Tramppaviha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
Esim. pleikkari on varmasti yhtä monessa kodissa ja kukaan ei paheksu.
varmasti aiheuttaa enemmän pahaa, lihavuus, jonka myötä muut sairaudet ja ongelmat.
rahanmeno, pelit helvetin kalliita.

tramppaa haukutaan tasaisesti.
sellainen lapsellinen haukkuminen kuten tuossa yhdessä ketjussa voi johtua vain kateudesta.
mutta miksi?
kadehtiiko sellainen, joka pelkää kaikkea, eikä anna oman lapsen pomppia, sellaisia, jotka antavat?
vai jos ei itse pysty pomppia kun pissa menee housuun?
rahasta ei voi olla kiinni, halvempaa liikuntaharrastsuta ei kaupungissa ole.

Vai että kateudesta...en ehkä lähtisi allekirjoittamaan tuota :xmas: sillä en keksi ainoaakaan syytä siihen, että kateuskorttia voisi tässä yhteydessä käyttää.

En tiedä mihin ketjuun ap viittaat, mutta mun mielipide on se että trampoliinit on kamalan rumia, enkä haluaisi sellaista omaan pihaani. Lisäksi niistä usein lähtevä nirinari-meteli on ärsyttävää.

Mutta tykkään kyllä pomppia sellaisessa :D, samoin lapseni (ainakin isompi). Mutta ei meidän pihalle, ikinä.

Muutama vuosi sitten ollessani töissä ea-polilla näin ihan tarpeeksi trampassa sattuneita haavereita; rannemurtumia ym. Joten meitin pihaa ei tule moinen härveli "kaunistamaan."

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Vai että kateudesta...en ehkä lähtisi allekirjoittamaan tuota :xmas: sillä en keksi ainoaakaan syytä siihen, että kateuskorttia voisi tässä yhteydessä käyttää.

En tiedä mihin ketjuun ap viittaat, mutta mun mielipide on se että trampoliinit on kamalan rumia, enkä haluaisi sellaista omaan pihaani. Lisäksi niistä usein lähtevä nirinari-meteli on ärsyttävää.

Mutta tykkään kyllä pomppia sellaisessa :D, samoin lapseni (ainakin isompi). Mutta ei meidän pihalle, ikinä.

Ymmärrän pointtisi erittäin hyvin =) Meillä trampoliini tosin on, vaikka mäkin olen sitä mieltä, että se on ruma hökötys. Pihamme on muutenkin kompromissi aikuisten ja lasten tarpeita, sillä molempia meillä asuu.

Miksi sitten sinun mielestäsi trampoliineja haukutaan niin paljon?

Sen kummemmin puuttumatta, niin miten ap se pleikkari aiheuttaa lihavuutta?
Kun ei sillä kuitenkaan tuntikausia pelata päivässä? Ainakaan meillä.
Ai niin, meidän lapset onkin normipainossa, koska meillä on myös trampoliini.
Eikä sitä kukaan kadehdi. En ainakaan usko.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Ymmärrän pointtisi erittäin hyvin =) Meillä trampoliini tosin on, vaikka mäkin olen sitä mieltä, että se on ruma hökötys. Pihamme on muutenkin kompromissi aikuisten ja lasten tarpeita, sillä molempia meillä asuu.

Miksi sitten sinun mielestäsi trampoliineja haukutaan niin paljon?

Meillä aikalailla just näin myös.
Pihaa laitan kauniiksi sitten kun ollaan miehen kanssa kaksin :)
Nyt se näyttää juurikin siltä että lapsia on :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hoituri:
Muutama vuosi sitten ollessani töissä ea-polilla näin ihan tarpeeksi trampassa sattuneita haavereita; rannemurtumia ym. Joten meitin pihaa ei tule moinen härveli "kaunistamaan."

Eikös trampoliinin kanssa ole käynyt ihan samoin kuin monen muunkin yleistyneen toiminnan kanssa - myös ko. toimintaan liittyvät onnettomuudet lisääntyvät?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoituri:

Eikös trampoliinin kanssa ole käynyt ihan samoin kuin monen muunkin yleistyneen toiminnan kanssa - myös ko. toimintaan liittyvät onnettomuudet lisääntyvät?

Varmaan on näinkin, toki.

siis yhtä monessa perheessä - tai useammassa- on muovinne ruma keinuhökötys, se satasen rautakauppaversio. (vihreä, jossa keltanen tai punainen keinu ja toinen kahden istuttava)

KUKAAN ei ole koskaan haukkunut sitä. nekin tuli kuvaan vuosia sitten ja nyt joka pihassa sellainen. kukaan ei hauku.

ja niissä ei edes saa vauhtia, ehkä taaperoille sopivat.

mutta trampassa nykyajan ylipainoiset ihmiset ikään katsomatta saavat liikuntaa, mutta joka päivä joku haukkuuu niitä.

mistä voi johtua? jos ei kateus.

Yhteistyössä