Tainnut vierähtää vähän aikaa, kun viimeksi olen täällä käynyt... Joten onnea paljon plussanneille!!
Täällä raskaus edennyt hyvin. Aika mennyt aikas nopeasti, ja viikkoja nyt kasassa jo 24+2. Tuntuu kuitenkin, että siitä ihan alkuraskaudesta olisi jo ikuisuus

eikä enää oikein muistakaan siitä paljoa mitään. Mulla onkin koko raskauden ajan ollut jokin "raskausdementtia".
Me käytiin rv 21 yksityisellä rakenneultrassa. Kaikki oli hyvin

. Siellä vauva oli ihan omassa lepoasennossaan, jalat korvissa ja imi peukkua. Ei sitten hän halunnut ollenkaan vaihtaa asentoa, vaan tykkäsi kölliä tässä erikoisessa asennossa

. Sukupuolikin saatiin tietää, ja ihan kuten ollaan alusta asti odotettukin niin tyttöhän sieltä on tulossa.
Mulla on ollut kauhea pesänrakennusvietti ja kovasti haluaisin jo hankintoja tehdä vauvalle. Mies vaan toppuuttelee minua, todella ärsyttävää. Brion vaunut kuitenkin ostettiin ja iso kasa vaatteita on pestyinä ja silitettyinä jo kaapissa.
Masu on aika selkeä, mutta ei kaikki töissä kuitenkaan ole tajunnut, kun työpaidat on sellaisia isoja. Ehkä hieman vielä näyttää, että olisi lihonnut...
Mitä Mi-iuille ja Emeliinalle kuuluu? teillä on kyllä jo raskaus, sanoisinko loppumetreillä ainakin kohta

. Onko tullut vaivoja tai kipuja? mulla selkään on auttanut tukivyö, mutta iltaisin kuitenkin työpäivän jälkeen jalat on ihan poikki ja nilkat vähän turvoksissa. Joudun paljon nostelemaan töissä ja olemaan jalkojen päällä, joten ei ihme, et vähän kipeytyy selkä ja jalat.
Oletteko saaneet Mi-iu ja Emeliina (onkos täällä muita pitemmällä olevia) äitiyspakkaukset? saitteko 2007 vuoden? minulle varmaan tulee se 2008 malli. Paperit vein kelaan viime viikolla. Äitiysloma minulla kelan laskurin mukaan alkais 23.7. eli ei olisi enää kovin pitkä aika siihen. Laskeskelin, et olisi enää 10 viikkoa töitä

).
Se olisi kohta jouduttava iltavuoroon. Minähän muuten valmistuin nyt koulusta ja olen töissä vanhassa työpaikassani. Valmistujaisia vietän parin viikon päästä.
Tähti* rv 24+2