M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Maine coon.. pahoitteluni pikkuisen menetyksestä. Itsekin olen menettänyt yhden..viikolla 41.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamsku:milloin olet tuntenut vauvan ekat liikkeet?Siis millä rv?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Kuudennessa rv 15, mutta rv 20+4 pikkuisen huomattiin menehtyneen :'( .Tästä aikaa runsas 2 viikkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Kuudennessa rv 15, mutta rv 20+4 pikkuisen huomattiin menehtyneen :'( .Tästä aikaa runsas 2 viikkoa.
Voih, myötätunnon halaus ja jaksuja. Itseltäni kuollut 3-kuinen esikoinen aikoinaan. Yhä mielessä![]()