Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27956992:Viime syksynä oli ihana käydä sienessä, kun taapero näytti kantarellit. En olisi saanut jättää pienintäkään kantarellia maahan, niin tarkkaan tyttö katsoi.
Kunpa sitä osaisikin katsoa luontoa lapsen silmin - istua kivelle ja alkaa syömään metsämansikoita ja ihmettelemään ohi lentävää lintua. Siinä sitä nollaisi stressin täydellisesti.
Todellakin, uusi maailma avautuisi hetkessä silmien eteen...