S
Surullisen surkea
Vieras
Olen hirveän lapsirakas ihminen, ja mun elämäni suurin haave on aina ollut tulla äidiksi. Elämäntilanteeni on kuitenkin se, että opiskelupaikkaa ei ole, työtä ei ole jne. En missään nimessä halua lasta näin epävarmaan tilanteeseen, vaikka rakkautta toki olisi ja paljon.
Mies on samaa mieltä, hänet irtisanottiin ennen joulua töistä jne.
Miehen vanhemmille me olemme kuin ilmaa.
Miehen sisko sai juuri vauvan, ja toki he ovat ykkössijalla ja vauva tietysti tärkeä. Mutta ei kai sen pitäisi meiltä olla pois.
Tuntuu, ettei meille ole mitään väliä, kun eihän meillä ole edes lasta.
Tuntuu pahalta! Olen yrittänyt ajatella asiaa kypsästi ja fiksusti, päästä tilanteen yläpuolelle ja tukahduttaa tällaiset hölmöt tuntemukseni. Mutta kun sama toistuu aina vaan. Tiedän, että totta kai lapsi on nyt suvun silmäterä, mutta olisi joskus mukava kun meidänkin kuulumisiamme kysyttäisiin tms. eikä vaan jätettäisi ulkopuolelle kuin pahaisetkin kakarat leikeissään. :'(
Mies on samaa mieltä, hänet irtisanottiin ennen joulua töistä jne.
Miehen vanhemmille me olemme kuin ilmaa.
Miehen sisko sai juuri vauvan, ja toki he ovat ykkössijalla ja vauva tietysti tärkeä. Mutta ei kai sen pitäisi meiltä olla pois.
Tuntuu, ettei meille ole mitään väliä, kun eihän meillä ole edes lasta.
Tuntuu pahalta! Olen yrittänyt ajatella asiaa kypsästi ja fiksusti, päästä tilanteen yläpuolelle ja tukahduttaa tällaiset hölmöt tuntemukseni. Mutta kun sama toistuu aina vaan. Tiedän, että totta kai lapsi on nyt suvun silmäterä, mutta olisi joskus mukava kun meidänkin kuulumisiamme kysyttäisiin tms. eikä vaan jätettäisi ulkopuolelle kuin pahaisetkin kakarat leikeissään. :'(