuvolassa viimeeks sanottiin et vellejä ei suositella niin silti ajattelin antaa illaksi. Saisi poika sitten masun rauhallisemmaks. Nintsun pikkasellakin näyttää toimivan tuo velli paremmin masuvaivoihin, niin samaa tässä ollaan sillä hakemassa.

No nyt kuuluu kitinää lattialta, pitänee mennä viihdytteleen!

Niin, ja tilasin sit tommoset JazOShadien vihreät aurinkolasit pojulle, tulispa pian!

Joo, Simban reissu kuulosti tosi kivalta... ja kaikkien teidän äitienpäivätouhut, kortit yms.

Käytiin neuvolassa ja saatiin lisää vinkkejä imettämiseen, yritän nyt kaikin voimin että saisin sen jatkumaan vielä. Tekisi mieli niitä soseita, mutta toisaalta jaksan kyllä odotella ainakin pari viikkoa, kun on niissä sitten oma hommansa valmistella.

Poitsulla on sitten kuumetta jonkun verran, kun pepusta mitattuna näytti 38,5 :( Mutta ainakaan viime aikojen lakkoilut ja raivarit eivät ole vaikuttaneet painoon, kun sitä oli nyt yli 8800g! Eli kahdessa viikossa oli tullut yli 800g. Katsotaan painoa uudelleen loppuviikosta, jos on vielä kipeinen ym.

Nyt lähden avaamaan tilaamaani vauvantarvikeboksia :))

Tähti ja poitsu melkein 4 kk 2 vkoa

Mulla on jalka kyllä niin kipeä,etten varmaan kävele kahteen päivään. Tänään tosiaan lähdin kahden aikaan kaupungille miehen kyydillä,kun tyttö piti viedä leikkitoimintaan. Jouduin sitten kotiin kävellen tulemaan,kun mies töissä...bussitkin kulkee täällä itasella tosi huonosti. Jalan lisäksi alkoi poikakin hermostua kotimatkalla ja tyttö kiukutella, naapurintäti oli poikansa kanssa meidän mukana ja hänenkin poika sitten hermostui.

Simballa on ollut ihana äitienpäivä,kuten monella muullakin. Itse salaa toivoin miehen heräävän lasten kanssa,mutta ihme kyllä seo olin minä itse!

Jee,taisi poika juuri nukahtaa kun ja ei ääntä kuulu,tyttö vielä seuraavaksi niin pääsen suklaalevyn kimppuun. ;)Tulee kunnon sarjaputki mulle taas tänään...Ugly Betty, Täydelliset naiset, Californication ja Weeds.

Juotan vettä pojalle pullosta, ajattelin tuossa 5kk+ alkaa antamaan nokkamukilla. Saa vettä lusikallisien jälkeen,että suu huuhtoutuu ruoasta. Bataatti on maistunut,eikä aiheuttanut vieläkään mitään oireita...lauantaian aloitellaan sitten ehkä kokeillen bataatti-peruna.

Mutta nyt mentävä,jos saisin ton isomman lapsosen nukkumaan....

Jumbis

Tähti, tsemppiä sinne raivareiden kanssa! Meillä muutamaksi päiväksi helpotti mutta nyt taas tänään ollut painajaismaista :( Pupu on viimeksi syönyt kunnolla klo 18 ja nyt väsyneenä vaan itki kun yritin saada rinnalle.. No laitoin äskön kumin paikoilleen ja nyt tossa lupsuttelee ja uinailee tissillä ku äitee kirjottelee tammiksiin :)

Mutta kyllä mua huolettaa näiden raivojen keskellä saako pupu riittävästi mölöä :( Toinen on vieläpä niin hoikka muutenkin...

Mä kävin tänään ostaa arskat pupulle, sellaset lörppä-sankaiset Julbo-merkkiset. Pupu lirkutteli mulle ja myyjälle kun sovittelin niitä eri kokoisia ja myyjä (-> vanha ukko) oli aivan innoissaan pupusta :) Saatiin vielä alea onneks ku maksoi tosi paljon..

Ulla, juu en tiiä jäikö vikaks kerraks tuo omaan sänkyyn nukahtaminen... toivottavasti ei, tosin tää ilta näyttää jo menetetyltä tapaukselta ku tuo roikkuu tissillä kumi suussa :/

Olis kyllä tosi kiva että pupu nukkuis omassa sängyssä, läpi yön, ilman heräämistä, höh, katotaan sitte vuoden päästä.... ;)

Huh, olipa Jumbiksella ja Rosalla tilanteita! Onneks ei mitään käyny, vaikka voin kuvitella, et säikähdys oli sitäkin kovempi.

Meillä juhlittiin äitienpäivää niin, et sain aamulla kahvit ja mansikkaleivoksen. Muuten kyllä ihan tavallinen päivä. Tuntu vaan jotenki hienolta ku oli kuitenki itelle eka äitienpäivä. Jotenki se päivä sai vaan ihan erilaisen merkityksen.

Joskus aikasemmin joku kirjotti siitä, et vauva kiljahtelee. No, meillä kiljahdellaan niin että korviin sattuu. Varsinki sillon, jos on jo vähän nälkä enkä ihan heti huomioi, niin kiljahtelu on ihan kamalaa. Muutenki tyttö on alkanu vaatiin paaaaaaaaaljo enemmän huomiota ku ennen. Niin ihana kun se onkin, välillä väsyttää tuo, miten tiivistä sen kanssa on.

Nyt jo viikon verran tyttö on tosin muuttanu nukkumaanmenoaikaa ihan itse. Aikasemmin meni yöunille kymmenen maissa. Sit kun alko oleen vaan lyhyitä päikkäreitä, siirsin nukkumaanmenon yhdeksään. Nyt tyttö nukahtaa kunnolla jo aika tarkkaan kahdeksan maissa. Oon joinaki iltoina yrittäny pitää väkisin hereillä (ettei ihan aamuyöstä heräis), mut siinä vaiheessa ei oikein onnistu. Nukkuu vaan vaikka mitä tekis. Mut unta kyllä riittää 9-10 tuntia, joten ei haittaa.

Mua ärsyttää kun melkein kaikki nuo Suomen pelit tulee niin myöhään. Jaksan valvoa kyllä, mut seuraavana päivänä oon sitte ihan puolikuollu. Päätin nyt, etten ees yritä kattoo noita. Mitalipelit tosin on sitte poikkeus. Sitten täytyy vaan yrittää sinnitellä ja saada vaikka nukuttua päikkärit.

Mut nyt nukkumaan. Öitä!

Nunnu

Meilläkin oli kiva äitienpäivä. Mies leipoi sen mansikkajuustokakun, joka oli toooosi hyvää. Kävi ostaan kukkia aamulla ennen ku heräsin ja toi sit kukat ja aamiaisen sänkyyn. Sit oltiin miehen isoäidillä koko miehen äidin puoleisen suvun kesken. Illalla vielä ostettiin kotiin menomatkalla thaimaalaisesta pari currya ja syötiin ne illallisiksi.

Laitoin pari uutta kuvaa spaceen. Myös oli pakko laittaa kuva mammanpäivän kukkakimpusta, kun se oli niin hieno :)

Meillä on poika ruennu kans vaatimaan enemmän seukkailua ja sit se saa niitä ihme raivareita väsyneenä. Nykyään se on joka päiväistä, ku ennen 3 kk ikää se ei ikinä raivonnu sillai. Tänäänkin tuli sillä raivottua pariin otteeseen ihan taas niin, et kyyneleen valuu ja pää on ihan hikinen ja punanen, kakoo ja yskii, ääni värisee ja itku kuulostaa lähinnä rääkymiseltä. On ruennu löytyyn pojulta siis vähä tempperamenttia, aiemmin kun se on ollu vaan ihan perustyytyväinen ja rauhallinen.

Nuppu, kun olit siel Baby Biossa, niin mihin aikaan se oli? Oon ihan ihmeissäni ja pettyny, et se on nyt 20.5. klo 19! Siis miten se on niin myöhään? Toi on just se paha aika, kun meillä ainakin on ruettu vähä käniseen ja vaatimaan kaikenlaista. Ja joskus nukkumaankin mennään niin aikaseen, et eihän tuolta välttämättä ehdi kotiin enne ku vauva on jo yöunilla. Luulin, et noi on päivänäytöksiä ja jo ajattelin, et voisin sinne mennä yhden vauvallisen tutun kans ja ehkä käydä kahvillakin..taitaa jäädä sit. Mut nyt nukkuun.

Tosi kivalta kuulosti teidän äitienpäivät. Mä oon sitten näköjään ainoa joka ei saanut kukkia tai korttia tai aamiaista sänkyyn, koska me mentiin miehen yhdelle kaverille syömään ja sitä ennen miehen piti mennä töihin. Oh, well. Mies ilmoitti etukäteen töihinmenosta ja sanoi että vietetään äitienpäivää joku päivä tällä viikolla. Saa nähdä ehtiikö töiltään.

Me käytetään kestovaippoja, paitsi silloin kun mennään pidemmäksi ajaksi pois kotoa. Mutta muuten kestoillaan koko ajan, Fuzzi Bunzin vaipoilla (mulla ei taidot riitä ompelemiseen). Pesen vaipat pyyhkeiden ja lakanoiden kanssa samassa, vähän kuumemmassa vedessä.

Päiväunirytmi on nyt muuttunu. Ennen meillä valvottiin 1,5-2 tuntia ja sitten nukuttiin päiväunet, mutta nyt tyttö valvoo tosi pitkiä jaksoja. Jos ollaan jossain käymässä, niin ei malttais nukkua ollenkaan kun on niin kiva katsella ympärilleen ja tuijottaa uusia ihmisiä.

Tiedän vihdoin milloin olen Suomessa, joten aletaanko järkätä meidän tapaamista? Mulle sopii milloin vain 26.5.-13.6. Ehdotan että aletaan tehdä listaa (vähän niin kuin laskettu aika lista mikä meillä oli ennen) mihin kaikki laittaa nimen ja sitten päivät jotka sopii ja sitten sen perusteella valitaan kaikille parhaiten sopiva päivä ja aika. Mä voin aloittaa:

Tapaamispäivä -- Valitse mikä aika ja päivä ajalla 26.5.-13.6. sopii parhaiten:

Lumi80: 26.5.-13.6. milloin vaan, mikä aika vaan

Huomenta!

Op: Minäki suunnittelin BabyBioon lähtöä ja netissä oli tieto et 20.5. alkaa klo 11.15 Tennispalatsissa. (www.babybio.fi; www.finnkino.fi)

Ois kiva päästä mukaan tapaamiseen. Lisään itseni tähän listaan.

Nunnu79: 26.5. - 8.6. muut päivät paitsi 5.6.

Mokasin äsken, uus yritys.

Op, ne näytökset on mun mielestä poikkeuksetta klo11 mutta tennispalatsissa klo 11.15, mistäkö tuo klo 19 tuli? Nyt tässä kuussa onkin jopa kaks näytöstä ku on 22.5 ja 29.5. jee

Pupu nukahti eilen ennätysvauhdissa omaan sänkyyn eli puolessa tunnissa mutta sitten... mä kävin suihkussa ja sillä välin mies oli yrittänyt käydä laittaa tuttia ku alkoi kitisemään niin pupu saikin sellasen raivon että ei edes hyssytys auttanu.. No kumi käyttöön ja sänkyyn niin nukahti vihdoin ja eka syöttö oli vasta siitä neljän tunnin päästä :)

Mites kun jotkut vauvat täällä menee nukkuu jo klo 20 ja meillä vasta joskus klo 22 aikaan tai jälkeen niin nukutaanko meillä liikaa päikkäreitä? Välillä mennään neljillä päikyillä joista yhdet on ne 3 tuntia ja loput jotain 30-60min kestoltaan... eli joku 5 tuntia taitaa yhteensä tulee päikkäreitä.. SItte yöunet on jotain 9 tuntia vaan.

Kivaa kun Lumi tulee vihdoin Suomeen.

Nuppu80: 26.5.-13.6. milloin vaan jos pian sovitaan ettei kerkiä muuta tulemaan :)

Laitoin kuvia spaceen :)

Nuppu, meillä mennään klo 22 tienoilla nukkumaan, monesti vasta 22.30 ja meillä otetaan useampia päikkäreitä 3-4 kpl ja kestoltaan 15min-2,5h (?) riippuen päivästä, mutta kyllä päivän aikana yhteensä noin 4h nukutaan jollain tapaa...

Mullekin sopii tapaamispäiväksi mikä vaan, mutta on vielä erittäin epävarmaa osallistunko tapaamiseen. Olis tosi kiva, mutta täältä on kuitenkin niin pitkä matka.. en kuitenkaan kokonaan hautaa ajatusta, olishan se mahtavaa tavata kaikki tammikset:)

Nuppu, meilläkin mennään klo 22 maissa nukkumaan. Joskus poika menee jo klo 20 (tai aiemminkin) mutta nää päivät on tosi harvinaisia. Minusta tuo klo 22 on ihan hyvä nukkumaanmenoaika (tai yleensä poika nukahtaa jo 21.30) koska jäähän siinä sitten omaa aikaa, jos vaan jaksaa valvoa. Nunnu, minustakin olis kiva kattoa lätkää, mutta en kertakaikkiaan jaksa valvoa. Eilen sanoin miehelle, että kyllä ainakin toisen erän vielä katson, mutta mitäs vielä.. kun toka erä alkoi niin olin jo niin nukuksissa että oli pakko luovuttaa ja mennä nukkumaan. No, eipä se kovin hyvä peli oliskaan ollut..

Vielä tosta nukkumaanmenosta, minusta on siksi kivaa että poika menee noin myöhään nukkumaan että sillon on todennäkösempää, että hän nukkuu myös aamulla pidempään. Me ollaan oikeestaan nukuttu klo 9 asti aamulla, mikä on hyvä. En jaksais ihan vielä kuudelta nousta.. välillä poika heräilee ekan kerran jo seittemältä, mutta onneksi viime päivinä hän on nukkunu ihan hyvin ysiin asti.

Kiva, uusia kuvia Spaceen, meenpä heti kattoo:)

Hei, anteeksi kun puutun ulkoa keskusteluunne,
yöuniin voi joillain vaikuttaa se jos päiväunet on liian pitkiä. Kannattaa antaa vauvan nukkua päivällä vain 2h putkeen niin ei vaikuta yöuniin. Näitä 2h unia voi pitää sit vaikka 3-4 kertaa päivässä..

Hei, yleensä ei suositella vauvan tai pienen lapsen herättelyä päiväunilta tai unilta yleensäkään muuta kun pakkotilanteissa, eli kun on joku meno tms. Ei siis kannata herätellä vauvaa vaan antaa hänen noudattaa omaa luonnollista rytmiään.

Vauvan ollessa n. kolmen kuukauden ikäinen on yleensä ns. tiheän imun kausi, jolloin erityisesti yöllä vauva syö useammin ja kauemmin. Se vaikuttaa yöuniin.

Anoppi kävi sitten kylässä ja kutsuin tytön synttäreille,kun lupasi ostaa muumi-mukeja.;) Heh, oli ihan pakko tosiaan noiden mukien takia vain kutsua...Samalla kävi veljeni perheineen ja sain 12kestovaippaa+2kuivaksiopetteluhousuja ja ihan älyttömän halvalla!!!Nyt vaan kestoilemaan urakalla! =)

Anoppi toi kakkua (prinsessakakku,josta ennen en tykännyt),kukkia ja jopa kukkasipuleita,joita voin tytön kanssa sitten istuttaa kun nämä kylmemmät kelit menee ohi.

Poika meni tuossa yhdeksältä nukkumaan ja saanähdä miten herää syömään. Eilen nukkui 20-6 ja ilman syöttöä!! Olikin tänään väsynyt olo,kun tottunut taas yhteen yöheräämiseen.

Huomenna pitäisi jaksaa kaupungille mennä. Saa nähdä joudunko linkuttamaan jalkaa,on ihan älyttömän kipee taas,vaikka tänään en pitkiä matkoja ole kävellyt.

Oottakaas kun katselen mikä päivä saattas mulle sopia tapaamiseen..en ihan varma ole tulosta,mutta koitan.
Nuppu80: 26.5.-13.6. milloin vaan jos pian sovitaan ettei kerkiä muuta tulemaan :)
Jumbojätti: 26.5-28.5,noi mies olisi vapaalla. Loma alkaakin vasta 14.6

Jumbis, mulle ainakin sopii että otat myös tytön mukaan ja muistaakseni joku muukin sanoi samaa. Sanon tän siksi jos mietit että tapaamisen pitäis olla sun miehen vapaapäivänä, jotta hän voi hoitaa sun tyttöä ja itse tulet pojan kanssa. Mun mielestä ainakin kaikki voi ottaa kaikki lapset mukaan :)

Ketkä muut haluaa vielä tulla? Muistaakseni Nintsu ja OP ja Tähti ainakin. Ois tosi huippua jos Simbakin pääsis! (Ja Rosa ja muut jotka ei asu niin lähellä.) Oisko sitten toi 26.5. hyvä, niin sitten muualta tulevat vois mahdollisesti yhdistää meidän tapaamisen muihin viikonloppuvierailuihin, jos vaikka heillä on kavereita tai sukulaisia Helsingissä? Ainakin nykyisen listan mukaan 26.5. sopis hyvin.

Tosi kiva tavata teidät kohta!

Jumbojätti: 26.5-28.5,noi mies olisi vapaalla. Loma alkaakin vasta 14.6
Nintsu -81: 26.5-13.6 milloin vaan, miten päin vaan =)

Tuli tuossa mieleeni että missäs me sitten treffataan? Jos meitä on monta, niin mihinkä me mahdutaan kaikkine vaunuinemme päivinemme? Mihinkäs ängetään? =)

Täältä ollaan lähdössä myös babybioon, katoin just babybion sivuilta että 11.15 alkaa näytös! Mä lähden sinne parin äiti-kaverin kanssa.

Olin eilen kaverin kanssa Jumbossa, meidän molempien pienet miehet siis tietty mukana. Oltiin Chicosissa syömässä, kun toi meidän pienimies aloitti aivan hirveän raivoamisen!! Ihan älyttömät pultit veti! Lähin naama punasena lastenhoitohuoneeseen, kun kaikki tuijotti.. Tosi kiva. Muutenkin on poika ruvennut saamaan ihme raivareita, ja myös alkanut vierastamaan.

Nyt täytyy mennä viettämään hetki laatuaikaa miehen kanssa!

Nintsu + pieni mies 4,5 kk

Voi Nintsu, mä voin kuitella ku oot painellut vaavin kaa lastenhoitohuoneeseen. Tosi tylsää. Mites sitten, rauhoittuiko pieni mies? Mutta nyt tuon kokemuksen jälkeen oot varmasti taas rohkeampi! Mulle tulis myös ppikkasen vaivaantunut olo mutta kenties koittaa se päivä kun en hämmenny itkutilanteista koska eipä kai niille mittään mahda jos raivo tulee niin se tulee..

Juu ja noille "keskusteluun sekaantujille" mä en mielelläni ala herättelemään lastani kesken päiväunien... Kerran tein niin ja siitä seurasi tunnin itkusessio ja lopputuloksena oli entistä väsyneempi vauva ja äiti. Mieluummin tässä vaiheessa suosin vielä lapsen omaa rytmiä kun on kuitenkin vielä niin pieni.

Pupu ei eilenkään nukahtanut kunnolla omaan sänkyyn... Tai no nukahti varmaan sata kertaa mutta kun tutti tippui niin siihen havahtui... Mutta en kyllä vielä luovu toivosta saada se nukkuu omaan sänkyyn... Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa =)

Jumbis, mä oon samaa mieltä Lumin kanssa että tyttö myös mukaan jos onnistuu. Tietty jos se on sulle hankalampaa kahden kanssa niin ymmärrän mutta meitä ketään tuskin häiritsee pieni uhmaikäinen :D

Nintsu, totta tuo että mistä löytyy riittävän tilava paikka.... pitäiskö meidän vuokrata joku ravintola kokonaan käyttöömme? ;) voishan sitä tietty tiedustella etukäteen jostain paikasta... Mutta oisko se tosiaan joku ravintola tai kahvila? hesassa? Simba myös mukaan!

Eilen illalla oltiin jumbossa stockalla miehellä pupu rintarepussa... Oli kyl niin mukavaa ku toinen toljotteli ihmeissään ja kuolas reppua niin paljon että kuola meni läpi!!! Eli varmaan desin verran tuli sitä kuolaa :) Mutta kauaa ei oltu kun alkoi kitinä ja saatiin asiat nopsaan hoidettua..

Mutta nyt mukavaa aamua ja keskiviikko-päivää tammiksille!!

Moi!

yritän välttää kyllä tytön ottamista mukaan. Oon ihan pulassa jos alkaa siellä junassa tai muualla riehumaan ja nykyään sitten myös karkailee ja jos ei pääse kävelemään,roikkuu puoliksi ulkona rattaista. Eikä tosiaan tottele pahemmin mun sanaan...eli suosiolla jättäisin miehen hoiviin.

hooh...missäs tosiaan tavattaisiin??Oon aika surkee suunnistaja ja vaikka hesassa ollaan asuttu 11v,en osaa siellä vieläkään liikkua kunnolla...tosin sieltä muutettiin "maalle" vuonna 92. Joten jos sovittaisiin näkeminen vaikka asemalle ja siitä mentäisiin yhdessä jonnekkin?!??

Nyt mentävä laittamaan kuntoon lapste ja itteni ja sit ulos!

Jumbis

Tuli mieleen yks ehdotus tosta kun Nuppu kysyi pitäiskö meidän vuokrata joku ravintola kokonaan käyttöömme. Laitoin ehdotuksen meidän spaceen koska en halua että "ulkopuoliset" kirjoittaa kommentteja ehdotukseeni.

Kaikki jotka tulevat tapaamiseen, voitteko pikaisesti lukea spacessä olevan kysymyksen ja vastata vaikka nopeesti kyllä tai ei, joko spaceen tai tänne. Kiitos!

Yhteistyössä