Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Jos se herätti äidinvaistot niillä mammoilla? :whistle:

Hyvin mahdollista... arvatakaa vaan oliko mies hieman järkyttynyt ja kauhistunut sen luettuaan. Ajatus jostain palstamammasta kuolaamassa jonkun nurkan takana oli vaan liikaa :laugh: :kieh:
Uskalsiko vielä mennä töihin? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Jos se herätti äidinvaistot niillä mammoilla? :whistle:

Hyvin mahdollista... arvatakaa vaan oliko mies hieman järkyttynyt ja kauhistunut sen luettuaan. Ajatus jostain palstamammasta kuolaamassa jonkun nurkan takana oli vaan liikaa :laugh: :kieh:


Ja siis hei, nuorempi mies nuorentaa, mutta eikö toi nyt ole jo vähän liioittelua? :kieh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Jos se herätti äidinvaistot niillä mammoilla? :whistle:

Hyvin mahdollista... arvatakaa vaan oliko mies hieman järkyttynyt ja kauhistunut sen luettuaan. Ajatus jostain palstamammasta kuolaamassa jonkun nurkan takana oli vaan liikaa :laugh: :kieh:
Uskalsiko vielä mennä töihin? :D

Joo, ja nykyään se on jo tottunut kaikenlaiseen. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Jos se herätti äidinvaistot niillä mammoilla? :whistle:

Hyvin mahdollista... arvatakaa vaan oliko mies hieman järkyttynyt ja kauhistunut sen luettuaan. Ajatus jostain palstamammasta kuolaamassa jonkun nurkan takana oli vaan liikaa :laugh: :kieh:


Ja siis hei, nuorempi mies nuorentaa, mutta eikö toi nyt ole jo vähän liioittelua? :kieh: :laugh:

Mitä en tekisi ulkonäköni eteen :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Jos se herätti äidinvaistot niillä mammoilla? :whistle:

Hyvin mahdollista... arvatakaa vaan oliko mies hieman järkyttynyt ja kauhistunut sen luettuaan. Ajatus jostain palstamammasta kuolaamassa jonkun nurkan takana oli vaan liikaa :laugh: :kieh:
Uskalsiko vielä mennä töihin? :D

Joo, ja nykyään se on jo tottunut kaikenlaiseen. :kieh:
Juu, varmaan pakostakin tottuu. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Joo, ja nykyään se on jo tottunut kaikenlaiseen. :kieh:
Juu, varmaan pakostakin tottuu. :whistle:

[/quote]

Miksihän muuten näitä univormuihin pukeutuvia aina kuolataan. Todellisuudessa kun ne pultsarien hajut tarttuu niihin vaatteisiin eikä luotiliivitkään ole mikään vähähajuinen vaate...
:x
 

Yhteistyössä