Ja vaan ei muuten masentanu mua kun myytiin mun auto pois ylimääräsenä! piti itkee kyyneliä, nimittäin krokotiilin kyyneliä!! =) Ihan hyvä kun saa vaan alta pois. nyt sit vaan täytyy kävellä töihin =( Ukko sellasessa vuorossa että ei voi samallakaan kyytiä mennä. Mutta eipähän pääse lihomaan liikaa, kun joutuu kävelemään. Sen huomas kyllä jo kesällä kun tuo ajokortti lähti ylinopeudesta, nii joutu 4kk kävellen tai pyöräilemään ja kún nyt oon taas vajaata kaks kuukautta käyny autolla nii on paino noussu hiukan.
Mulla itelläni ei sinänsä oo harrastuksia. Ratsastamassa kävin tuolla työkaverin luona pari vuotta, mutta sit joutu myymään hepan pois, että jäi sekin juttu sitten. Siinä kyllä unohti kaiken. sen vaan että satulaan pääsi, nii mieli oli tyhjä. =) Nyt ei oo muuta kun se koira, jonka kanssa voi vaan rajotetusti käydä lenkillä, kun se on vähän reppana... =)
Nii se vaan taas tuli viikonloppu, tänään tulee vieraita illalla ja puhe oli lähtee käymään tuolla yöelämässä. joutaahan tuota menemään kun ei oo tärpännykkään vielä.
Kuinka muuten porukka on suunnitellu menonsa? ihan sittenkin kun se lapsi on syntyny? Kyllähän sitä varmasti jossain vaiheessa haluaa käydä ulkona, ihan vaikka leffassa ukon kanssa. Mummut varmasti kattoo perään, kun vaan ei liian usein ala siihen...?
Tuntuu hassulle suunnitella kun ei vielä oo kummempaa varmuutta asioista=)
Kuinkas mustikka?? tuulia...ko?
Nyt täytyy meidän leppiksen kanssa kaivella vaatekaappien pohjia ja etsiä kaikkein seksikkäimmät alusasut päällemme kuin vaan mahdollista, että viikonloppu on tohinaa täynnä =D *alkaa miettimään, missä ne mummon vanhat alkkarit onkaan...* josko ne lupsatuulet hönkisivät tänne meille ja muillekkin odottelijoille...
Happy odotusta ja aherrusta! =)