Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ai kamala, huomasin just että toisen profiilikuvan saa vaikka ladattua koneensa taustakuvaksi :o

Joo niin saa. Mä kerran vahingossa latasin taustakuvaksi Emilynin profiilikuvan :laugh:
Ja mulla kesti varmaan tunti tajutam iten sen saa pois.

Ja metsänpeitto poistaa mun profiilikuvan heti sieltä taustalta. Sitä ei tartte suurentaa :kieh: |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ai kamala, huomasin just että toisen profiilikuvan saa vaikka ladattua koneensa taustakuvaksi :o

Joo niin saa. Mä kerran vahingossa latasin taustakuvaksi Emilynin profiilikuvan :laugh:
Ja mulla kesti varmaan tunti tajutam iten sen saa pois.

Ja metsänpeitto poistaa mun profiilikuvan heti sieltä taustalta. Sitä ei tartte suurentaa :kieh: |O

:laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ai kamala, huomasin just että toisen profiilikuvan saa vaikka ladattua koneensa taustakuvaksi :o

Joo niin saa. Mä kerran vahingossa latasin taustakuvaksi Emilynin profiilikuvan :laugh:
Ja mulla kesti varmaan tunti tajutam iten sen saa pois.

Ja metsänpeitto poistaa mun profiilikuvan heti sieltä taustalta. Sitä ei tartte suurentaa :kieh: |O

:D :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Ja metsänpeitto poistaa mun profiilikuvan heti sieltä taustalta. Sitä ei tartte suurentaa :kieh: |O

Enkä.

Kuinkahan nopeasti tuo siippa muuten alkaisi ihmetellä, että miksi mulla on sun kuva taustakuvana? :saint: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Ja metsänpeitto poistaa mun profiilikuvan heti sieltä taustalta. Sitä ei tartte suurentaa :kieh: |O

Enkä.

Kuinkahan nopeasti tuo siippa muuten alkaisi ihmetellä, että miksi mulla on sun kuva taustakuvana? :saint: :laugh:

No ei välttämättä kovin nopeasti. Kun sä nyt ei yleisesti ottaen ole kovin normaali ainakaan facebookin normaaliustestien perusteella joten kai se on jo tottunut sun omituisuuksiin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
On teillä monella sitten yksi kaunis sana profiileissanne.

B) Joka toistuu monta monta kertaa... huomenna se sana onkin jo toinen B)

Minä tuijotin profiiliani, ja mietin että tarkoitatko kenties sanaa kuvaus vai kirjautunut :ashamed:

Mutta löytyihän se sitten sieltä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
On teillä monella sitten yksi kaunis sana profiileissanne.

B) Joka toistuu monta monta kertaa... huomenna se sana onkin jo toinen B)

ihan hiukan kesti tajuta... :laugh:

se olikin testi :xmas:

tähän aikaan yöstä ei sovi enää testata mitään mikä vaatii aivotomintaa.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
No ei välttämättä kovin nopeasti. Kun sä nyt ei yleisesti ottaen ole kovin normaali ainakaan facebookin normaaliustestien perusteella joten kai se on jo tottunut sun omituisuuksiin :whistle:

:whistle:

Kohta lähteen oikeasti sun kuvasi tuohon taustalle :kieh: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
No ei välttämättä kovin nopeasti. Kun sä nyt ei yleisesti ottaen ole kovin normaali ainakaan facebookin normaaliustestien perusteella joten kai se on jo tottunut sun omituisuuksiin :whistle:

:whistle:

Kohta lähteen oikeasti sun kuvasi tuohon taustalle :kieh: :xmas:

No sitten mä laitan sun kuvan tähän taustalle... eikä tämä muuten ole edes minun tietsikkani :kieh:
Alaksämullemitähäh???
 

Yhteistyössä