Törkeä opettaja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti Kanerva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis poika oli EILEN tullut koulusta kun opettaja on viimein alkanut kiinnittää huomiota siihen ettei poika ole viime aikoina koulussa syönyt?

Eli elokuun 13. päivä opettaja kiinnittää huomiota siihen ettei poika ole viime aikoina osallistunut kouluruokailuun?

PORVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Provohan tämä on, mutta jos olisi totta niin ei tarviis yhtään ihmetellä miksi lapsi ei syö kouluruokia, jos äiti puhuu niistä lapselle moskana. Jos lapsella on syömishäiriö ettei syö kouluruokia niin siihen kannattaisi puuttua mahdollisimman varhain sen sijaan että vielä vahvistaa asiaa enemmän.

Itse tunnen aikuisen jolla on kauheasti vaikka mitä ruokarajoitteita joista yrittää opetella pois, ja harmittelee että miksi vanhempansa eivät lapsena puuttuneet asiaan. On kärsinyt syömishäiriöstään aivan valtavasti koska ei vanhempana ole esim. voinut käydä treffeillä syömässä tai jäädä yöksi treffikumppanin luo, kun ei kehtaa yökkiä toisten seurassa kun ns. ällö ruoka ei vaan mene alas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En nyt jaksa edes kommentoida tätä naurettavaa aloitusta sen enempää, mutta sitä ihmettelen, miksi se kahvi monien mielestä nyt niin pahasta on? Itse kyllä join tuon ikäisenä aamukahvin, itse sitä halusin eikä vanhemmat kai ajatelleet että se mikään suuri haitta olisi, kun muuten syötiin erittäin terveellisesti (ei tod. näitä ap:n pojalleen tarjoilemia mössöruokia...)

Lisään tähän että olin ja olen niin terve kuin olla voi, ja varmasti keskimääräistä liikunnallisempi (17-vuotiaaksi asti harrastin ihan tosissani kilpaurheilua)

Kyllä meilläkin tytöt 13 ja 15-vuotiaat juovat useasti aamukahvia, ja näin ovat tehneet jo monta vuotta. Toisinaan taas teetä tai kaakaota. En itsekään pidä tuota kahvin juontia niin pahana jos sen kanssa myös syödään jotain muuta. Terveydenhoitajan kanssa tästä aikoinaan puhuttiin ja hän sanoi että asia ok kunhan kahvin määrä on kohtuullinen ts. noin kuppi/pv.

Yhteistyössä