Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Paljos tienasit?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:minkä musiikkilajin edustajia mussuista löytyy?
http://www.youtube.com/watch?v=udEDlOZJmCc
Minä olen ollut keräämässä pulloja yleisöltä Black Sabbathin keikalla![]()
![]()
En mitään. Niitä piti kerätä, koska Ozzy sanoi että lähtee lavalta kesken jos yleisöstä lentää yksikin pullo![]()
Olen ollut kolmena vuonna järjestysnaisena Provinssirockissa, kun ei ollut varaa lippuihinEn ollut kovin uskottava järkkäri ilmeisesti, muiden reaktioista päätellen. Yksikin poika tuli pitämään kädestä kiinni, ja olisi halunnut lähteä kanssani rannalle polttelemaan pilveä
![]()