uskotteko, että kaikista vittumaisimmat harmaat on oikeasti niitä kaikkien rakastamia nimimerkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvatkaa kuka mä olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Alkuperäinen kirjoittaja multipersoona:
mulla on tänne palstalle 4 nikkiä, voin olla aina fiiliksen mukaan kuka vaan :D

:laugh: :laugh:
Mä oon niin pirun yksinkertanen, etten kykenis pitämään järjestyksessä enempää kuin tän yhden nikin. Katkeraa.

Se on vissiin sukuvika kun ei suksi luista :laugh:

Enkä varmaan kuulu niihin "kaikkien rakastamiin nikkeihin" mitä ne sitten onkaan, mutta kyllä mä voin ihan mustana tällä omalla nikilläni olla vittumainen ja rääpiä turpaani, jos siltä tuntuu. Ei tartte sen takia harmaana kirjoitella.
:kieh:

Mä en ymmärrä mitä se ketään haittaa, jos tääl ilkeillään?? Täähän on vaan keskustelu palsta, anonyymeina kirjoitellaan, niin mua ei hetkauta senttiäkään, vaik mun alotukseen tulis mitä tekstiä.. En ymmärrä miks ihmiset tääl suuttuu niin silmittömästi sellasesta, kun tietää et on vaan ilkeilyä ja provoilua. Jos hyvä ystävä tai puoliso sanois päin naamaa jotain sellasta, vois suuttua, mut et keskustelupalstalla!!!???

Alkuperäinen kirjoittaja Mustasta harmaaksi:
Mä oon ainaski semmonen musta joka piruilee harmaana rumasti. Paineita päästelen, nääs. Se on kivaa.

niin.. ehkä susta. osta nytkkeilysäkki niin voit purkaa paineitas satuttamatta muita. ihmeellistä käytöstä noin yleensä..

miks ihmiset käyttäytyy netissä miten sattuu? koska mä en ainakaan usko et kukaan niistä ilkeilevistä ja provosoivista tyypeistä käyttäytyy ja puhuu muille niin irl. mikä siitä muille ilkeilemisestä tekee hauskaa?

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Emmää kyllä suostu vieläkään mukavista uskomaan.

EN! :|

En minäkään heistä, joita enemmän tunnen, mutta luulen, että vakinikkejä on moni näistä harmaista kenkkuilevista.

On, on, mutta tuskin niitä, jotka eivät joudu mustalla nikilläänkään kinasteluihin. Siis niitä "kaikkien rakastamia".

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
koska mä en ainakaan usko et kukaan niistä ilkeilevistä ja provosoivista tyypeistä käyttäytyy ja puhuu muille niin irl.

no just tässä sä itse kirjoitat sen syyn. eli jossain täytyy ne patoumansa purkaa ja täällä sen voi tehdä menettämättä omia kasvojaan. sitten voi taas hymyillä ja olla hyväntuulinen lopun päivää kun täällä purkaa pahimman vitutuksensa pois.

No itsekin voin tunnustaa, että en kirjoita ollenkaan saman tyyliin mustana ja harmaana... Ja joskus jopa saatan olla harmaana v-mäinen... ja mustana sitä en uskaltaisi tehdä. Ja olen kyllä monesti miettinyt juuri tuota, että varmaan aika moni, joka usein täällä mustanakin kirjoittelee, saattaa heitellä provoja harmaana...

Yhteistyössä