Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 08:00 äiti 40plusplus kirjoitti:ihan ystävällisesti vaan, tupakalla on todistettu olevan haittoja vauvalle ja niin myös kaikille tupakoiville ja savua hengittäville.
Älä hae hyväksyntää ja puolusteluja sille että voisit poltaa raskausaikana. Päätä päästä tupakasta eroon. mene juttelemaan neuvolaan tai vaikka apteekkiin
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 15:06 maija kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 08:00 äiti 40plusplus kirjoitti:ihan ystävällisesti vaan, tupakalla on todistettu olevan haittoja vauvalle ja niin myös kaikille tupakoiville ja savua hengittäville.
Älä hae hyväksyntää ja puolusteluja sille että voisit poltaa raskausaikana. Päätä päästä tupakasta eroon. mene juttelemaan neuvolaan tai vaikka apteekkiin
En hakekkaan hyväksyntää vaan vertaistukea !!
Ajattelin tämän palstan olevan hyvä vertaistuki paikka, mutta eipä tullut vastausta taas kuin sellaiselta joka ei ilmeisesti itse polta.
Neuvolassa olen keskustellut asiasta ja neuvovat että yritä polttaa mahdollisemman vähän jos et kokonaan eroon pääse
![]()
Olen päättänyt päästä tupakasta eroon, mutta ei tuo ihan sorminapsauttamalla onnistukkaan minulta !!
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 20:23 mama kirjoitti:.. sori katkes, lapsi on aika hakkeri...
en ole kuullut kenestäkään jonka lapsella olisi todetu tupakoinnista aiheutuvia haittoja. siis en todellakaan tässä nyt suosittele polttamista tai siihen ketään yritä yllyttää. mie vaan oon sitä mieltä että raskausaikana (ja miksei lapsen synnyttyäkin) äidin hyvinvointi tulee ensin - järjen ja kohtuuden rajoissa tietysti!
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 23:31 maija kirjoitti:Tupakoitko raskausaikana ?
Onko lapsesi sairastunut allergiaan/astmaan tms. Syyllistettinkö sinut/syyllistitkö itse itsesi ?
Kuika selvisit?