Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
minkä musiikkilajin edustajia mussuista löytyy?

http://www.youtube.com/watch?v=udEDlOZJmCc

Minä olen ollut keräämässä pulloja yleisöltä Black Sabbathin keikalla :D
Paljos tienasit? :whistle:

En mitään. Niitä piti kerätä, koska Ozzy sanoi että lähtee lavalta kesken jos yleisöstä lentää yksikin pullo :D

Olen ollut kolmena vuonna järjestysnaisena Provinssirockissa, kun ei ollut varaa lippuihin :D En ollut kovin uskottava järkkäri ilmeisesti, muiden reaktioista päätellen. Yksikin poika tuli pitämään kädestä kiinni, ja olisi halunnut lähteä kanssani rannalle polttelemaan pilveä :whistle:


:laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Olen ollut kolmena vuonna järjestysnaisena Provinssirockissa, kun ei ollut varaa lippuihin :D En ollut kovin uskottava järkkäri ilmeisesti, muiden reaktioista päätellen. Yksikin poika tuli pitämään kädestä kiinni, ja olisi halunnut lähteä kanssani rannalle polttelemaan pilveä :whistle:

:laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
mut toi on kyl aika kätsyä ku pääsee tolleen kuuntelee musaa ilmatteeks... :whistle:

Joo, haittapuolena on se, että joutuu katselemaan humalaisten örveltämistä. Kun itse on selvinpäin.

Ja se, että humalaisten miesten mielestä nuori järjestysnainen on suorastaan ihana :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
:D Hmmm, ehkä sulla tosiaan oli jotain uskottavuusongelmaa. :laugh:

Jotenkin lievästi koin niin =) Ihan jokaisena vuonna :D
Outo juttu! :D

Niin on, ihan kummallista.

Toisaalta sen hyvänä puolena on se, ettei kukaan tullut kertaakaan haastamaan minulle riitaa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
mut toi on kyl aika kätsyä ku pääsee tolleen kuuntelee musaa ilmatteeks... :whistle:

Joo, haittapuolena on se, että joutuu katselemaan humalaisten örveltämistä. Kun itse on selvinpäin.

Ja se, että humalaisten miesten mielestä nuori järjestysnainen on suorastaan ihana :kieh:
Ihailijoita riitti, ja silleen? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Vaan onpa meillä jo pitkä ketju! :o

no nii o...just mietin et onkohan pisin mussutusketju never??? :o
Taitaa olla. Yhden 18 sivuisen muistan aiemin olleen.

no ollaan oltu kovia mussuttamaan tänään.. on melkein kaikki vakkarimussut tainnu olla paikallakin... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ja se, että humalaisten miesten mielestä nuori järjestysnainen on suorastaan ihana :kieh:

Av-mammojen mielestä nuori vartijakundi on suorastaan ihana :laugh:
vauvalla oli kerran ketju jossa kuolattiin söpöä vauvannäköistä(!?) vartijaa just siellä missä mun mies oli silloin töissä :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ja se, että humalaisten miesten mielestä nuori järjestysnainen on suorastaan ihana :kieh:

Av-mammojen mielestä nuori vartijakundi on suorastaan ihana :laugh:
vauvalla oli kerran ketju jossa kuolattiin söpöä vauvannäköistä(!?) vartijaa just siellä missä mun mies oli silloin töissä :o

:laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ja se, että humalaisten miesten mielestä nuori järjestysnainen on suorastaan ihana :kieh:

Av-mammojen mielestä nuori vartijakundi on suorastaan ihana :laugh:
vauvalla oli kerran ketju jossa kuolattiin söpöä vauvannäköistä(!?) vartijaa just siellä missä mun mies oli silloin töissä :o

:laugh: :laugh:

Jos se herätti äidinvaistot niillä mammoilla? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ja se, että humalaisten miesten mielestä nuori järjestysnainen on suorastaan ihana :kieh:

Av-mammojen mielestä nuori vartijakundi on suorastaan ihana :laugh:
vauvalla oli kerran ketju jossa kuolattiin söpöä vauvannäköistä(!?) vartijaa just siellä missä mun mies oli silloin töissä :o
:D

 

Yhteistyössä