Tulisipa jo kesä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27956992:
Viime syksynä oli ihana käydä sienessä, kun taapero näytti kantarellit. En olisi saanut jättää pienintäkään kantarellia maahan, niin tarkkaan tyttö katsoi.

Kunpa sitä osaisikin katsoa luontoa lapsen silmin - istua kivelle ja alkaa syömään metsämansikoita ja ihmettelemään ohi lentävää lintua. Siinä sitä nollaisi stressin täydellisesti.

Todellakin, uusi maailma avautuisi hetkessä silmien eteen...
 
Huomaan itsekkin kyttääväni kevään merkkejä, aamulla on jo valosampaa aiemmin ja illalla pimeä tulee hiukan myöhemmin.
Myö nääs "kesään mennessä" jätetään ehkäisy pois ja toinen lapsi on tervetullut meidän perheeseen ;) En kyllä muutenkaan järin välitä pakkasesta mutta tänä vuonna erityisesti toivon että kesä tulee varhain!
 
Huomaan itsekkin kyttääväni kevään merkkejä, aamulla on jo valosampaa aiemmin ja illalla pimeä tulee hiukan myöhemmin.
Myö nääs "kesään mennessä" jätetään ehkäisy pois ja toinen lapsi on tervetullut meidän perheeseen ;) En kyllä muutenkaan järin välitä pakkasesta mutta tänä vuonna erityisesti toivon että kesä tulee varhain!
Täällä on kevään merkit kadonneet kun räntää tulee taivaalta :(
 
Voi että tulisi edes kevät!
Innolla odotan että tuo valkoinen p*ska tuosta alkaisi sulamaan!!

Pää hajoaa jo tähän kun ulkona ei vain voi olla, inhottavaa kun on kylmä ja nenää ja kurkkua alkaa sattumaan. Pikapikaa vai kämpästä autoon ja autosta työpaikalle ja päivällä sama toisinpäin. Tahtois jo ulos vaeltelemaan metsiin ja nauttimaan ulkoilmasta! :(
 
Voi että tulisi edes kevät!
Innolla odotan että tuo valkoinen p*ska tuosta alkaisi sulamaan!!

Pää hajoaa jo tähän kun ulkona ei vain voi olla, inhottavaa kun on kylmä ja nenää ja kurkkua alkaa sattumaan. Pikapikaa vai kämpästä autoon ja autosta työpaikalle ja päivällä sama toisinpäin. Tahtois jo ulos vaeltelemaan metsiin ja nauttimaan ulkoilmasta! :(

Tänään ainakin on ollut karsea keli...
 

Yhteistyössä