M
metsänpeitto
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:mut nyt mun kone alko pitää kummaa sivuääntä... vissiin joku vinkki...![]()
huomiseen!! :wave:
huomiseen :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:mut nyt mun kone alko pitää kummaa sivuääntä... vissiin joku vinkki...![]()
huomiseen!! :wave:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:mut nyt mun kone alko pitää kummaa sivuääntä... vissiin joku vinkki...![]()
huomiseen!! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Jos se herätti äidinvaistot niillä mammoilla?![]()
Uskalsiko vielä mennä töihin?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Jos se herätti äidinvaistot niillä mammoilla?![]()
Hyvin mahdollista... arvatakaa vaan oliko mies hieman järkyttynyt ja kauhistunut sen luettuaan. Ajatus jostain palstamammasta kuolaamassa jonkun nurkan takana oli vaan liikaa:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Jos se herätti äidinvaistot niillä mammoilla?![]()
Hyvin mahdollista... arvatakaa vaan oliko mies hieman järkyttynyt ja kauhistunut sen luettuaan. Ajatus jostain palstamammasta kuolaamassa jonkun nurkan takana oli vaan liikaa:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Uskalsiko vielä mennä töihin?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Jos se herätti äidinvaistot niillä mammoilla?![]()
Hyvin mahdollista... arvatakaa vaan oliko mies hieman järkyttynyt ja kauhistunut sen luettuaan. Ajatus jostain palstamammasta kuolaamassa jonkun nurkan takana oli vaan liikaa:kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Jos se herätti äidinvaistot niillä mammoilla?![]()
Hyvin mahdollista... arvatakaa vaan oliko mies hieman järkyttynyt ja kauhistunut sen luettuaan. Ajatus jostain palstamammasta kuolaamassa jonkun nurkan takana oli vaan liikaa:kieh:
Ja siis hei, nuorempi mies nuorentaa, mutta eikö toi nyt ole jo vähän liioittelua? :kieh:![]()
Juu, varmaan pakostakin tottuu.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Uskalsiko vielä mennä töihin?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Jos se herätti äidinvaistot niillä mammoilla?![]()
Hyvin mahdollista... arvatakaa vaan oliko mies hieman järkyttynyt ja kauhistunut sen luettuaan. Ajatus jostain palstamammasta kuolaamassa jonkun nurkan takana oli vaan liikaa:kieh:
![]()
Joo, ja nykyään se on jo tottunut kaikenlaiseen. :kieh:
Juu, varmaan pakostakin tottuu.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Joo, ja nykyään se on jo tottunut kaikenlaiseen. :kieh:
Jaa-a, joku viisaampi varmaan tietäisi.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Miksihän muuten näitä univormuihin pukeutuvia aina kuolataan. Todellisuudessa kun ne pultsarien hajut tarttuu niihin vaatteisiin eikä luotiliivitkään ole mikään vähähajuinen vaate...
:x
Öitä! Mää taidan tehdä saman. :wave: Olenkin vain kaksi tuntia aikataulusta jäljessä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Jaha, nyt pitää mennä. Vauvalla meni herne nenään :wave: