Uskotteko muka oikeasti että mies on tyytyväinen ilman poikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Tää on vissiin päivän teema mitäs nyt-palstalla, nyt kun on selvitetty kuka auttaa rahallisesti ja ketä ja millä summilla...

Mulla ei oo vaan varaa sanoa suuntaan tai toiseen, kun meillä on kaks kumpiakin. Mieskin lienee siis tyytyväinen, vaikka keltä kysytään...

Naismaiset miehet saa vaan pimperoita,oikeat miehet saa poikia

Alkuperäinen kirjoittaja Oisko näin et?:
Tää on vissiin päivän teema mitäs nyt-palstalla, nyt kun on selvitetty kuka auttaa rahallisesti ja ketä ja millä summilla...

Mulla ei oo vaan varaa sanoa suuntaan tai toiseen, kun meillä on kaks kumpiakin. Mieskin lienee siis tyytyväinen, vaikka keltä kysytään...

totta. onhan se nyt aika noloa jos ei saa perkele poikaa aikseks, pitää jollain barbeilla leikkiä. nauraahan tollaselle muut miehet

:laugh: :laugh: :laugh:

Anteeks?! Mun mies on siis ensin ollut oikea mies kun meille on syntynyt kaks poikaa ja vuosien myötä (mun supernaisellisessa seurassa ilmeisesti :whistle: ) naisistunut, kun on tullut kaksi tytärtä. Hohhoijaa! B)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Söötti provo. :hug:
Eikö vain. :D Mutta aika loppujen lopuksi aika tylsä, ja läpinäkyvä. B)

On tai ei mut mun mies on helpottunut et meillä ei ole tyttöä
No sitten on. Mun miehelle taas toivoi salaa toista tyttöä, mutta pojan sai. :p Ei silti ole pätkääkään pettynyt. :)

Anteeks?! Mun mies on siis ensin ollut oikea mies kun meille on syntynyt kaks poikaa ja vuosien myötä (mun supernaisellisessa seurassa ilmeisesti :whistle: ) naisistunut, kun on tullut kaksi tytärtä. Hohhoijaa! B)
seura tekee kaltaiseksensa

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarkke:
jaa ja äidit haluais sitten tyttöjä? No joillain tutuilla on se tilanne, että äiti haluais tytönkin. Mulle ei oo niin väliä, mutta toivoin kyllä poikaa ja se tulikin, kun oon niin poikamainen itse, että ajattelin tuevani paremmin toimeen pojan kanssa, kun voi leikkiä vesipyssyillä ja autoilla. :snotty:

kyllä meidän tyttö leikkii vesipyssyllä ja autoilla... ja pelaa mun veljen kanssa autopelejä ja pelaa jääkiekkoa...

Eli jotain pojan ja tytön välillä

tykkää kyllä myös ns.tyttöjen jutuista, mutta olen sanonut velejelleni että jos tyttö tykkää niistä jutuista saa hän niitä tehdä ja saa hänelle niitä opettaa!!

missä menee ero mikä on tyttöjen ja mikä poikien juttuja kai nyt kumpikin voi tehdä sitä mistä tykkää!!! tulkaa pois sieltä tynnyristä!

Ja ne miehethän onkin kaikki ihan samanlaisia ja tahtoo samoja asioita. Just.

Meillä on mies toivonut tyttöä, mutta poikia on tullut. Tai niin, mistäpä minä tiedän vaikka se olisi vaan väittänyt niin ja toivonut salaa kumminkin poikaa. Vaikka mitäpä väliä, itse ainakin lukeudun siihen sakkiin jolle ei sillä sukupuolella ole niin hirveästi merkitystä mutta sen verta täytyy myöntää että olisi se kiva jos olisi kumpiakin. Mutta ei mun elämä pilalle menisi muutoinkaan.

ihme yleistystä..mun mies toivoi tyttöä kovasti kun ootin meidän ensimmäistä lasta..
Ja ei enempää lapsia edes ( tällä hetkellä ainakaan ) halua..kuten en minäkään..

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarkke:
jaa ja äidit haluais sitten tyttöjä? No joillain tutuilla on se tilanne, että äiti haluais tytönkin. Mulle ei oo niin väliä, mutta toivoin kyllä poikaa ja se tulikin, kun oon niin poikamainen itse, että ajattelin tuevani paremmin toimeen pojan kanssa, kun voi leikkiä vesipyssyillä ja autoilla. :snotty:

kyllä meidän tyttö leikkii vesipyssyllä ja autoilla... ja pelaa mun veljen kanssa autopelejä ja pelaa jääkiekkoa...

Eli jotain pojan ja tytön välillä

tykkää kyllä myös ns.tyttöjen jutuista, mutta olen sanonut velejelleni että jos tyttö tykkää niistä jutuista saa hän niitä tehdä ja saa hänelle niitä opettaa!!

missä menee ero mikä on tyttöjen ja mikä poikien juttuja kai nyt kumpikin voi tehdä sitä mistä tykkää!!! tulkaa pois sieltä tynnyristä!
Tultu jo mut aika paljon saa kuulla et miehiä ei kiinnosta suomalaisnaiset vaan napurimaiden kun ovat naisellisimpia idässä sekä lännessä

tuolla toisessa ketjussa hyvin sanottu että mies joka MUKA toivoo tyttöä, psyykkaa itseään pettymykseen jo valmiiks, että jos se sit onkin tosiaan se tyttö.....

Yhteistyössä