uskotteko, että kaikista vittumaisimmat harmaat on oikeasti niitä kaikkien rakastamia nimimerkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvatkaa kuka mä olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Uskon sen. Eikö vois tehdä näitä sivuja sellaseksi että harmaat ei voi kirjoitella?

No ei, koska on meitäkin jotka on aina harmaita. Ja sellaisina halutaan pysyä. Mua ahdistais jos joku vois pitää mun asioista tiimarivihkoa ja kenties mun tutut tunnistais mut teksteistäni, siks en halua rekisteröityä.

Miksi sua ahdistaa jos joku tuttu sut tunnistaa?Etkö sitten uskalla olla oma itsesi kaveripiirissä vaan oot aina sellanen kuin muut haluaa sun olevan...Vai? :/

Alkuperäinen kirjoittaja arvatkaa kuka mä olen:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
koska mä en ainakaan usko et kukaan niistä ilkeilevistä ja provosoivista tyypeistä käyttäytyy ja puhuu muille niin irl.

no just tässä sä itse kirjoitat sen syyn. eli jossain täytyy ne patoumansa purkaa ja täällä sen voi tehdä menettämättä omia kasvojaan. sitten voi taas hymyillä ja olla hyväntuulinen lopun päivää kun täällä purkaa pahimman vitutuksensa pois.

on hyvä mieli siitä et on saanut loukattua jotakuta toista? pitää olla päässä vikaa.. en ymmärrä.. enkä halua.

Alkuperäinen kirjoittaja pata kattilaa soimaa:
Sellanen kutina että rukoilijasirkka ja sörhipökäle tai mikä lie harmailevat ehkä vähemmän kivasti.
Kuten minäkin nyt, hups.

En harmaile vähemmän kivasti. joskus olen jotain pelleillyt, mutta en hauku ketään harmaana, jos sitä tarkoitat. haukun kyllä, mutta mustana, koska ei musta muutenkaan tykätä.

Yhteistyössä