taas linjoilla. eli mieheni tuli kotia ja siinä juteltiin hetki ja sitten tuli ystäväni.. ystäväni kysyi heti et olenko kipee tai olenko itkenyt ja sitten tuli kyyneleet silmiin ja sanoin et ei mitään vakavaa. no laitoin kahvin tippumaan ja mua sattu mahaan hirveesti jännitti ja vihaa ja vauva pyöriskeli mahassa. istuttiin kahvipöydässä ja kysyin sitten heiltä, et onko teillä jotain kerrottavaa minulle. ystäväni meni paniikkiin ja sanoi että mitä kerrottavaa siis meillä häh nyt ei tajua. sitten kerroin asiasta ja mieheni myönsi että ovat käyneet syömässä monta kertaa.. ja minulta vaan kyyneleet valuu silmistä.. no kysyin että onko jotain muuta kerrottavaa.. kummatkin olivat hiljaa ja minä sitten huusin et vittu nyt antaa tulla ja kertokaa totuus ja hain miehen kännykän ja rupesin sitä selailee hän ei ole soittanut montaa kertaa mutta ystäväni on hänelle soittanut monta kertaa päivässä.. ja sitten tuli viestien vuoro. saapuneissa viesteissä oli vaan että kova ikävä ja että millon nähdään ja suukkoja ja että olet niin ihana ja vielä joskus sinut otan itselleni ja että joskun saan tuntea sinut minun vierelläni ja että miten ihanaa olis rakastella sinun kanssasi koko yö jne.. luin nämä viestit ääneen ja siinä vaiheessa ystäväni rupes itkee, huusin sille että mitä vittu sä siinä itket vitun jakorasia. siis niin uskomatonta. mieheni on ihan paniikissa. hetken kun olemme istuneet siinä niin kysyn heiltä että mitä seuraavaksi? luuletteko todella että annan tämän anteeksi teille, mieheni sanoi hiljaa että ei ymmärrä mikä häneen on mennyt joo joo ja niin niin seli seli!! sanoi että hän on tehnyt ison virheen ja hän on suunnattomasti pahoillaan. sitten kysyin ystävältäni että luuletko todellakin että olen vielä ystäväni? itkien vastas että toivon niin. huutaen sanoin että turha toivo! mieheni sanoi suoraan että ystäväni on ollut se aktiivisempi osapuoli, ja on valmis siihen että hän ei pidä enää mitään yhteyttä. sanoin vaan että toivottavasti voin luottaa sinuun ja että voin antaa vauvan takia sinulle mahdollisuuden vielä! ex ystäväni lähti ja kysyi että oliko tämä tässä niin sanoin että oli. mä en pidä ystävänä ihmisiä joka yrittää viedä minun miehen ja minun lapsen isän!! ystäväni sanoi miehelleni että hän soittaa ja että selvitetään asiat. mieheni sanoi että on parempi että ei pidetä yhteyksiä enää ja että tämä oli tässä. ja niin toi yx lehmä lähti. tämä siis oli tiivistettynä, toivottavasti saitte jotain selkoa!! niin paska fiilis vauva käy mahassa nyt pikkasen ylikierroksilla niinkun minäkin nyt täytyy rauhottuu ja sitten jatkaa keskustelua mieheni kanssa. kiitos teille kaikille. olette ihania!!