Törkeä opettaja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti Kanerva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti Kanerva

Vieras
Mulla toi neljäsluokkalainen poitsu tuli itkien tänään koulusta. Opettaja oli alkanut kertomaan, miten mun pojasta tulee sairas ja väsynyt niin ja vielä koulu alkaa kärsiä jos ei ala syömään koulun moskaruokaa!

Luulis että ovat tyytyväisiä, kun ei kuluteta koulun rahoja ja ruokaa. Meillä toi poitsu ei siis syö koulussa ollenkaan, vaan laitan sille omat eväät mukaan joita poju voi sitten syödä pitkin päivää tasaisin väliajoin. Mä en jaksa tapella jatkuvasti asiasta ja poika ei vaan suostu syömään kouluruokaa.

Tolla tavalla pysyy verensokerikin tasaisena kun saa napostella usein eikä vaan paljon kerralla. Mä en tajua miten tää kuuluu opettajalle, että mitä ja millon meidän muksu syö??

aamulla syö pienen aamiaisen. Muroja ja kahvin. Pakkaan eväät joita opettaja sitten alkaa haukkua!

Huomenna soitan koululle asiasta. Onko tullut muilla vastaan? Loukkaannuin tuosta todella.

Sen takia ne "pakottaa", koska siinä on lauma muitakin lapsia ja ihan varmasti alkavat nuriseen jos yksi saa luvan olla syömättä. Sitä paitsi, kouluruoka on nykyään terveellistä ja maukasta.

Milloin poikasi syö laittamiasi eväitä? Välitunnit on tarkoitettu ulkoiluun ja oppitunnit opiskeluun. Ei mun mielestä voi sallia, että lapsesi saa joka tunnin alussa syödä eväitään.

Ja tuo aamupala. Korvaa kahvi vaikka maidolla tai tuoremehulla niin on terveellisempi

Onhan se hirveetä jos poju pakotetaan syömään pahaa tavisruokaa. Sitäpaitsi siitähän voi saada vaikka lintuinflunzan. Ja auta armias jos ei sais neljäsluokkalainen nakertaa pikkueväitään jatkuvasti, voi tulla vaikkas trauma vielä. Ja open syytä sitten sekin.

Mitenkäs se nyt mikään muukaan opelle kuuluu, ei sekään jos muksu tulee kouluun vasta sitten kun kauneusunet on otettu loppuun. Ei meidän muksu kultiveerattuna lapsena alennu mitään tyhmiä sääntöjä noudattamaan, ne on niille köyhille, joilla ei ole varaa laittaa omia nakerrettavia mukaan.

Mut sehän se on se kaupoista saatava pakastepottumuusi niin ravitsevaa verrattuna näihin koulujen paskoihin eväksiin, ja vielä kehtaavat lisäks salaattia tarjota!!!!!

Mä oon kyl ihan sitä mieltä että jokaiseen koululuokkaan pitäs heti ala-asteelta asti laittaa oma kahvinkeitin. Voi siinä sitten TERVEELLISTÄ välipalajuomaa ittelleen keitellä jos ei koulun moska kiinnosta... :xmas:

Yhteistyössä