Tulossa Vauva 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sentäs ole kyse lapsien lukumäärästä :) Tarkoitamme tuolla ketjun numeroa. Eli kun ketjussamme tulee taas 100 viestiä täyteen, aloitamme uuden ketjun nimellä Tulossa vauva 7. No joo, ehkä tuo vähän on hämäävä, mutta eipä sitä itse ole hoksannut asiaa tuolla tavalla ajatellakaan... :) Kyllä varmaan olisikin tekemistä ehtiä täällä kirjottelemaan näin tiuhaan, jos kuudetta lasta olis pukkaamassa :)

Mut väärinkäsitys nyt siis oikaistu :)

Juu ja siis yhdessäkin on tekemistä :) Itselle nyt kuukausi sitten syntyi ensimmäinen lapsi ja kyllä on kirjotuskerrat harvenneet... Mut pitää aina sillon tällön koittaa ehtiä kuulumisia lukemaan ja kirjottamaan!

Niin ensimmäistä täälläkin vasta odotellaan ;)

Asiasta kolmanteen, onkohan Noa jo laitoksella? Jännää!
Perustettiinkohan sitä uutta salaista fb-ryhmää? Mulle ei oo ainakaan kutsua tullut vielä...

Mä myös laittelin Wilmalle postia, muttei ainakaan vielä ole kutsua kuulunut. Liekö hukkunut matkalla =D
Täällä sitä saa odotella vielä 2 viikkoa, että pääsen neuvolaan. Hiukan kyllä jännittää tämä oireettomuus, että voiko masussa silti olla kaikki kunnossa. Ei ole huonoa oloa (iltaisin ehkä vähän), väsyttää kyllä (mutta sekin normia tähän aikaan vuodesta), niitä turhruja tuli päivän verran ja tisukipukin on laantunut (enää sivuilta hiukan pipit).
UP 6+5 (kait)

UP, ei mullakaan ollu mitään oireita pitkään aikaan silloin alussa... Silloin kun niitä ei oo niin niitä kaipaa, ja sit kun niitä on niin toivoo että ne loppuis ;)

Mä oon kyllä ihan varma että Noa on jo jakautunut! Vitsi kun jännää!

Kauniita unia!

UP, sain mailisi mutta sillä nimellä etsiessäni ei löydy profiilia!!!Katso asetuksistasi ootko laittanut silleen ettei sitä voi etsiä!!!Meidän pitää ensin olla kavereita ennenkuin voin lisätä sut ryhmään...

Miini, sut lisäsin äsken, sori että kesti. Tää on paljon hakalempaa kun ryhmä on salainen...Hyvä kun muistutitte!!

Öitä teille kaikille!!!

Wilma 17+4

Sori leidit, ikävä tuottaa teille pettymys, mut täällä yhtenä kappaleena edelleen... Suoraan sanottuna **tuttaa tää odottaminen, mutta eipä tässä muukaan auta. Mutta eihän sitä tiedä vaikka ensi yönä tulisi lähtö, tai sitä seuraavana, tai sitä seuraavana....

Jeps, nyt nukkumaan.

Noa ja sitkeä tyttö, joka ei halua tulla maailmaan, 40+4

Moikka!

Ulkopuolisen kommentista tuli mieleeni että pitäiskö meidänkin toimia kuten kanssasiskomme haaveilupuolella eli avata aina uus kuukausittainen ketju? Helpottais ainakin siinä et löytäis jälkikäteen omat kirjoituksensa ajankohdan perusteella.

Ihania kuvia oli fb:ssä :) Tuli tosiaan paine saada kuvaa jo omastakin pömpöstä vaikka vaan kaljarepulta näyttääkin tässä vaiheessa!

Varailin muuten aikaa neuvolaan ja se on vasta kuukauden päästä. Tuntuu ikuisuudelta odottaa sitä aikaa, että sydänäänet ja saa konkreettista tietoa että siellä edelleen ollaan ja voidaan hyvin! Kätilö siellä naikkarilla sano et soita heti ja varaa seuraava neuvola-aika koska sieltä saa jotain erityismateriaalia ja tietoa kaksosodotukseen liittyen. Kerroin tämän terkkarille ja se oletettavasti lapseton parikymppinen terkka sano et ihan normaalisti menee kahdenkin odotus ja että mitähän se kätilö oikein tarkotti. Munko se pitäis tietää? Viimeks se terkka sano mulle puhelimessa et mä oonki hänen ensimmäinen kaksosia odottava äiti. Ei herätä kauheesti luottamusta. Monikkoperheiden sivuilta saa onneksi aika hyvin tietoa.

Miini 12+4

Miini, vaikka vielä ei meidän perhevalmennuskurssi ole alkanut tiedän sen verran oman työni puolesta, että kaksoraskaudesta ei hirveästi kerrota siellä. Ainakin se 4+3 mallinen kurssi (4krtaa ennen syntymää ja 3 sen jälkeen) on rakennettu silleen, että kaikki synnyttäjät olis muka aviopareja (puhutaan vaimosta ja miehestä) ja vielä heteroja, vaikka kaikenlaisia odottajia ja perheitä nykyään löytyy. Raskaudesta puhutaan vaan yksöisraskautena. Eli kannattaa vaatia sitä tietoa!!! Se on neuvolan terv.hoitajan/lääkärin tehtävä tietää ja jos ei tiedä ottaa selvää. Muista se!!
Tsemppihaleja ihanaan kaksosodotukseen...Mähän slaisesti toivon kaksosia....mutta tyytyväinen olen tähän yhteenkin. Laita pian kuvia fb:iin!!

Wilma+yksönen 17+5

Voi ei Noa, teilläkin samanlainen jumittaja ku Nelle... Sehän suostui syntymään vasta 41+6. Toivottavasti teillä ei mee yhtä pitkälle, koska se oli tosi ahdistavaa se loppuajan ihmettely...

Ja tosiaan joka ilta mietti että ehkä tänä yönä (miksköhän olin ihan varma että alkaa yöllä?) ja aamulla sitten totes että ei sitten taaskaan. Ja taas välillä, kun oli nukkunu huonosti ja väsyny, vaan toivo että kunhan ei just nyt sit kuitenkaan, sais ensin vähän levätä...

Tsemppiä sinne viimeisiin piinaaviin päiviin!

Täällä yhtenä kappaleena edelleen. Turhauttaa ja vituttaa joka toinen päivä, joka toinen päivä taas jaksan ajatella ainakin vähän aikaa positiivisesti että kyllä se sieltä tulee kun on valmis. Mutta en kyllä olisi uskonut että näin paljon menee yli, nyt siis 9 päivää yli la:n. Huomenna olisi se yliaikaisuuskontrolli eli näkee mikä on tilanne... Ja ihan samoja fiiliksiä kuin Helmi tuossa kirjoitti, joka aamu on pettynyt että ei taaskaan!! Eilen oli jo ihan lupaavia tuntemuksia, limatulppaa tuli aamulla, outo kihelmöivä tunne alavatsalla ja välillä menkkajomotusta ja paineen tunnetta mahassa, mut kaikki ne oireet on taas kadonneet. Nyt olo on taas ihan normaali, eikä mahakaan paina! Mitä ***vettiä? Tää vika viikko on ollut paljon raskaampi kuin koko raskausaika yhetensä tähän mennessä. Mutta ei tässä enää montaa päivää voi missään tapauksessa mennä, eiköhän se viikon päästä ole nyytti sylissä...

Noa 41+2

Mä en ole livistänyt täältä minnekään kun ei ole kutsua FB-ryhmään tullut. Enkä täältä siltikään lähde kokonaan pois ennen kuin joku aseella uhaten pakottaa =D

Siis ei oo kutsua tullut? Mitä mitä? Laitapa mulle vaikka uudestaan se viesti niin lisään sut hetimiten. meen ihan sekaisin kun oon kahdessa ryhmässä fb:ssä, tosin toisena vaan adminina. tarkoitus ei ollut jättää kutsumatta, mielestäni kaikki halukkaat siihen ovat päässeet. Sorry hirveesti UP!!!!!

UP, teitä on aikas monta samannimistä fb:ssä eli jotain tuntomerkkejä (kuvasta) jos mulle laitat niin tiedän kenet kutsun kaveriksi!!Haepa omalla nimelläsi niin näet...:)

Ei sori Up nyt sekoilen nimien kaa. Eli mä en saa sua lisättyä kaveriksi koska sä olet jostain asetuksistasi valinnut niin. Sain privaattiviestisi ja näen profiilisi, mutta sua ei voi valita kaveriksi ennekuin muutat ne asetukset. Eli sieltä privacystä jotenkin. Näin on näreet...

Ahaa... Niin ootte siirtyny kirjottelemaan FB:seen enemmän...?

Mulla on taas kamalasti tullut kiireitä, eikä kiireet lopu ennen kesää... :/ En meinaa keretä tänne ollenkaan. Ekan odotus mateli, mutta nyt vähän pelottaa, että tää menee ihan liian nopsaa, kun on koko ajan niin kiire, ettei kerkeä pysähtyä miettimään. Yritän kyllä. Koko ajan pitäisi vaan olla tekemässä jotain... :/ Ekan kohdalla yritin oikein keksiä ohjelmaa, että aika menis vähän nopeammin, enkä keskittyis vaan odotukseen. :D

Koskakohan Noan pikku tyttönen mahtaa tulla maailmaan? :) Siellä masussa on ilmeisesti niin mukavaa olla, ettei millään haluaisi tälle puolelle. :) Kerro mitä sitten meinasivat siellä yliaika kontrollissa... tai sitten oot jääny sinne! :D

Joo lisää jengiä FB:hen hopi hop. Meillä oli tänään tutustuminen synnärille ja mun synnytyspelkoa se ainakin laannutti kovin. Oisin jo ihan valmis pullauttamaan : )

Eilen sain muuten kokea ekan supistuksen! JEE, oli niitä odoteltukin ja tänään on sukkapuikkokivut tuikkailleet mukavasti, notta kai siellä jotain kypsymistä tapahtuu, pientä edes.

Kävinpäs vakoilemassa tuolta toisesta ketjusta, että Noalle on syntynyt poika! Onneksi olkoon koko perheelle! Lilianalle myös onnittelut ekasta supistuksesta, siitä se lähtee :)

Ei kai me kokonaan fb:hen livistetä, pitää odotella nuo haaveilupuolen taustailijat mukaan :)

Dinna, ootko aloittanut työt vai onko muita kiireitä? Mullakin on tulossa kiireinen kevät töiden puolesta, mutta ei oikein jaksais keskittyä mihinkään. Aika huolestuttavaa, tässä vaiheessa jo :D Vaunusivuilla voisin sen sijaan surffailla vaikka kuinka kauan. Mulla on kauheat vertailut menossa, että minkälaiset menopelit sitä hankkisi. Vaihtoehtoja on niin kauheesti...

-LL rv20+1 (yli puolenvälin, jee)

Plussanneet:

Noa plussa +05/08 LA 11.1.09
Liliania +06/08 LA 21.2.09
hippu81 +07/08 LA 6.3.09
Liisaleena +10/08 LA 10.6.09
Wilma +10/08 LA 21.6.09
Miini-81 +11/08 LA 27.7.09
mminttu +11/08 LA 22.7.09
hensku +12/08 LA 21.8.2009
Dinna +01/09 LA 15-20.09.2009
Utelias pahalainen +12/08 LA?

Onnea Noalle pojasta!!! :D Jee! Ihan mahtavaa! :)
Kun kerkeät niin tulehan kertomaan, kuinka meni. :)

LL, en oo töissä. Onneks. Opiskelen kuitenkin vielä tässä esikoisen hoidon lomassa, ja mul menee tietty kaikki aika noihin, eikä ees riitä. Ei tunnu riittävän aikaa siivoamiseen, eikä kaupassakäyntiinkään. Onneksi puoliso yrittää keretä sitten edes hoitaa meidän ostokset, vaikka hänkin on kiireinen... Ihan tulee syyllinen olo, että täälläkin kirjoittelen. :/ Noh, kai sitä täytyy olla vastapainoa tälle arjelle, joten pari kertaa päivässä, kipasen netissä pikaisesti...

Kaipa tästä täytyy taas mennä upottamaan pää kirjojen väliin... Haluisin kyl mieluummin nukkuu koko päivän... Itseasiassa viikko ees putkeen ei varmaan sais näit mun univelkoja kuitattuu. :P